Anell

Stiletter, Christian Louboutin

29 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvad får man for de 3600,- ? Altså jo sko, men er de specielt gode at gå i eller er det kun sålen? De her laksko fra Gabor koster fx 449,-

5dx.jpg

Nu skal det ikke forstås sådan at jeg ikke kan forstå værdien af godt design (jeg betaler faktisk selv gerne penge for designer lamper mm)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad får man for de 3600,- ? Altså jo sko, men er de specielt gode at gå i eller er det kun sålen? De her laksko fra Gabor koster fx 449,-

5dx.jpg

Nu skal det ikke forstås sådan at jeg ikke kan forstå værdien af godt design (jeg betaler faktisk selv gerne penge for designer lamper mm)

Gabors sko er i hvert tilfælde som smør på fødderne :)

Har aldrig været i et par louboutin, og min kæreste synes nok heller ikke at det er nødvendigt :)

Men designet er toplækkert, og den røde sål gør lige at en ellers simpel sko bliver enormt fræk :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Husbonden herhjemme sidder og læser med og han siger, at han vil da gerne vil sælge til enhver der måtte ha interesse, en rød tush til 1000 kr for at få den originale følelse af at gå i et par Louboutins. Begrænset antal dog. SPAR: 2100,- !!! :lol:

Redigeret af MariaSchmidt
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Husbonden herhjemme sidder og læser med og han siger, at han vil da gerne vil sælge til enhver der måtte ha interesse, en rød tush til 1000 kr for at få den originale følelse af at gå i et par Louboutins. Begrænset antal dog. SPAR: 2100,- !!!

Im in ;) den bør han helt sikkert tage patent på :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved du Maria, det synes jeg da han skal prøve. Så kan det da være han får succes med det - og han en dag giver dig et par ægte CL-sko. HELD OG LYKKE, hvis han går i gang med projektet !!!!

Men udover det, så synes jeg, at begge jeres spørgsmål er total overflødige. Dette er jo ikke en tråd om folks forbrug - hvor de skal fortælle om deres bevægegrunde for, hvorfor de har valgt at købe et par CL-sko (eller en Jesper Høvring kjole eller en 50.000 vielsesring!). Det er en tråd, hvor Anell gerne vil se billeder af andres brudes CL. Og det var det hun fik fra mig.

God weekend :balloons:

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow! Sikke en underlig drejning tråden har taget.

Hold jer nu til emnet, eller opret dog en tråd selv hvor i kan tage den debat op, hvis det er så vigtigt.

...

:back2topic:

Jeg har selv et kig på dem her til brylluppet og som skal luftes på vores mange kommende "dates" efterfølgende. :a1221:

Men overvejer om jeg istedet skal vælge en farve som matcher til lidt mere. :huh:

1159869d1345446668-vores-bryllup-3-2013-christian-loubotin-2.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wow! Sikke en underlig drejning tråden har taget.

Hold jer nu til emnet, eller opret dog en tråd selv hvor i kan tage den debat op, hvis det er så vigtigt.

...

:back2topic:

Jeg har selv et kig på dem her til brylluppet og som skal luftes på vores mange kommende "dates" efterfølgende. :a1221:

Men overvejer om jeg istedet skal vælge en farve som matcher til lidt mere. :huh:

1159869d1345446668-vores-bryllup-3-2013-christian-loubotin-2.jpg

Jeg ville nok også vælge nude, hvis det var som brudesko. Noget a la disse, synes jeg er skønne. post-61222-0-80332900-1345808970.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wow! Sikke en underlig drejning tråden har taget.

Hold jer nu til emnet, eller opret dog en tråd selv hvor i kan tage den debat op, hvis det er så vigtigt.

...

:back2topic:

Jeg har selv et kig på dem her til brylluppet og som skal luftes på vores mange kommende "dates" efterfølgende. :a1221:

Men overvejer om jeg istedet skal vælge en farve som matcher til lidt mere. :huh:

1159869d1345446668-vores-bryllup-3-2013-christian-loubotin-2.jpg

Jeg ville nok også vælge nude, hvis det var som brudesko. Noget a la disse, synes jeg er skønne. post-61222-0-80332900-1345808970.jpg

Ja, de er SÅ smukke. :loveshower:

Desværre er min M2B ikke begejstret for "Nude" sko, derfor jeg overvejede de blå. Irriterende, for de kan jo bruges til meget mere.. :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UUUh, jeg ELSKER stilletter og H2B har en slags fetich for samme, så vi er perfect match :heart:()() Hehe..

Hvilket også betyder, at jeg ville elske et par Christian Louboutin sko på min bryllupsdag - om vi liiige synes der bliver råd til det ved jeg ikke, men ellers kunne jeg godt forestille mig at H2B kunne finde på at købe dem som morgengave.

De her synes jeg er fine

Christian_Louboutin_crepe_satin_shoes_blue_CL02104.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved du Maria, det synes jeg da han skal prøve. Så kan det da være han får succes med det - og han en dag giver dig et par ægte CL-sko. HELD OG LYKKE, hvis han går i gang med projektet !!!!

Men udover det, så synes jeg, at begge jeres spørgsmål er total overflødige. Dette er jo ikke en tråd om folks forbrug - hvor de skal fortælle om deres bevægegrunde for, hvorfor de har valgt at købe et par CL-sko (eller en Jesper Høvring kjole eller en 50.000 vielsesring!). Det er en tråd, hvor Anell gerne vil se billeder af andres brudes CL. Og det var det hun fik fra mig.

