Sign in to follow this  
Followers 0
Lenna1985

Hvem har købt ved Humlum Kjoler ?

7 posts in this topic

Hej Alle

Ja jeg er jo lykkelig gift nu, men kan ikke smutte fra dette hyggelige forum igen, så jeg er her stadig :thumbsupsmileyanim:

Jeg sad og blev nysgerrig efter at høre hvem der ellers har købt deres kjole ved Humlum Kjoler. Min smukke kjole er købt der i januar 2012 og er en tomy marriage :c166: hvad gav I for jeres kjole samt tilretning ? Min kjole kostede 7300 kr + 1350 i tilretning. Det eneste jeg har været skuffet over var da jeg kom og skulle have min kjole rettet til, første gang jeg havde den på siden jeg købte den i januar, der var der en BLODPLET??? på min kjole som IKKE var der da jeg købte og den har jo været hængt væk siden. Det slog mig godt nok om andre havde været i kjolen siden jeg købte den.... :huh: pletten forsøgte hun så at få væk mens jeg var der, men der var stadig et aftryk efter den da jeg hentede kjolen :( burde jeg nok have nævnt.... Men ellers synes jeg det er et super godt sted og jeg fik god betjening alle gangene :) og de har et væld af smukke kjoler, også til os i plus plus plus....

Og min kjole den skal I da se :lol: her taget inden jeg skulle i kirken...

post-50030-0-73385000-1345571619.jpg

post-50030-0-82305200-1345571813.jpg

0

Annonce ♥

Ja altså jeg skal være ærlig og sige at jeg ikke købte min kjole der. Og det er der mange grunde til.... Som nævnt tidligere i et andet indlæg har jeg ikke helt styr på hvad man må skrive om en butik og hvad man ikke må, så derfor vil jeg helst ikke ud i for mange detaljer før nogen kan bekræfte at man gerne må udtale sig uden at man kommer i problemer herinde :blush:

0

Ja altså jeg skal være ærlig og sige at jeg ikke købte min kjole der. Og det er der mange grunde til.... Som nævnt tidligere i et andet indlæg har jeg ikke helt styr på hvad man må skrive om en butik og hvad man ikke må, så derfor vil jeg helst ikke ud i for mange detaljer før nogen kan bekræfte at man gerne må udtale sig uden at man kommer i problemer herinde :blush:

Kan du fortælle mig det over PB ??

0

Hej Piger :)

I må meget gerne komme med jeres erfaringer omkring butikker, som I enten har haft gode eller dårlige oplevelser i.

Det vi ikke vil have, er hvis man kommer ind som helt ny bruger, og bruger sine første 3 indlæg på uopfordret at give en butik dårlig omtale.

Så I må meget gerne dele jeres erfaringer på Bryllupsklar.

:balloons:

0

Annonce ♥

@ Lenna1985

Ja det skal jeg nok, er lige kommet hjem nemlig :)

P.S PM er sendt

@ Linette Laursen

Jeg er vel som sådan også ny stadigvæk :)

Edited by bwpcat
0

@ Lenna1985

Ja det skal jeg nok, er lige kommet hjem nemlig :)

P.S PM er sendt

@ Linette Laursen

Jeg er vel som sådan også ny stadigvæk :)

Hejsa

Ja det er du, men du har jo skrevet flere almindelige indlæg :)

Og der er jo også forskel på, om man uopfordret med det samme bare går i gang med at skrive 5 indlæg om den samme butik og give den meget dårlige omtale, eller om man i forbindelse med en dialog som her kommer med sin erfaring omkring den pågældende butik. Det vi - som Linette skriver - ikke vil have er, at du bruger dine allerførste indlæg på at skrive dårligt om et bestemt sted. Håber du kan se, hvad forskellen er på de 2 ting :)

0