SaschaH

Hjælp til invitationer

8 posts in this topic

Håber nogle af jer skønne zilla'er kan hjælpe mig.

Jeg skal så snart i gang med at lave invitationer, inspireret af Mette Holms lommeinvitationer :)

Jeg kan bare ikke lige finde ud af hvordan man udskriver fra computeren så det hele passer til invitationen. Forstår I hvad jeg mener?? :)

Håber på lidt kyndig hjælp og vejledning :)

Vh Sascha

0

Annonce ♥

Jeg er i gang med en invitation inspireret af Mette Holm.

Jeg har lavet mine i word, hvor jeg har lavet alt med tekstboks. De kan laves i de størrelse som du skal bruge både til invitaionen med også indstikkortene.

Håber det hjælper lidt.

Men spørg endelig. :biggrin:

0

Annonce ♥

Jeg er også på herrens mark med de invitationer. Har også blevet inspireret af Mette Holms indbydelser, men jeg er simpelthen bare ikke ret kreativ og har store problemer :( Overvejer pt. at få nogle professionelle til det, da jeg bare ikke kan finde ud af det, men synes jo også det er lidt specielt og sjovt hvis man selv laver det. Samtidig er jeg stor perfektionist, så hvis det ikke ser ordentligt ud vil jeg heller ikke sende noget ud! Så hvis der er nogen der har et dokument som SaschaH nævner, så vil jeg også være MEGET taknemmelig :respekt:

0

Jeg er også på herrens mark med de invitationer. Har også blevet inspireret af Mette Holms indbydelser, men jeg er simpelthen bare ikke ret kreativ og har store problemer :( Overvejer pt. at få nogle professionelle til det, da jeg bare ikke kan finde ud af det, men synes jo også det er lidt specielt og sjovt hvis man selv laver det. Samtidig er jeg stor perfektionist, så hvis det ikke ser ordentligt ud vil jeg heller ikke sende noget ud! Så hvis der er nogen der har et dokument som SaschaH nævner, så vil jeg også være MEGET taknemmelig :respekt:

Hej MissBuutterfly.

Sende mig din mailadresse, så kan jeg sende dem jeg har.

Hilsen

Stine

0

Annonce ♥