God weekend :balloons:

Tror du tog den lidt for personligt ..... det var faktisk ment som en kæmpe joke, haha :lol: Og med et MEGA glimt i øjet. Er sgu da skide ligeglad med hvad folk vælger at bruge penge på .... og vil man kaste 3600,- efter et par sko; jamen så gør man da bare det!

Læs den lige igen og se humoren i det ;) Meningen var absolut IKKE at slagte el rakke ned på nogen .... overhovedet!

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved du Maria, det synes jeg da han skal prøve. Så kan det da være han får succes med det - og han en dag giver dig et par ægte CL-sko. HELD OG LYKKE, hvis han går i gang med projektet !!!!

Men udover det, så synes jeg, at begge jeres spørgsmål er total overflødige. Dette er jo ikke en tråd om folks forbrug - hvor de skal fortælle om deres bevægegrunde for, hvorfor de har valgt at købe et par CL-sko (eller en Jesper Høvring kjole eller en 50.000 vielsesring!). Det er en tråd, hvor Anell gerne vil se billeder af andres brudes CL. Og det var det hun fik fra mig.

God weekend :balloons:

Tror du tog den lidt for personligt ..... det var faktisk ment som en kæmpe joke, haha :lol: Og med et MEGA glimt i øjet. Er sgu da skide ligeglad med hvad folk vælger at bruge penge på .... og vil man kaste 3600,- efter et par sko; jamen så gør man da bare det!

Læs den lige igen og se humoren i det ;) Meningen var absolut IKKE at slagte el rakke ned på nogen .... overhovedet!

Læste den skam. Og kan tilsyneladende slet ikke forstå din humor. Men sådan er vi jo så forskellige, både når det kommer til humor og sko vaner :wink:

Redigeret af MMF
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved du Maria, det synes jeg da han skal prøve. Så kan det da være han får succes med det - og han en dag giver dig et par ægte CL-sko. HELD OG LYKKE, hvis han går i gang med projektet !!!!

Men udover det, så synes jeg, at begge jeres spørgsmål er total overflødige. Dette er jo ikke en tråd om folks forbrug - hvor de skal fortælle om deres bevægegrunde for, hvorfor de har valgt at købe et par CL-sko (eller en Jesper Høvring kjole eller en 50.000 vielsesring!). Det er en tråd, hvor Anell gerne vil se billeder af andres brudes CL. Og det var det hun fik fra mig.

God weekend :balloons:

Det var da uhensigtsmæssigt hvis man ikke måtte stille spørgsmål der relaterer sig til tråden.. gud hvor gik vi meget glip af hyggelig snak og guldkorn herinde så! ... jeg synes da også det kunne være interessant at høre, om man virkelig kan mærke forskel i kvaliteten, selvom jeg aldrig får råd til sådan nogle, eller om de bare er enormt smukke, og det er det man betaler for..

Redigeret af 0Tine0
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wow! Sikke en underlig drejning tråden har taget.

Hold jer nu til emnet, eller opret dog en tråd selv hvor i kan tage den debat op, hvis det er så vigtigt.

...

:back2topic:

Jeg har selv et kig på dem her til brylluppet og som skal luftes på vores mange kommende "dates" efterfølgende. :a1221:

Men overvejer om jeg istedet skal vælge en farve som matcher til lidt mere. :huh:

1159869d1345446668-vores-bryllup-3-2013-christian-loubotin-2.jpg

Øv, jeg kan ikke se billedet... :( Kan du smide et link..?

prøv at kigge herinde :)

Jeg ville være forsigtig med sider som denne, da jeg kraftigt tvivler på at de er ægte... :unsure:

Redigeret af Centenary
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow! Sikke en underlig drejning tråden har taget.

Hold jer nu til emnet, eller opret dog en tråd selv hvor i kan tage den debat op, hvis det er så vigtigt.

...

:back2topic:

Jeg har selv et kig på dem her til brylluppet og som skal luftes på vores mange kommende "dates" efterfølgende. :a1221:

Men overvejer om jeg istedet skal vælge en farve som matcher til lidt mere. :huh:

1159869d1345446668-vores-bryllup-3-2013-christian-loubotin-2.jpg

Øv, jeg kan ikke se billedet... :( Kan du smide et link..?

Jeg kan heller ikke se dem :(

prøv at kigge herinde :)

Jeg ville være forsigtig med sider som denne, da jeg kraftigt tvivler på at de er ægte... :unsure:

Jeg tror, du har ret i at de er fake - hvis man trykker på første sko-link ude til venstre, så står der faktisk "fake" i toppen af siden...

Hjemmesiden er vist også blevet diskuteret herinde før: http://www.bryllupsklar.dk/forum/68812/wwwskoshoescom.html

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv, jeg kan ikke se billedet... :( Kan du smide et link..?

Jo, selvfølgelig -> Her

Ååååhhhhhhhhhh, hvor er det bare SKØNNE!!!! Uha, det kan da godt være man liiiige skal genoverveje brudeskoene :wink:

Ja, de er virkelig smukke. :a1221:

Men prisen er omkring de 15.000 kr. *host* Av av.. :td::boohoo:

Der er også dem her til ca. 5000.

post-55246-0-97990800-1345931341.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fundet ud af at der ligger en butik inde i Grønnegade i Kbh med CL-sko, tror liige jeg skal forbi og kigge en dag. Specielt på stiletter i sølvfarve.Smid endelig flere billeder hvis i har et par jeg kan se.

Nogen der har billeder af hans stiletter i sølv?

Kh Anell

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer