Lotusblomst

Paraply til bryllupsdagen, god ide eller?

21 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi havde købt en flot sort paraply (ala london paraplyer). Den ville både se flot ud på billede hvis det skulle styrte ned på dagen, og vi kunne bruge den bagefter (da det ikke var en egentlig bryllupsparaply).

Vi var dog så heldige at vi ikke fik brug for den på dagen. :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde købt en stor paraply i regnbuens farver, før en sikkerheds skyld hvis det skulle regne. Ideen m flere farvede paraply var at det kunne se fedt ud på billederne. Fik heldigvis ikk brug for den:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingrer for at det ikke bliver regn, men hvis langtidsudsigten siger regn, når vi kommer lidt tættere på, så må jeg ud og skaffe en paraply. Jeg vælger nok en hvid. Og hvis det rigtigt regner, så kunne jeg godt finde på at få taget nogle billeder med gummistøvler på også ;) Jeg har set, at det er muligt at lave rigtigt flotte regnvejr billeder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt en smuk brugt Lisbeth Dahl paraply herinde, og derfor er jeg faktisk (næsten) sikker på at det ikke kommer til at regne! men ja jeg vil da synes at det er en god ide at have en paraply i baghånden, men det behøver jo ikke være en speciel paraply, bare en enkel klasisk en af slagsen kan da sagtens gøre det! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den 1 juni 2013 bliver der HØJ solskin og en tilpas varme - bare så du ved det ;)

Men for en sikkerheds skyld, vælger jeg nok at investere i nogle fine paraplyer :) Også til dem der ryger, just in case. (For hende her eks-rygeren er liiiidt fanatisk :huh: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingrer for at det ikke bliver regn, men hvis langtidsudsigten siger regn, når vi kommer lidt tættere på, så må jeg ud og skaffe en paraply. Jeg vælger nok en hvid. Og hvis det rigtigt regner, så kunne jeg godt finde på at få taget nogle billeder med gummistøvler på også ;) Jeg har set, at det er muligt at lave rigtigt flotte regnvejr billeder.

Jeg har lige set at Lilly har en rigtig sød en i hvid - der står "just married" på den med guldtryk (tror jeg nok det var) og så har den en let og fin hjerteform... den skal jeg have!

Og så vil jeg da lige sige tak for idéen med gummistøvler - den tager jeg da lige med mig. Vi skal bl.a. have taget billeder enorme bunker af granit, men også på stranden, så kunne det da blive meget skægt

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også sådan en hvid paraply fra Lisbeth Dahl .... jeg ville dog, hvis jeg skulle vælge om idag, ha købt en ganske alm sort paraply og gerne en ret stor een - og een der kan bruges efterfølgende. Hvis der er slæb på kjolen, så skal den altså gerne være forh vis stor til at kunne dække hele kjolen, selvom man hiver slæbet op og går med :)

Men drop de klassiske bryllupsparaplyer, syns jeg :) Køb hellere noget, der kan bruges efterfølgende :) Og en alm paraply er altså også pænere imo selvom jeg hældte til den klassiske hvide bryllups een til at starte med :P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi fik taget dette billede på vores bryllupsdag, og er rigtig glad for det :-) Paraplyerne er fra Lisbeth Dahl og billedet er taget af wedelphoto.dk

Er det muligt at købe dine paraplyer? (hvis du vil af med dem?) Jeg er nemlig på jagt efter de fine lisbeth dahl paraplyer i brugt tilstand...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selv om det selvfølgelig ikke kommer til at regne d. 17. august næste år, så tror jeg da jeg køber en paraply. Ikke fordi jeg tænker billeder, men fordi alle almindelige paraplyer er lavet til et menneske uden stor kjole på, og jeg tænker det skal være en stor en så man kan være to + kjole og stadig være relativt beskyttede. Så skal det bare være en jeg kan bruge bagefter.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik taget dette billede på vores bryllupsdag, og er rigtig glad for det :-) Paraplyerne er fra Lisbeth Dahl og billedet er taget af wedelphoto.dk

Er det muligt at købe dine paraplyer? (hvis du vil af med dem?) Jeg er nemlig på jagt efter de fine lisbeth dahl paraplyer i brugt tilstand...

Desværre nej, vil gerne gemme dem :-) lyder måske åndssvagt, da det "bare" er paraplyer men de betyder noget for mig... Håber du finder nogle andre :-)
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer