Victorias secret

Optursmomenter i den søde ventetid

44 posts in this topic

Optur over at jeg skal ud og kigge på lidt kjole i dag :) dog bare for sjov, men alligevel :D

Vil lige tilføje at jeg fandt KJOLEN og den er købt og hænger hos mine forældre :) skal først giftes den 10. August men det var bare den rigtige kjole og billig :) så det var/er meget optur at der er styr på den :D

0

Annonce ♥

Optur over at jeg skal ud og kigge på lidt kjole i dag :) dog bare for sjov, men alligevel :D

Vil lige tilføje at jeg fandt KJOLEN og den er købt og hænger hos mine forældre :) skal først giftes den 10. August men det var bare den rigtige kjole og billig :) så det var/er meget optur at der er styr på den :D

Fedt! Hvor har du købt den?

0

Jeg er så glad over for, at jeg hele tiden møder mennesker, der er oprigtigt glade på vores vegne. Mennesker som interesseret spørger ind til det hele og har smil i deres øjne når de lytter og kommenterer. Jeg er overvældet over deres interesse og glæder mig bare mere og mere for hver dag der går!! :loveshower:

0

Ih kan ikk quote fra telefonen..

Victorias Secret - Mange tak :) Synes bare du skal go for et hvis det er det du ønsker. Tror det er på samme måde de gør i USA med en forlovelses ring og så wedding band. Er ihvertfald super glad for mit sæt.

Synes der er mange af de 'normale' vielsesringe sæt som er rigtig flotte men personligt synes jeg ikk det passede til mig eller os med matchende ringe.

0

Annonce ♥

Ih kan ikk quote fra telefonen..

Victorias Secret - Mange tak :) Synes bare du skal go for et hvis det er det du ønsker. Tror det er på samme måde de gør i USA med en forlovelses ring og så wedding band. Er ihvertfald super glad for mit sæt.

Synes der er mange af de 'normale' vielsesringe sæt som er rigtig flotte men personligt synes jeg ikk det passede til mig eller os med matchende ringe.

Vi får så "matchende" ringe i og med at formen og overfladen er den samme, men min kærestes bliver 6 mm bred, hvor min jo så kun er 3.

Hvad er det for nogle sten der er i? Altså diamanter ja, men hvilken slags?

0

Hos Kjoledrømme i humlebæk :) de har haft åbningssalg i denne weekend så man kunne få kjolerne endnu billigere :) men generelt er deres priser vist ikke så slemme.

0

Hos Kjoledrømme i humlebæk :) de har haft åbningssalg i denne weekend så man kunne få kjolerne endnu billigere :) men generelt er deres priser vist ikke så slemme.

Fantastisk. Post endelig billede hvis du har lyst. Kan aldrig se kjoler nok :)

0

Annonce ♥

Victorias secret: Har ikke fået taget nogle billeder af den endnu :blush: Men prøver at komme til det næste weekend :wink:

Chrisi01: Ja, det kunne jeg se i din tråd og har også gættet på hvilken kjole jeg tror du har købt :) Desuden ligner det at en af dem du har prøvet er den jeg har købt :lol: Og ja deres kjoler er skønne :loveshower:

0

vil da også bidrage til denne opturs tråd :-) det er totalt optur med en masse hjælpsomme mennesker :-) takket være en veninde har vi fundet de perfekte lokaler, eller det finder jeg ud af i morgen ;-) dj'en vil komme og spille gratis, han vil kun ha mad og drikke ;-) fødevarene er næsten i hus, kjolen har været hjemme i en lille måned nu :-) ja stort set alle pratiske ting er i hus :-) mangler kun brudepigekjole, brudesvendstøj og mandens tøj :-/

0

Det her slår næsten det hele! Jeg skal snart ud og prøve kjoler, og jeg hade at køre bil (altså selv) og vores er så også på gule plader. Og hvor mange forretninger ligger der lige i Odense.. Nå men min overdejlige kæreste har så tilbudt at kører os rundt, og sidde og vente på cafe med sin mac, mens vi hygger. Hvor mange har lige en mand der gider at sidde og vente i 6 timer! på den slags, og så uden at blive indviet..Det tager jeg seriøst hatten af for - omend jeg nok ikke tager imod det. Ville da få stress af at tænke på, at han sidder og venter.

0

Annonce ♥

Jeg blev klippet af ny frisør i går. Det tog 1 1/2 time, men hold da op hvor blev det godt!

(det skal dog siges at det ikke var uden ve, da jeg sad og ventede i 45 min første gang jeg var der, uden nogen fortalte mig at hun var forsinket - og så blev jeg sku så sur at jeg gik. Jeg havde ikke tid til at sidde der, men fik en lang undskyldning pr mail, så gav dem en chance mere - heldigvis) Samme frisør jeg har booket til brylluppet.

Jeg har drukket kaffe i dag - før første gang sådan rigtig, så jeg var fuldstændig trippet på koffein :lol: Det gjorde så, at da jeg kom hjem fra arb. kl. 18, så spiste vi hurtigt og så knoklede vi ellers i haven til kl. 20. Jeg er rimelig stolt af mig selv - og 5 vabler rigere hehe. Men nøj det blev flot.

0

Victoria.

Jeg er helt VILDE med jeres flotte ringe.

Hvornår er det i skal giftes?..... Jeg skal,en tur op til Marie dete i Roskilde på næste fredag.....Fordi hun skal sy en rigtigt FRÆK OG SMUK KJOLE til mig,og du kan tro at jeg GLÆDER MIG HELT VILDT MEGET MEGET MEGET MEGET MEGET,til jeg skal op til hende.Hun er bare så sød og snakke med når man ringer op til hende.

Kærligste Naja Bach.

0

Victoria.

Jeg er helt VILDE med jeres flotte ringe.

Hvornår er det i skal giftes?..... Jeg skal,en tur op til Marie dete i Roskilde på næste fredag.....Fordi hun skal sy en rigtigt FRÆK OG SMUK KJOLE til mig,og du kan tro at jeg GLÆDER MIG HELT VILDT MEGET MEGET MEGET MEGET MEGET,til jeg skal op til hende.Hun er bare så sød og snakke med når man ringer op til hende.

Kærligste Naja Bach.

er det mig du mener? :) hvis ja, så er ringene i tråden ikke vores, men prinsesse sophies ;)

Det lyder fedt med din kjole :)

0

Annonce ♥

Forsinket tillykke VS! Håber du havde en skøn dag!

Jeg fim min kjole i dag!! Og den er bare såååå smuk <3 Dog lidt for lille over brystet men det vidste jeg..

Så endnu en grund til at holde en stram kost og træne. Skal dog under alle omstændigheder forbi en skrædder.

Nå ja og så vandt jeg et supergavekort i BK's FB konkurrence! Lækkert!

Jeg har valgt et Elgiganten gavekort og så skal de bruges som tilskud til ny støvsuger.. Ikk så spændende men nødvendigt.

0

Forsinket tillykke VS! Håber du havde en skøn dag!

Jeg fim min kjole i dag!! Og den er bare såååå smuk <3 Dog lidt for lille over brystet men det vidste jeg..

Så endnu en grund til at holde en stram kost og træne. Skal dog under alle omstændigheder forbi en skrædder.

Nå ja og så vandt jeg et supergavekort i BK's FB konkurrence! Lækkert!

Jeg har valgt et Elgiganten gavekort og så skal de bruges som tilskud til ny støvsuger.. Ikk så spændende men nødvendigt.

Tak :)

Jeg har hold alt andet end stram kost i denne weekend og i dag, puha altså. Dårlig samvittighed. Men det kommer vel retur igen.

Fedt du vandt!

0

Jeg har stadig totalt optur over at være blevet gift med verdens skønneste mand og kan flere gange om dagen tage mig selv i at kigge ned på min finger og se den ring, der symboliserer at vi er blevet til en familie :loveshower: Det er altså den største optur, stadig at være hovedkulds forelsket efter snart 5 år! :7himmel:

Udover det, så har jeg optur over, at vi økonomisk har held i uheld pt! Vores bil er blevet kaldt til syn og i forbindelse med det, så er der bare en masse ting, der er ved at gå.. vi har haft den i 4 år og den har kørt RIGTIG meget, så det skulle jo komme, her snakker vi ny forrude, ny kobling, nye bremsere osv osv

.. MEN.. fordi brylluppet er overstået, og vi ikke længere behøver at kanalisere alle vores penge til det, så har vi denne gang pengene til reparationerne! DET er rart! :thumbsupsmileyanim:

OG.. vores vaskemaskine var gået i stykker og efter en snak med en vvs-mand sagde han, at det ikke kunne betale sig at reparere den - at vi skulle købe en ny. Egentlig er det vores udlejer der skal stå for det, men de er sådan nogle fuskere og er normalt ikke til at få fat på, så derfor købte vi en på udsalg, som skulle leveres i onsdags. Jeg ringede til dem 8 gange og skrev to mails og efter 14 dage - altså onsdag!.. VUPTI! Så lå der sgu en mail i min indbakke, at jeg bare skulle ringe til deres vvs-mand, der ville komme og reparere den! :o Mig skynde mig at stoppe leveringen af vaskemaskinen, ringe til en reparatør og nu virker vores vaskemaskine, den anden er leveret tilbage og vi har ikke skullet betale en krone! :cheerleader3:

Nå jo, og så har svigerforældrene købt vores restlager fra brylluppet med vin, øl og sodavand for 1700! :cheerleader3: (der var også meget, men de var vilde med vinen - og vi får aldrig drukket 6 kasser!)

Så alt i alt, så har vi pænt optur herhjemme :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0