Sign in to follow this  
Followers 0
Bondedanem

Tyggegummiposer?

7 posts in this topic

Tænker lidt at jeg gerne vil have en pose (meget lile) af en form tl at lægge tyggegummierne i nede i favor æskerne, syntes ik om de bare er "smidt" deri - men hvor finder jeg li sådanne henne?

Eller laver evt selv?

0

Annonce ♥

Hmm... Man kan købe sådan en "posesvejser", så kan man selv lave små poser, men det er selvfølgelig lidt tidskrævende :)

0

Hmm... Man kan købe sådan en "posesvejser", så kan man selv lave små poser, men det er selvfølgelig lidt tidskrævende :)

Smart - det må jeg li undersøge - takker

0

Et tip...der kan nemt ende en masse tyggegummi under borde, stole, på gulve, under sko osv.... har selv købt, men de kommer ikke i brug, feststedet blev helt skæve i ansigtet da jeg nævnte det :unsure: Køber tic tacs istedet :rolleyes: Har dog nu tyggegummi til de næste 10 år liggende

0

Annonce ♥

Et tip...der kan nemt ende en masse tyggegummi under borde, stole, på gulve, under sko osv.... har selv købt, men de kommer ikke i brug, feststedet blev helt skæve i ansigtet da jeg nævnte det :unsure: Køber tic tacs istedet :rolleyes: Har dog nu tyggegummi til de næste 10 år liggende

Nu skal vi holde festen hjemme - så de giver bare fuld gas - hmm... husker man som lille fik poser med 2 stk tyggegummier ved tandlægen - måske jeg skulle bestikke ham til at sælge mig 100 stks :)

1

De små poser med 2 styks i kan købes på nettet - har vi gjort:) kan ikke huske hjemmesiden, men har det interesse vil jeg gerne finde den imorgen:)

0

Det er ren nostalgi :)

0