Højer

Idéer til lille overraskelse/polterabend

9 posts in this topic

Hej

Jeg har en virkelig god veninde som er gravid og skal føde her i begyndelsen af december. Hende og hendes kæreste har valgt at gifte sig i slutningen af oktober på rådhuset. De har ikke lyst til kirkebryllup og stor fest, men vil blot have de allernærmeste med (her snakker vi kun forældre, søskende og jeg, som næsten er som en storesøster for hende + selvfølgelig min mand).

Der er derfor ikke en hel flok veninder til at planlægge en masse til en polterabend og ikke mindst betale for det.

Jeg synes dog at jeg meget gerne vil overraske hende med en hyggelig eftermiddag/aften. Hun har altid været der for mig.

Jeg søger noget inspiration i Aalborg/nordjylland til stille og hyggelige aktiviteter, som egner sig til en højgravid, og som kan betales blot af mig.

Vi skal selvfølgelig have noget godt mad (vi er begge rigtig glade for mad), men synes der lige skal være en eller anden form for aktivitet inden. Det hører sig til en polterabend.

Kan I hjælpe?

Mvh. Tabita

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Gravidmassage og en god middag er mit bud.

Tænker bare at hvis det kun er os to, så er det lidt træls ikke at lave noget sammen.

Det kan du måske have ret i, men måske der er mulighed for at du også kan få massage samtidig :-)

Edited by frkchristiansen
0

Annonce ♥

Hvad med noget wellness i Nørresundby? Der sker ikke en hel masse, men selv ville jeg elske bare at tulre rundt med en god veninde mellem bassiner, saunaer og dampbade... Langt de fleste gravide, hvis de er sunde og raske og forløbet er gået fint, kan komme i sauna og dampbad uden problemer, bare ikke i så lang tid ad gangen (og skal undgå aromadampe).

http://www.nsbic.dk/svoemmeland/wellness.html

Ellers er der fodboldgolf, det er faktisk vildt skægt, ligemeget om man er til fodbold eller ej. Det er ligesom minigolf, bare med en fodbold man skal sparke til... de har det flere steder i Nordjylland, og kan sagtens spilles selv om man kun er to. Jeg er elendig til fodbold, men synes det var en rigtig sjov aktivitet.

0