Sign in to follow this  
Followers 0
char87

så starter planlægningen

18 posts in this topic

hej piger

nu har vi efterhånden de første ting på plads, så vil prøve og lave min egen planlægningstråd. er ikke sikker på om jeg kan finde ud af det - men vi prøver... Jeg har i første omgang skrevet alle de ting op, jeg regner med vil komme løbende, så ind til videre må i leve med de få fakts der er (-:

Vi er et ungt par på 25, som har været sammen siden vi var henholdsvis 17 og 18 år. vi har i dag sammen en dejlig datter på 2 og venter barn nr. 2 til december, og nu er vi så blevet enige om, at det vidst er på tide, at brylluppet også skal stå.

håber i vil læse med, og komme med gode ideer, hvis i har nogen (-:

Fra tidligere:

Vores historie (

HER)

Frieriet (14. bebruar 2011) (

HER)

De vigtigste ting:

Datoen: 01-06-2013

Link)

Vielse: Sahl Kirke

Tema: sort, hvid, sølv

Planlægningen:

Gommens tøj

brudens tøj

brudepigens tøj

Musikken: Flash light gruppen

Ringene: vi bruger vores forloevelsesringe, men sætter flere sten i min ring

De endelige invitationer

De endelige bordkort

Bilen: Mustang (rød)

Rollerne omkring brylluppet

Brudepiger/svende: Vores dejlige datter

Toastmaster: Min storebror Henrik

Best man:

Edited by char87
0

Annonce ♥

Vores historie (kort fortalt)

Vi mødtes første gang da H2B lige var blevet 18 år. jeg var stadig en "lille pige" på 17, som meget hurtigt fandt min interresse i H2B. Vi blev hurtigt gode venner, og efter at have kendt hinanden i omkring et halvt år, fandt vi endeligt sammen. Jeg var H2B's første rigtige kæreste og jeg blev hurtigt en del af familien. Vi var sammen altid.

Efter 2 år sammen valgte vi at flytte sammen. Siden den gang er vi begge blevet færdiguddannede. vi har fået en skøn datter, og har den næste på vej til december. Vi elsker hinanden over alt på jorden, og glæder os rigtig meget til, at vi kan kalde hinanden for vores... Vi har i dag været sammen snart 7½ år, så mange vil nok mene, at det er ved at være på tide, at vi tager det næste skridt (-:

H2B friede d. 14. februar 2011, men det kan i læse mere om senere.

0

Frieriet

Den 14. februar 2011 var det valentines day, og vi havde bestemt at vi for en gangs skyld skulle hygge os derhjemme, selvom det var mandag. Kæresten havde taget fri, og jeg var så heldig også at have fri fra studiet den dag.

Da vi blev vækket tidligt af vores datter sagde kæresten pludseligt, at de (kæresten og datteren) kunne kører efter rundstykker. Dette syntes jeg var en god ide, og snart var de ude af døren. Imens lavede jeg klar til de kom med rundstykkerne.

Da der var gået over en halv time var de ikke kommet tilbage endnu og jeg begyndte at undre mig. Normalt tager det maks 15 minutter at hente rundstykker, så kunne ikke forstå at det sådan trak ud. Men jeg fandt senere ud af hvorfor.

Efter cirka 1 time, kunne jeg hører bilen i indkørslen, og jeg skyndte mig at finde de sidste ting, så vi kunne komme til og spise. Jeg var efter hånden sulten, så kiggede ikke ud af køkkenvinduet, da de gik forbi.

2 minutter efter stod kæreste og datteren pludselig i døren med en kæmpe buket roser, og jeg blev helt paf, men tænkte bare at det da var en sød gestus... Der gik ikke mange sekunder, så stod kæresten pludselig foran mig og gik ned på knæ - midt i vores køkken. Og her faldt spørgsmålet så, om jeg ville gifte mig med ham. Jeg sagde selvfølgelig ja på stedet, og snart stod vi alle 3 i en kæmpe omfavnelse.

Dagen gik med at få fortalt den gode nyhed, og om aftenen fik vi vores datter passet, og så stod den på restaurentbesøg med snak om det kommende bryllup...

Nu er det efterhånden halvanden år siden, så det er dejligt at vi endelig kan begynde at fører vores snak fra den aften ud i livet (-:

0

Annonce ♥

Velkommen til et dejligt forum med masser af inspiration. Og hjerteligt tillykke med det kommende bryllup.

Tror (udfra navnet) at vi er i forældregruppe sammen på MM og FB?!?! Min søn er også to og venter 2. barn om 5 dage

0

Annonce ♥

Velkommen til et dejligt forum med masser af inspiration. Og hjerteligt tillykke med det kommende bryllup.

Tror (udfra navnet) at vi er i forældregruppe sammen på MM og FB?!?! Min søn er også to og venter 2. barn om 5 dage

det kan meget vel være - for det er i hvert fald det samme brugernavn jeg har derinde, så jeg kan finde rundt i det hele (-:

hvem er du derinde???

0

Velkommen og tillykke... :loveshower:

Har I sat en dato..?

vi har ikke den endelige dato endnu, men tror at bliver enden den 1. juni eller 8. juni 2013... det er de datoer vi har snakket om i hver fald... vi havde egentligt snakket om den 11. maj, da det er samme dag som jeg blev konfirmeret for mange år siden. men nu skal et hold af vores nære venner holde bryllup den 4. maj, så syntes det ville være dumt at holde bryllup weekenden efter dem, da vi har mange af de samme venner...

så nu skal vi lige have snakket med kirken, og se om de kan begge vores datoer, og hvis ikke, jamen så bliver det jo den dato de kan (-:

0

Annonce ♥

det kan meget vel være - for det er i hvert fald det samme brugernavn jeg har derinde, så jeg kan finde rundt i det hele (-:

hvem er du derinde???

Jeg hedder Nette på MM...

0

så fandt vi endelig en dato der passede os, og heldigvis passede det også både feststedet og kirken... så piger d. 01-06-2013 bliver vores tore dag !!!!!!!!!!!!!!!!

dvs. der er under 9 mdr til vores bryllup

0

Annonce ♥