0Tine0

Hvor køber man syre-fri æsker der ikke koster alt for meget?

16 posts in this topic

Har efterhånden besluttet at gemme kjolen.

Har søgt på nettet, og synes det er svært at finde en flot æske, der ikke koster 500 kr +

De fleste flotte æsker er fra udlandet, og når der kommer porto og told på, så lander de på den pris.

Nogen der har nogle gode forslag til hvor de kan købes billigere?

Eller er det bare niveauet :huh:

Exl-Medusa-Ivory.jpg

0

Annonce ♥

HansenHøjmark i Nibe har kasserne til ca. 200 kr.

Men de sender ikke du skal forbi og hente den.

KLIK

0

De er ikke flotte :)

0

Annonce ♥

Jeg så, da jeg var til tilretning med kjolen, at Frederiksberg Skrædderi sælger nogen .... vist nok 299,- for den lille model og omkring 500 for den store. Ved så ikke hvor lille den lille model er eller hvordan den generelt ser ud. Ved ikke om de sender med posten .... men blir nok lidt dyrt, hvis sådan en æske skal med posten :) hehe. Men altså .... det er jo et spgm om hvor meget man vil presse sin kjole sammen ift. æske størrelse. Jeg var meget anal ift min kjole og den havde fået en hel kuffert på turen til Vegas ... på hjemturen blev den presset totalt sammen og fyldte næsten ingenting :P

0

Jeg så, da jeg var til tilretning med kjolen, at Frederiksberg Skrædderi sælger nogen .... vist nok 299,- for den lille model og omkring 500 for den store. Ved så ikke hvor lille den lille model er eller hvordan den generelt ser ud. Ved ikke om de sender med posten .... men blir nok lidt dyrt, hvis sådan en æske skal med posten :) hehe. Men altså .... det er jo et spgm om hvor meget man vil presse sin kjole sammen ift. æske størrelse. Jeg var meget anal ift min kjole og den havde fået en hel kuffert på turen til Vegas ... på hjemturen blev den presset totalt sammen og fyldte næsten ingenting :P

Altså min kom jo i en vakuumpakket pose fra kina, og er aldrig blevet strøget :biggrin: Og så er det jo en kort model og uden skørtet, så den fylder faktisk ikke såå meget.. men vil ikke vakuumpakke den igen :biggrin:

0

Er det kun mig der ikke forstår at kassen skal være fin? Skal kjolen ikke bare pakkes væk i den??

0

Er det kun mig der ikke forstår at kassen skal være fin? Skal kjolen ikke bare pakkes væk i den??

Det ved jeg ikke kun om er dig, men nej, min kjole skal ikke bare pakkes væk, den skal ligge i en smuk æske øverst i mit klædeskab, så jeg kan gå og glæde mig over den.. gider kun smukke ting som gør mig glad, så jeg har egentligt ikke lyst til at have en stor grim brun kasse stående i mit soveværelse.

0

Annonce ♥

Der er dem her:

http://shop.panayoti...pbevaringsaeske

Ellers er der nogle på Ebay. Prøv at skrive og spørge dem om de vil sende til DK.

http://www.ebay.co.u...ge+box&_sacat=0

Uh, de øverste kan jeg se er de samme som fra det firme i Uk jeg allerede har kigget på - bare dyrere :lol: Men de er også flotte, så måske skal jeg bare vente til jeg har 500 kr til sådan en ..

De her er ikke så dyre

http://viewitem.eim....0482964908/item

Og man kan så selv pynte dem lidt fint somfxdenneer

wedding-dress-box-1.jpg

De er godt nok rigtig billige, og ideen med sløjfen er ret god, har nemlig en del liggende fra festen :biggrin:

0

Der er dem her:

http://shop.panayoti...pbevaringsaeske

Ellers er der nogle på Ebay. Prøv at skrive og spørge dem om de vil sende til DK.

http://www.ebay.co.u...ge+box&_sacat=0

Uh, de øverste kan jeg se er de samme som fra det firme i Uk jeg allerede har kigget på - bare dyrere :lol: Men de er også flotte, så måske skal jeg bare vente til jeg har 500 kr til sådan en ..

De her er ikke så dyre

http://viewitem.eim....0482964908/item

Og man kan så selv pynte dem lidt fint somfxdenneer

wedding-dress-box-1.jpg

De er godt nok rigtig billige, og ideen med sløjfen er ret god, har nemlig en del liggende fra festen :biggrin:

Men er den syrefri (eller hvad det nu er de skal være for ikke at blive gule..)?

0

Annonce ♥

Den jeg linker til er i hvertfald

0

Den jeg linker til er i hvertfald

Er det ikke kun det parpir de lægger i den?

de skriver "Your Box will be supplied with 12 Large Sheets of White Acid Free tissue paper", men så er kassen jo ikke, og vil det være nok?

Spørger bare fordi jeg selv er på jagt... :wink:

0

Ahhh hvis man læser længere nede skriver de jo så: "When preparing to travel or putting away for long term storage place a sheet of tissue between each fold then store at room temperature on top of a wardrobe or under your bed. Our totally PH Neutral package will stop yellowing and allow your garment to breath.".

Men var bare af den opfattelse at hele boksen man lagde den i også skulle være syre fri...

0

Ahhh hvis man læser længere nede skriver de jo så: "When preparing to travel or putting away for long term storage place a sheet of tissue between each fold then store at room temperature on top of a wardrobe or under your bed. Our totally PH Neutral package will stop yellowing and allow your garment to breath.".

Men var bare af den opfattelse at hele boksen man lagde den i også skulle være syre fri...

Både æsken og papiret er syrefrit i de lsker
0

Annonce ♥