Victorias secret

Optursmomenter i den søde ventetid

44 indlæg i dette emne

Min kæreste følge en smule med herinde haha, og han mener at vi mangler en opturs-momenter-tråd :lol: Jeg kan da egentlig godt følge ham. Der er så mange små ting - og også store ting, som vi aldrig skriver om. Mange skriver det i deres planlægningstråd, men jeg er feks. en af dem der ikke har sådan en.

Så derfor denne opturs-tråd - stort som småt skal bare deles :thumbsupsmileyanim:

Vi har lige bestilt hotelværelse igår - så 10 værelser på Grand (mega god service i øvrigt..) og valgte med det samme det skønneste værelse. Nøj der glæder jeg mig til at være (i 8 timer haha).

I morgen skal vi på besøg ved guldsmeden, og det bliver så spændende.

Og det bedste af alt - jeg er SÅ glad! Glad glad glad glad :) Self. har jeg også haft rigtige gode perioder i løbet af de sidste fire år, men for det meste af tiden har jeg været stresset og nede. Nu er skolen slut, og det kan jeg dælme mærke her efter min ferie :cheerleader3: Nu er planlægningen så skøøøøn :) Jeg er så spændt - og glad :loveshower:

Redigeret af Victorias secret
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slet ingen andre der vil dele? Så skriver jeg bare for mig selv :)

Vi har kigget på vielsesringe igen i dag - og for 4. gang har jeg skiftet mening om ringens udseende, og jeg blev helt glad ned i maven. Men det gjorde jeg vel også med de andre hahaha. Så jeg er så glad for at vi er i god tid :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har mega-optur rent bryllupsmæssigt for tiden!

For det første har vi jo ingen opsparing (sådan går det når man ikke regner med nogensinde at skulle giftes) så har spekuleret rigtig meget i økonomi på det seneste, fordi vi stadig mangler nogen af de store og dyre poster, men det ser ud til at kok, fotograf og nu også DJ bliver klaret enten gratis eller næsten gratis! Se det er optur når jeg ser frem til 2 år på su!!

Derudover så er det mega-optur at det er H2B der muligvis har skaffet en DJ! Optur fordi at når man har en H2B der har skizofreni så kommer man ikke igennem en bryllupsplanlægning uden at frygte mere end en gang at han ender med at aflyse, og sådan en periode går vi igennem nu. Så det er megaoptur at han lige tog initiativ for det beroliger en del i de perioder hvor hans sygdom er værst.

Og så er det da megaoptur at min søn lige har fået hans første fodboldpokal idag for deltagelse i et klubstævne! Slet intet med bryllup at gøre men det har bare gjort min dag perfekt idag sammen med det andet!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

For mig er brylluppet pludselig blevet TOTALt virkeligt. I går betalte vi depositum for selskabslokalet!! Den første virkelige betaling på vores bryllup.. Det er jo helt fantastisk. Det har jeg optur over! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg får helt sug i maven over at læse om jeres opture hehe, det er fedt. Især jer der skal prøve kjoler, eller lige har fundet. Jeg glæder mig SÅ meget til at det sker, og jeg er helt rundt på gulvet, for ved ikke hvor jeg skal starte :thumbsupsmileyanim:

Vi har kigget på vielsesringe igen i dag, for at få bekræftet, at den ide vi nu fik igår, stadig føles godt i maven. Og det gør den! Vi er nu ude i en alliancering med 3 eller 5 sten i, på 0.07 ct. stykket, i hvidguld, og let banket. Slet ikke noget jeg nogensinde havde tænkt mig... :blink: Men hold da helt op hvor er det flot. Især hvis der er 1 garderringe på hver side, så den syner bredere - ELLER sidder foran min forlovelsesring. Jeg kunne slet ikke holde op med at smile. Og vi fik den absolutte bedste betjening nogensinde af Camilla i dag, i Guldsten (tror jeg den hedder) i Rosengårdscentret.

- men jeg er glad for at vi har så god tid, for nu er det 4. gang jeg skifter mening, og alle ringene jeg har kunne tænke mig er vidt forskellige haha.

Vi har købt min kærestes slips i dag - blommelilla, fra Hugo Boss. Det er så flot, men ekspedienten i Kaufmann var så ubehøvlet og grænseoverskridende, så der handler vi ikke igen! Det ændrer self. ikke på, at det ser mega godt ud, sammen med hans grå habit og kridhvide skjorte :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og min optur består i, at jeg har termin om 3 dage :a1221: Glæder mig bare så meget til at møde det nye lille familiemedlem - før eller siden :wink:

TILYKKE! Hvor stort et bryllup end er, så er en ny baby altså større :) Vores venner fik deres 1. for 7 mdr siden, og jeg elsker virkelig den lille unge. - mig der ellers ikke kunne lide børn :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh dejlig tråd <3

Har total bryllups optur på for tiden og glæder mig såå meget til den store dag.. 06.07.13 kom nu!

Vi har booket fotograf - skønne Tina Liv!

Ringene købte vi i sidste uge, min skal bruges som et sæt med min forlovelses ring og er i hvidguld med 5 diamanter 0,50 carat.. SÅ smuk!

Kirken er også på plads.

Kjolen er næsten på plads, havde slet ikk troet jeg ville finde en så hurtigt.

I næste uge skal jeg have kontakt til feststedet for at aftale et til møde, forhåbentlig kan vi blive enige om tingene.

Så alt i alt er jeg en meget tilfreds zilla :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh dejlig tråd <3

Har total bryllups optur på for tiden og glæder mig såå meget til den store dag.. 06.07.13 kom nu!

Vi har booket fotograf - skønne Tina Liv!

Ringene købte vi i sidste uge, min skal bruges som et sæt med min forlovelses ring og er i hvidguld med 5 diamanter 0,50 carat.. SÅ smuk!

Kirken er også på plads.

Kjolen er næsten på plads, havde slet ikk troet jeg ville finde en så hurtigt.

I næste uge skal jeg have kontakt til feststedet for at aftale et til møde, forhåbentlig kan vi blive enige om tingene.

Så alt i alt er jeg en meget tilfreds zilla :D

Billede af ring tak :rolleyes: be om

Men det kører da bare i planlægningen, fedt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja lige pludselig går det stærkt med planlægningen. Når vi har fået detaljerne med feststedet på plads vil jeg i gang med invitationer, er slet ikke en kreativ diy type så det bliver en udfordring.

Poster billede i morgen af ringen :) er på ipaden nu og kan ikke finde ud af hvordan jeg gør.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Prinsesse Sophie.

Jeg har et sødt forespørgsel til dig søde Prinsesse Sophie,og det lyder på den fotograf Tina Liv,lyder hun rigtigt sød og rar at tale med,og er det en du vil anbefalde mig,når jeg på et eller andet tidspungt,skal giftes med MIN DEJLIGESTE,VIDEUNDERLIGESTE FANTATISK KÆRESTE.

Håber at jeg høre fra dig snareste muligt.

Kærligste Naja Bach Jensen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Naja

Ja selvfølgelig. Jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger til Tina Liv er helt vild med hendes stil! Hvis du ikke allerede har gjort det vil jeg anbefale dig at tage et kig på hendes hjemmeside

http://www.weddingsbytinaliv.com/

Glæder mig meget til hun skal tage vores billeder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Billede af ring tak :rolleyes: be om

Men det kører da bare i planlægningen, fedt!

Her er billeder af ringene :) H2b's er 14k hvidguld, han ville ikke have nogle synlige sten i, så han har istedet fået en lille diamant indvendigt.

Hvor FEDT!!! Det er det jeg egentlig også gerne vil have nu, så jeg er så glad for at jeg ikke er den eneste, for jeg går rundt og er så bange for, om det nu også passer til en vielsesring - for det ligger også så langt fra hvad jeg egentlig havde tænkt mig. Jeg har nemlig også sådan en fin prinsessering jeg fik til forlovelsen, og så er det bare så smart, at vielsesringen kan sidde foran - og så er det plads til en anden ring, på den anden hånd.

Redigeret af Victorias secret
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer