Lene T

♥ Lene & Thomas L.W. ♥ - Beretning igang igen #112 :)

132 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kære søde Lene....... :loveflag: HVor er det længe siden jeg har været her sidst.......føler jeg slet ikke er med i alle jeres fine beretninger osv....mere.....Øv BØV.....men håber jeg kan følge lidt med igen..... :loveshower: Føler bare lige nu der er så meget andet så det er derfor jeg ikke har fulgt med...... :huh: Men sikken en masse SMUKKE billeder.....du stråler og er så SMUK det er helt vildt.......og din mand lyser som er han den heldigste mand på denne jord....og det er han jo ....... :loveshower: Skønt jeg kom med igen og fik set din beretning....... :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikken en beretning - hvor er du bare god til at gøre den levende og interessant. Det er jo næsten som om man selv har været med. Det lyder som om at I på trods af alle modvindene - har haft en super skøn dag - STORT TILLYKKE, også med familieforøgelsen. Det er jo også en dejlig ting <3 Held og lykke fremover

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde Lene.

Jeg har med stor fornøjelse læst med i din skønne beretning. Jeg må sige, hvor ser i fantastiske ud og jeres billeder er super gode, også der hvor din kære mand falder på halen :)

- og så bliver jeg nødt til at spørge, må jeg få opskriften på det der lakrids/chokolade mousse? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for alle jeres søde beskeder! De varmer virkelig, også selvom jeg ikke får svaret så meget i øjeblikket. Jeg vil rigtig gerne fortsætte min beretning, men jeg er braget ned med mine sygdomme, så jeg kæmper med at komme igennem mit studie og min hverdag. Men jeg lover, at jeg nok skal skrive videre, så snart jeg har overskuddet! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså Lene - sikke nogle fantastiske, flotte billeder... Og du er SÅ SMUK... Arhmen, det hele er jo bare så gennemført :loveshower:

Jeg eeeeeeelsker :heart: de billeder med paraplyen - og det at Thomas falder ned (undskyld Thomas :fløjt: ) er bare så fedt og uhøjtideligt :thumbsupsmileyanim:

Billedet af Thomas' datter "close up" er virkelig også et "kodac moment" :loveflag:

Tak, hvor er du sød :biggrin: Jeg er også ret vild med paraply-billederne og på nuværende tidspunkt hænger der et på vores væg, sammen med 3 andre yndlingsbilleder fra dagen. Billedet af Sofie er spot-on :heart:

Smukke smukke billeder... Fedt i er med på noget ballade love it!!!!

I ser så fntastiske glade ud!!!

Det var en fantastisk dag og ja, vi var så glade og afslappede og det synes jeg at billederne viser - på den fede måde :biggrin:

Fantastiske flotte og sjove billeder. Elsker at de er så afslappede :)

Ville nok overveje om ikke man kunne sælge filmrettighederne til begivenhederne før brylluppet... Jeg mener... Dramaaa! :o

Dagene op til bryllup var, jo mere de kommer på afstand, helt forfærdelige og set i bagklogskabens lys, så var jeg lige på randen af at gå ned med flaget og jeg blev alt for presset med eksamener, bryllup og kaos fra familien og det er også derfor jeg ikke har været aktiv herinde i et stykke tid - jeg har ganske enkelt mistet al gnist efter det drama. Ikke forstået sådan at jeg ikke er lykkelig med min mand og nyder at være nygift, men jeg kan godt mærke at jeg føler mig lidt frarøvet mit overblik og overskud - det hjælper heller ikke på det, at min far for 14 dage siden igen skabte sig! :angry::pokey:

Thomas og jeg havde den mest fantastiske dag, men i den ideelle verden ville jeg have ønsket, at dagene op til ikke skulle fylde så meget, når jeg tænker på det der burde være den søde ventetid op til dagen. Jeg har ret svært ved at slippe min skuffelse over mine forældre..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære søde Lene....... :loveflag: HVor er det længe siden jeg har været her sidst.......føler jeg slet ikke er med i alle jeres fine beretninger osv....mere.....Øv BØV.....men håber jeg kan følge lidt med igen..... Føler bare lige nu der er så meget andet så det er derfor jeg ikke har fulgt med...... Men sikken en masse SMUKKE billeder.....du stråler og er så SMUK det er helt vildt.......og din mand lyser som er han den heldigste mand på denne jord....og det er han jo ....... Skønt jeg kom med igen og fik set din beretning....... :loveshower:

Hej søde Karina.. Tak for dine roser :kiss: Nu gik jeg jo i stå efter dit indlæg,, så du er ikke gået glip af så meget :wink: BTW.. selvfølgelig er min mand den heldigste mand i verden - han har jo mig! :tunge:

Sikken en beretning - hvor er du bare god til at gøre den levende og interessant. Det er jo næsten som om man selv har været med. Det lyder som om at I på trods af alle modvindene - har haft en super skøn dag - STORT TILLYKKE, også med familieforøgelsen. Det er jo også en dejlig ting <3 Held og lykke fremover

Ja vi havde en virkelig vidunderlig dag! :loveshower: Nu skal jeg også nok se at komme videre! :rolleyes: Jeg er for øvrigt blevet moster til en smuk, velskabt dreng - Frederik :a1221:

Ååhhh, hvor er det nogle SKØNNE billeder!! Og jeg elsker at I er så tydeligt glade for hinanden og har humor med i billederne. Skønt, altså!! :heart:

Og tillykke med familieforøgelsen! :biggrin:

Tusind tak :biggrin:

Hej søde Lene.

Jeg har med stor fornøjelse læst med i din skønne beretning. Jeg må sige, hvor ser i fantastiske ud og jeres billeder er super gode, også der hvor din kære mand falder på halen :)

- og så bliver jeg nødt til at spørge, må jeg få opskriften på det der lakrids/chokolade mousse? :)

Tak for dine søde komplimenter :biggrin: Ja billedet med Thomas på halen er også et af mine yndlings! :lol: Jeg har lige smidt opskriften på en PM til dig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fortsætter vi!

Så er det vist på tide, at jeg fortæller videre på vores beretning og jeg beklager, at der er gået så lang tid, før jeg har fortsat, men tiden efter brylluppet har været lidt af en prøvelse for mig med sygdom osv, men nu skal det altså være! Så jeg håber, at der er nogle derude, der stadig er interesserede i at læse med :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så starter festen!

:)

Alle billeder er taget af www.linejfotografi.wordpress.com, medmindre andet står angivet

Som tidligere fortalt, så kom vi en halv time senere fra photoshoot, end vi havde troet og derfor fik vi ret travlt med at få skålet og spist kage :) Der var heldigvis lidt tid til at få hygget med vores gæster og lige sige hej til personalet, der bare gjorde det SÅ godt! De var så søde og alle pengene værd!! Her står jeg og snakker med min søde niece, som blev ved med at sige at jeg var så smuk og at det var fedt at der var slikbuffet! :lol:

post-45329-0-20768400-1350075559.jpg

Bemærk det lilla tyl.. min DIY til tylskørt virkede kanon!

post-45329-0-02211400-1350075654.jpg

post-45329-0-16512000-1350075709.jpg

post-45329-0-75409800-1350076083.jpg

post-45329-0-83897300-1350076144.jpg

Vi nåede dog at få kigget lidt på vores flotte gavebord og fik startet med at pakke lidt gaver ud.. det er jo helt vildt, hvad man får! Absolut hit-gaven må have været det forfærdeligt grimme billede min veninde havde lavet af kyskager - men jeg elskede ideen og budskabet bag :loveshower:

post-45329-0-87522400-1350076219.jpg

post-45329-0-43898900-1350076292.jpg

post-45329-0-00416500-1350076326.jpg

Det blev selvfølgelig til et par gåture op og ned af trappen og der fangede vores fotograf denne lille ups'er! :lol:

Jeg synes så ikke ligefrem at hun havde behøvet at lave en helt billeddokumentar - men den er nu ret sjov!

post-45329-0-18578200-1350076449.jpg

Jeg er kommet op af trappen og alt går fint.....

post-45329-0-68825400-1350076481.jpg

.. hvad fanden?? Kjolen hænger fast i trappen og er lidt svær at få fri... hvad gør jeg??...

post-45329-0-20241200-1350076576.jpg

.. Jeg hiver da bare i den! :rolleyes: Heldigvis, så er det sådan en lille flæsebånd på indertyllet der bliver rykket af... men hva faen! Der er jo ingen der kan se det! :lol:

Bagefter tog Line vores fotograf dette billede og det er jeg helt vild med! Der er sådan lidt Hollywood-glamour-style over det :a1221: .. og bemærk.. ingen tårer hos bruden! :wink:

post-45329-0-67281800-1350076741.jpg

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

F5 F5 F5 F5

Årh er du her stadig Heidi! :kiss: Jeg ved godt at jeg i den grad har forsømt alle jer andre brude, men jeg bliver lige nødt til at sige.. hold kæft hvor var du smuk! Kjolen var bare SÅ smuk!!!!! :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Festen rykker indenfor og middagen begynder

Alle billeder er taget af www.linejfotografi.wordpress.com, medmindre andet står angivet

Vi skulle have sat os til bords kl. 18.30, men jeg tror faktisk at klokken nærmede sig 19 før vi fik sat os. Inden vi satte os til bords, fik jeg lige lagt min brudebuket på bordet foran Thomas og jeg. Der fik jeg også lige lov til at stå et stille øjeblik og nyde synet af det oppyntede lokale og "frugten af mine 9 måneders anstrengelser" :wink:

post-45329-0-32137200-1350077577.jpg Lamperne var visuelt så smukt og det ærgrer mig lidt, at jeg ikke har et godt billede af hele lokalet, hvor man bedre kan se den fede effekt de gav!

Jeg havde valgt at lægge min brudebuket på bordet foran Thomas og jeg, fordi jeg synes den skulle være en del af bordpynten. Det er mange penge man lægger i sådan en buket, så jeg syntes ikke at det bare skulle lægge i baren, hvor den ikke kom til sin ret :) Den opmærksomme vil se, at en del af blomsterne i buketten, er de samme som på bordene - pånær roserne og hortensiaerne.. Det var en overraskelse fra Thomas og blomsterbinderen :a1221:

post-45329-0-54566400-1350077386.jpg

Der var fyldt med blomster på bordene og som mange sagde, så var det bare så meget mig :biggrin: Jeg har altid været vild med blomster og da jeg var barn, kunne jeg finde på at gå rundt og plukke blomster i folks bede ud mod vejen.. men da jeg ikke turde tage dem med hjem, fandt jeg altid et ældre ægtepar, lagde buketten på deres dørtrin, ringede på klokken og stak af! :lol: - Så ja, jeg ELSKER blomster! (Så spørg mig, om min brudebuket var vigtig! Jo TAK! :lol: )

post-45329-0-61485100-1350077306.jpgpost-45329-0-42947600-1350077347.jpg

De små blondelysestager var så fine, inde imellem alle blomsterne! :a1221:

post-45329-0-63597400-1350077433.jpg

Her er den søde toastmaster gong-gong, som jeg fik af Laika (Musenberg) efter nogle hyggelige DIY-dage i Herning. TRO MIG, den blev flittigt brugt!

post-45329-0-96073000-1350078098.jpg

Folk kom med så mange komplimenter for oppyntningen og specielt de små bordhæfter blev flittigt brugt - hvilket var rigtig fedt, når nu man har lagt så stort et arbejde i det :cheerleader3:

post-45329-0-83383400-1350078251.jpgpost-45329-0-49834500-1350078219.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

F5 F5 F5 F5

Årh er du her stadig Heidi! :kiss: Jeg ved godt at jeg i den grad har forsømt alle jer andre brude, men jeg bliver lige nødt til at sige.. hold kæft hvor var du smuk! Kjolen var bare SÅ smuk!!!!! :a1221:

Jeps jeg er her stadig ind imellem. Jeg holder jo øje med nogen af jer hæhæ. Tak for komplimenten

Dejligt du er fortsat med din beretning!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så spiser vi! - og de første taler

:)

Alle billeder er taget af www.linejfotografi.wordpress.com, medmindre andet står angivet

Vi havde booket Kok-omega og det var simpelthen fantastisk! Vores forret lød på laksebombe med mascarpone-creme og tigerrejer og det var vildt lækkert! Nu er vi nået til den smertefulde del af dagen :unsure:

Jeg ved ikke om det er pga. sult eller hvad der lige sker, men jeg bliver pludselig oppustet og har i den grad problemer med att være i min kjole! Den strammer og GØR ONDT! Jeg tør næsten ikke spise noget af frygt for at den skal revne! :blink: DET kunne være kønt! Så nu starter billed-serien, hvor man kan se at babs og nutte bliver presset sammen, så jeg får de vildeste babse-deller og den vildeste kavalergang! :o Men jeg vil IKKE af med kjolen og holder ud til den bitre ende. Så snart vi rejser os fra bordet, går det meget bedre - heldigvis :fløjt:

Nå, men inden vi kan gå i gang med at nyde vores fantastiske forret, synes Thomas åbenbart at han lige skal træde af på naturens vegne og så starter den første kysserunde :rolleyes: Jeg ser da ud til at nyde det, ikk?! :wink:

post-45329-0-97092600-1350078571.jpgpost-45329-0-63746500-1350078915.jpgpost-45329-0-33547700-1350078935.jpg

Det skal han ikke slippe afsted med, så jeg laver lige en pay back! Og han bliver OVERFALDET!! :lol:

post-45329-0-19472900-1350079056.jpgpost-45329-0-67238400-1350079077.jpg Og så lige et mys fra Sofie-musen :biggrin:

post-45329-0-17339200-1350079113.jpg

Nu kan vi så endelig gå i gang med at spise, og vi når lige et par bidder og så bimler gong-gongen og det er min fars tur til at holde tale. Det viser sig, at han skrev den tale kun et par timer efter hans kontrovers med Thomas og dengang synes jeg det var ret godt.. og troede egentlig på ordene.. i dag knapt så meget..

post-45329-0-21927100-1350079262.jpgpost-45329-0-97910200-1350079291.jpgpost-45329-0-35225400-1350080289.jpg

Talen til Lene & Thomas´ bryllup.

Kære Lene – Kære Thomas - Thomas´ familie – Vor familie - kære gæster.

At føre sin flotte datter op ad kirkegulvet til den musik – og så netop i Ålsø kirke, hvor Bodil & jeg er gift og alle vore børn er døbt – det var meget specielt. Præstens udseende er da heller ikke at kimse af.

En rigtig dejlig oplevelse.

Vi er glade for at I valgte at holde brylluppet i Ålsø kirke og her ved Grenå Strand.

Du blev født kort efter vi var flyttet til Brande – på Herning sygehus. Mor var en del nervøs for fødselen, pga flytning til Brande, så vi tog på inspektion på Herning sygehus. Det hjalp lidt på det. Fødselen gik godt og din barndom begyndte trygt på Lars Nielsensvej i Brande.

Da du var 5 flyttede vi længere ud på landet – til Vorgod. Her fandt du hurtigt sammen med Lars Henning – en rødhåret fregnet skeløjet gut med briller. I legede de første år meget sammen. Snakken gik på vestjysk og en dag dukkede Lars Henning op – helt op at køre: Kom os se Lene, a ka cykel uden a støttehjul.

Så begyndte skolen – Bette fisen går i skole ved hr. Isen. Lene blev nemlig kaldt ”Bette Fisen”. Du tullede dig igennem livet de første skoleår. Måtte starte en time før klokken ringede for at nå de 500 meter til skolen. Vi kunne høre dig komme syngende hjem – plukke blomster i grøftekanten – en glad pige var du.

Da du var 8 flyttede vi så til Voldby hvor du hurtigt blev veninder med Lotte henne af gaden. I hyggede jer meget sammen og lavede sikkert mange ulykker. Allerede dengang voksede din søde tand frem og der var behov for slik men ofte rakte lommepengene ikke til for ruget og så var gode råd dyre.

En dag møder din mor dig på cykel oppe i byen. Et klæde er pænt dækket over cykelkurven. Mor spør´ Hvad har du i kurven. Lene svarer: ingenting. Det viser sig at kurven er fyldt med vores tomme flasker, som skulle byttes til slik. Senere har vi fundet ud af at det ikke var et lykketræf.

Allerede dengang var du glad for blomster og en dag syntes du, at din mor skulle glædes lidt. Og hvad gør Lene. Hun går ned til gartneren og spørger hvor mange blomster hun kan få for en krone. Gartnerkonen kunne ikke stå for hende, så det blev til en temmelig stor buket. Glæden for blomster ser vi også i dag.

Vi har også senere hørt at din bror og søster ikke altid var lige søde ved dig. En aften de skulle passe dig, var der købt slik, men de sendte dig i seng uden at du fik noget som helst. Sikkert fordi du havde sladret om et eller andet til Mor og Far.

Fy Anne og Michael.

Men det blev også i Voldby du stiftede bekendtskab med en alvorlig side af livet. Du fik nemlig konstateret en permanent tarmlidelse, som du har måttet slås med hele livet. Du var en utrolig tapper pige igennem hele forløbet. Du lærte at overskride grænser og du beklagede dig aldrig, selvom vi kunne se du havde det hårdt.

Nå, men det blev tid til kærester. Det blev gymnasietid og festerne begyndte og der kom frisure og make-up og du var blevet en smuk pige som drengene bemærkede.

Du startede lidt sent på din uddannelse pga af sygdommen. Du valgte en kreativ uddannelse som enhver kan se passer, Lene. Et talent der rigtigt er kommet til udtryk her til brylluppet. Med flotte indbydelser – bordkort osv. Blot se jer blot omkring i lokalet.

Hvor er det flot.

Mor og mig har haft den fornøjelse at ha´ dig og dine søskende med til Thailand i en hel måned. En tur ingen af os glemmer. Også vores alene campertur gennem Tyskland til Gardasøen var en rigtig god tur, som vi heller ikke glemmer.

Nå, men det med kærester. En dag ringede du og spurte om du måtte komme på besøg med din nye kæreste fra Ålborg. Vi vidste godt lidt om det, da mors gamle dyt skulle lånes engang imellem.

Så Thomas dukker op - en høj glad gut som vi fik et godt indtryk af. Vi kunne se at Lene var forelsket. De spildte heller ikke tiden. Lene flyttede efter en kort periode til Ålborg indtil Thomas blev færdigt med studiet og så var det tid til at stifte hjem i Horsens. Igen kom Lenes kreativitet til udfoldelse. I løbet af kort havde Lene og Thomas etableret et flot hjem for små midler.

Da Lene ikke kunne finde arbejde, besluttede de at hun skulle studere på universitet og her har du opnået nogle rigtige flotte karakterer, som du kan være stolt af. I den forbindelse vil vi gerne takke Thomas for den store opbakning du har givet Lene under hele forløbet.

Det sker ofte at de ringer og spørger om de må komme på besøg et par dage. Oftest er Sofie med og så hygge vi os alle fem. De unge slynger sig i sofaen – Sofie tegner og vi får snakket om alt muligt. Det er kvalitetstimer som vi holder af. Sofie holder vi meget af og når Emilie og Tobias er på besøg går den vilde jagt.

Thomas nu har du giftet dig med Lene. Så nu har du en Hustru – en elskerinde og en god ven, som vi håber du vil give din kærlighed – din trofasthed og loyalitet.

Du skal vide at Lene fra nu af altid vil få det sidste ord i diskussionen – at du altid skal slå brættet ned efter dig når du har tisset – husk altid at sige JA MIN SKAT.

Husk at en kvindes shopping-gen er uudtømmeligt og at det sidste par sko aldrig er købt.

Husk at pleje kærligheden.

Gå aldrig i seng uden at få snakket ud

Hold om hinanden.

En kan holde af, men der skal to til at elske.

Lad os rejse os og ønske brudeparret alt godt i livet og et langt og lykkeligt liv sammen.

Et trefoldigt hurra.

Jeg synes det var en sød tale og jeg blev meget rørt og glad over ordene. I skrivende stund, må jeg indrømme at jeg ikke rigtig ved, hvordan jeg ellers skal kommentere den.

Men jeg blev glad og til dels også lettet over, at han i det mindste sagde nogle søde ord til Thomas - og så troede jeg faktisk at alt halløjet var lagt bag os - så ja.. lettet!!

post-45329-0-74653800-1350079743.jpg

Derefter var det Thomas's tur til at holde hans tale for mig og den ramte mig lige i hjertet! Jeg har kunnet mærke på ham efterfølgende, at han havde forventet at jeg ville fælde flere tårer, men som jeg har forklaret ham, så betød det han sagde rigtig meget for mig, men hans blik i kirken da han så mig, fortalte bare alt! Det billede, hvor han står mundlam og med tårer i øjnene, gør mig stadig blød i knæene og tæt på gråd, for FOR POKKER, hvor er jeg heldig at have en mand der elsker mig uden grænser :heart: Jeg var også bange for, at give for meget slip på mig selv, for Thomas havde tidspunkter, hvor han virkelig kæmpede med at holde tårerne tilbage og hvis jeg også begyndte at græde, så ville han ikke kunne holde igen - og det ved jeg, at han ville være ked af..

Men for pokker.. min smukke bløde mand - lige på grådens rand :heart:

post-45329-0-11369000-1350080096.jpg

post-45329-0-86999400-1350080175.jpg

post-45329-0-17305100-1350080372.jpg

Hvordan mødtes vi:

Lene Lene min dyrbare og elskede Lene. Jeg kan jo ligeså godt starte med at fortælle, hvordan jeg mødte Lene. Jeg er sikker på at Lene har en anden version af historien, men husk på, at hvad fatter gør, er altid rigtigt. Vi mødte hinanden på internettet. Jeg sad og chattede på internettet på en dating side og som sædvanlig fjollede jeg. Onde tunger vil kalde mig en bullerbasser. Hvorom alting er, så syntes Lene at jeg var vældig morsom og ville på fransk sige, at jeg var sjov. Vous etes malade a la tete. Og her var det så, at jeg slet ikke kunne stå for en pige, der fortæller mig, at jeg har en sygdom i hovedet. Det var kimen til en masse lange samtaler på nettet. Jeg må ærligt indrømme, at jeg de næste par dage ikke fik meget søvn. For så snart jeg var hjemmet fra universitet, kunne jeg ikke vente med at logge på nettet, for at snakke med Lene. Jeg var meget overraske over, at Lene var så nem at snakke med, hendes store hjerte, rolige væsen, hvilke jeg så også har erfaret i virkeligheden. Dog ikke lige når jeg ikke får min vilje og er på tværs, hvilke jo sker yderst sjældent. Og ja Lene kan godt sætte mig på plads. Selvfølgelig kun når jeg tillader det.

Første møde:

Efter noget tid skulle vi så mødes i Aalborg og havde aftalt at mødes på Aalborg banegård. Jeg var meget nervøs, for der var jeg noget specielt over den her kvinde. Hun havde jo allerede, inden vi havde mødt hinanden, rørt mig( ja jeg var da vist en smule forelsket i hende). Hun forstod mig på så mange punkter og så havde vi den samme moral, så jeg blev simpelthen nødt til at møde kvinden. Hun havde / har jo også et rigtigt sødt smil, der til stadighed kan få mig til at blive helt blød i knæerne ( ja ja den er god nok , det virker stadigvæk). Lene kom kørende på banegården, jeg så hende og tænker - sikke en gammel kone i en gammel bil, hvad er det dog jeg har gang i! Jeg stak af (eller nærmere, jeg løb alt hvad jeg havde lært) og gemte mig omme bag banegården). MEN !! Lene havde allerede set mig, så hun SMS’ede (bemærk, at hun ikke havde hørt min dybe manderøst ). Jeg blev nødt til at krybe frem at mit skjul og møde ”fjenden” med oprejst pande. Jeg sagde hej og er ret sikker på at Lene tænkte – nøøj sikke en dyb manderøst han har, ham må jeg simpelthen have fat i. 2 dage senere vidste jeg, at jeg havde skudt ”papegøjen” og du fik nøglerne til min lejlighed og vi har været sammen lige siden. Kan lige indskyde, at den første uge vi var sammen, var det meningen at jeg skulle hen på universitet, men præsterede vist kun at komme der et par timer. Formåede at komme hen på universitet en dag. Var der i 1 time, fandt på en dårlig undskyldning (noget med at jeg havde en sygdom i hovedet) så jeg måtte jo hurtigst hjem til doktor Lene, der jo kan kurere en sådan farlig tropesygdom.

Sofie:

Jeg bliver også nødt til at nævne Sofie og dig. Jeg har aldrig nogensinde i min vildeste fantasi forestillet mig, at jeg kunne finde en kæreste, der kunne blive så glad for min datter. Første gang i skulle mødes var jeg et nervevrag og havde snakket med Sofie om, at der var kommet en kvinde ind i vores liv. I mødtes (det var i december) og Sofie tog din hånd og sagde ”hej vil du med ind og se mine nisser”. Og det var så det. Og lige siden har i to været pot og pande. Til tider om morgenen når i 2 (i er jo syvsovere) ligger og sover står jeg og kigger på jer og tænker, at jeg er da verdens heldigste mand, at jeg har så 2 vidunderlige tøser i mit liv.

Australien:

I november / december 2011 blev jeg så udstationeret i Australien. Inden jeg tog af sted havde jeg en ide om, at jeg da sagtens også kunne tage 6 måneder til Dubai efterfølgende. Havde nemlig fået tilbudt et job i Dubai. Må indrømme, at det var Lene ikke just tilfreds med. Men typisk mig, at jeg tror jeg er en supermand. Den første uge gik ok i Australien og jeg tænke det her går da vældigt fint hjemmefra. MEN !!! så kom hammeren og det skal jeg da lige love for. Jeg fandt mig selv, lige pludselig fuldstændig rundt på gulvet. Jeg havde svært ved at sove og kunne ikke rigtig få min tanker til at hænge sammen. Jeg savnende min kæreste, hvilket så udmøntede sig i, at jeg lige pludselig ikke kunne trække vejret. Det gjorde virkeligt fysisk ondt. Lene, jeg kan simpelthen ikke eksistere uden dig. Du er mit et og alt. Jeg elsker dig så ufattelig meget, at jeg til tider slet ikke kan finde ud af, hvad jeg skal gøre af mig selv. Du er grundet til at jeg har lyst til at stå op om morgenen og du er grunden til, at jeg har lyst til at nyde dagen og hvad der nu måtte komme af ting i fremtiden. Og jeg SKAL ALDRIG udstationeres igen, det kan jeg love dig for.

Du giver mig ro:

Jeg må indrømme, at jeg virkeligt har været heldig at finde en kvinde, der kan forstå alle mine mærkelige tanker og ideer. Dog er du ikke altid lige begejstret for mine ideer og underlige påfund. Altså i starten var det forholdsvis nemt at chokere dig, men har måttet erfare, er der nu skal skrappere midler i brug. Du er jo nok ved at være immun overfor mig og tænker – så nu er han i gang med en underlig ting igen igen. Dog blev du da chokeret, da jeg smed bukserne og løb rundt om vores bil med bukserne nede om hælene ude på parkeringspladsen ved Bilka. Lene, du har en indre ro der er beundringsværdig. Inden jeg mødte dig havde jeg ikke fundet mit ståsted i livet. Jeg fløj lidt rundt og vidste ikke i hvilken retning jeg skulle gå. Så mødte jeg dig og lige pludselig giver alting mening og nu ved jeg hvad jeg vil – Dele alle lives glæder og også sorger med dig. Jeg kan umuligt forestille mig et liv uden dig. Lene, du giver mig en indre ro og du giver mig lyst til at blive et bedre menneske.

Mine forældre:

Vil også takke mine forældre. Tak for at i er, som i er. Tak for jeres hjælp med brylluppet og så er i jo rent faktisk indirekte skyld i, at vi blev forlovet, idet det var jer der gav os rejsen til Grækenland, hvor jeg jo gik ned på knæ og friede til Lene.

Lenes familie:

Bodil og Niels, tak for at i har produceret Lene. Sikke et kvalitetsprodukt i har leveret. Og ja Anne tusinde tak for din væremåde, tak for måden du er overfor os på og tak for den smukke bryllupskage. Den er jo vild flot. Og også tak til Anne for hjælpen til at finde den perfekte forlovelsesring til Lene. Hvis du ikke havde hjulpet med at finde den perfekte ring, havde Lene jo fået en ring fra en tyggegummiautomat.

Venner:

Jeg vil gerne takker min venner for at de er kommet i dag. Især da i alle sammen jo er kommet langvejsfra. I er jo kommet fra København (ja for os jyder, er det alt jo på Sjælland København), Fyns land, Aalborg, Vejle, Randers og Sønderborg. Jeg sætter stor pris på og er beæret over, at i er taget den lange vej for at fejre os.

Og nu vil jeg gerne have at i rejser jer op og skåler for min smukke hustru..

post-45329-0-58212800-1350080346.jpg

Og SÅ blev der klirret på tallerkenerne!! :lol: Så OP med os :biggrin:

post-45329-0-76303300-1350081187.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

F5 F5 F5 F5

Årh er du her stadig Heidi! :kiss: Jeg ved godt at jeg i den grad har forsømt alle jer andre brude, men jeg bliver lige nødt til at sige.. hold kæft hvor var du smuk! Kjolen var bare SÅ smuk!!!!! :a1221:

Jeps jeg er her stadig ind imellem. Jeg holder jo øje med nogen af jer hæhæ. Tak for komplimenten

Dejligt du er fortsat med din beretning!

Jamen det samme her, det har bare været sådan en gang hurtig surf og jeg har så dårlig samvittighed over alle dem der er blevet gift, som jeg ikke har fået ønsket tillykke :td: Men dejligt at du læser med - nu var det også på tide, at jeg kom videre, ikk?!! :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Middagen fortsætter - og det samme gør talerne

Alle billeder er taget af www.linejfotografi.wordpress.com, medmindre andet står angivet

Når nu vi taler middag, så synes jeg lige at det er passende, at menu-kortet bliver smidt ind her :wink:

post-45329-0-71464100-1350083598.png

Så er det endelig tid til, at jeg kan få lov til at holde min tale til min dejlige mand :loveshower: Jeg har glædet mig så længe, til at holde den tale og fortælle alle - og specielt min elskede mand - hvor højt jeg elsker ham! Talen havde stort set ligget klar i et halvt år og dette var et af aftenens højdepunkter for mig..

Her TROR Thomas at talen skal handle om ham...SNYDT! :lol:

post-45329-0-49795900-1350082178.jpg

og så til den mere seriøse del :wink:

post-45329-0-82094300-1350082286.jpg

Thomas, nu tror du nok at det skal handle om dig, men det skal det ikke – ikke endnu i hvertfald!

For først vil jeg gerne lige rette en tak til arkitekterne - dine forældre og sige – det er et flot stykke arbejde i har lavet der – godt nok er der et par enkelte steder med byggesjusk – men det har jeg lært at leve med! Siden i bestak Thomas for at møde mig, har i taget mig til jer med hjertevarme og gjort mig til en del af jeres dejlige familie. Jeg føler mig altid velkommen og det er dejligt at i altid har let til smil, selv når Karin bliver taget i at snyde, når vi spiller West! Jeg kunne ikke have ønsket mig bedre svigerforældre og tak for at i altid har vist tillid til, at jeg er den rigtige for Thomas.

Mor og far, tak fordi i har givet mig et trygt og kærligt hjem at vokse op i. I har altid været der for mig, i har fejret mine sejre med mig og i har støttet mig i mine mørkeste stunder. Da jeg blev student og, du far, gav mig huen på, sagde du ”jeg håber, at den visdom som denne hue symboliserer, vil følge dig hele livet”. Jeg var lige kommet ud fra eksamen og havde dumpet fransk og tænkte, NEJ, du kan tro nej, det der læsepjat, det gider jeg sgu ikke! 10 år senere startede jeg på en uddannelse, så en til og nu er jeg så i gang med den tredje. Måske den visdom alligevel fulgte med mig? I har været stolte af mig hele vejen og jeres kærlighed og støtte betyder meget for mig.

Da jeg var barn var jeg besat af prinser og prinsesser og min farmor blev sat på hårdt arbejde med at tegne den ene prinsesse efter den anden. Imens vi sad og tegnede, fortalte du historier om din tid med farfar, om alle de skøre ting i har gjort og om jeres kærlighed. Det er disse historier, der gav mig en urokkelig tro på at kærligheden og den eneste ene findes, selv efter døden. Din vielsesring er nu i min og jeg håber den kærlighed den symboliserer vil følge Thomas og jeg i vores ægteskab.

Thomas. Min dejlige kæreste. Min mand!

Ethvert godt eventyr starter med ”Der var engang..”, så lad os starte fra en ende af.

En helt almindelig aften i Herning sidder jeg og skriver på nettet med Jan og Michael, da du ud af det blå popper op og overvælder mig med din skøre humor. Der gik ikke lang tid, før alle andre var luft og vi bare skrev med hinanden. Tiltrækningen var øjeblikkelig og den aften blev der skrevet 5 korte ord. Nu fristes man jo til at tro, at det kunne være ”Skal det være os to?”, ”Du er bare vildt lækker”, eller ” Vil du se min frimærkesamling?”, men det var det altså ikke.

Vouz ête un peu malade – eller på dansk- du er en smule syg. Så lidt skulle der til for at få dig på krogen. Nu skal i jo huske på, at jeg dumpede i fransk og det jeg VILLE have sagt, var ”Du er en smule skør” og der er nok mange her i selskabet der vil give mig ret i, at ja - det er du jo stadigvæk. …

Nå, men vi aftalte, at det vi havde fundet, skulle vi undersøge nærmere og 14. dage senere skulle vi mødes. Jeg var syg i den periode og jeg kan huske, at jeg var meget nervøs for, at jeg ikke kunne komme til Aalborg, for der var noget ved dig, som fortalte mig, at et møde med dig ville have en stor betydning for mit liv. Vi var nok begge forelskede inden vi mødtes, for pludselig gik det stærkt. Efter at have været uadskillelige i 3 dage, fik jeg nøglen til din lejlighed og 5 mdr. senere flyttede jeg op til dig.

Thomas du giver mig så meget. Du har givet mig min helt egen lille familie som jeg altid har ønsket og det er ikke en hemmelighed, at jeg havde mine betænkeligheder ved at have fundet en fyr, der havde et barn. Men denne tvivl blev hurtigt gjort til skamme, for det var kærlighed ved første blik og jeg elsker Sofie som min egen. Du skal roses for, at du fra dag 1 lod mig sætte egne grænser og det har gjort vores familie så meget stærkere. Jeg synes vi er et godt makkerpar og jeg ved vi begge glæder os til at vores familie bliver endnu større.

Thomas, du er min bedste ven. Du er mit lys i mørke stunder, og du er min klippe, når jeg har brug for nogen at læne mig op af. Jeg har haft perioder i mit liv, hvor jeg, selvom jeg har været omgivet af andre, har følt mig virkelig ensom. Jeg føler mig aldrig ensom sammen med dig. Du forstår mig som ingen anden gør og giver mig plads til at være den jeg er – og du elsker mig, selv når du IKKE forstår mig. Du kender alle mine svagheder og giver mig et kærligt spark, når jeg igen er i sidste øjeblik med en aflevering eller får mig til at grine, når jeg sidder i et hjørne af sofaen og mobser. Du har et stort blødt hjerte og jeg ved at du ville hente månen ned til mig, hvis du kunne og det var det hjerte jeg forelskede mig i. Du kunne ikke komme med en større kærlighedserklæring, end da du kørte østjylland tyndt i 3,5 time for at finde en lampe jeg godt kunne tænke mig og som du synes er tudegrim… Bare fordi du syntes at jeg fortjente den.

Nu lyder det som om vi altid svæver på en lyserød sky, men alle forhold har deres op og nedture og det har vores da også. Det er et risikabelt stykke arbejde at elske. Det kræver tid, kompromisser, nærvær, opmærksomhed og plads og man skal turde give og tage.

Ikke mindst skal man turde at risikere noget. I dag har vi sagt ja til kærligheden til hinanden, hele pakken, hvad end der vil ske os. Vi har sagt ja til skænderier og nedture, men også til al den lykke vi kunne tænke os og opture der får os til at føle, at vi svæver!

Kærligheden kræver også, at vi vil sige ja til et liv med forpligtelser, ansvar og tilgivelse.

Til gengæld kan der skabes noget helt unikt. Det synes jeg vi har gjort, for kærligheden følger os i alle aspekter af vores liv sammen og vi ved begge at ingen af os ønsker at leve uden, for det er kun når vi er sammen, at verden føles helt RIGTIG.

Jeg elsker dig så uendelig højt! Jeg elsker når du gør mig pinligt berørt ved at humpe mig som en hund op af kølemontren i Kvickly, mooner mig på altanen eller løber rundt om bilen på Bilkas parkeringsplads med bukserne nede om hælene. Når man så spørger dig hvorfor og svaret er ”Fordi jeg kan!”, kan man jo ikke andet end trække på smilebåndet. Du kan formå at vende mit dårlige humør med alle dine skøre indfald og mit liv med dig er alt andet end kedeligt! På trods af din til tider mystiske humor og dine temperamentsudbrud, har jeg aldrig været i tvivl om, at du er den eneste for mig.

I dag har du gjort mig til den lykkeligste kvinde. Du har valgt mig til at blive fru Winterberg og jeg føler en inderlig stolthed over at være modtageren af din kærlighed. Jeg kan stadig tage mig i at kigge på dig og tænke, Gud hvor er jeg heldig! Et langt liv kan ikke undgå at møde sine bump undervejs, men lige meget hvad vi skulle møde i fremtiden, så må du aldrig tvivle på, at du altid vil have min respekt, troskab og ubetingede kærlighed.

Nu har vi så vendt et blad i vores kærligheds bog og starter på et nyt kapitel. Det er kun os der kan skrive det og lad os nyde hver dag der kommer. Lad os lege, elske og vokse sammen og huske hinanden på at værne om det liv og den kærlighed vi sammen har skabt.

Jeg glæder mig til at se, hvordan vores fremtid kommer til at se ud, men jeg sikker på, at det bliver en historie fyldt med lykke, tryghed og masser af ømhed.

Thomas jeg elsker dig.

Nu vil jeg bede jer om at rejse jer og skåle for min dejlige mand.

SKÅL

post-45329-0-17275300-1350082463.jpg

En eftertænksom og lyttende mand :heart:

post-45329-0-52861900-1350082527.jpg

Så er min tale ovre og det er tid til at skåle for min mand og give ham endnu et kys :loveshower: Det er utroligt, så meget man kysser på den dag - og man bliver slet ikke træt af det! :lol:

post-45329-0-99973100-1350082647.jpg

post-45329-0-97894400-1350082672.jpg

post-45329-0-44195800-1350082691.jpg

Og sååååå blev der igen klirret!!

Oooooop

post-45329-0-00980300-1350082770.jpg KAN DU SÅ KOMME OP, KONE!! :lol:

post-45329-0-02005000-1350082821.jpg

Og NEEEEED

post-45329-0-50470600-1350082857.jpg

Thomas's far holdte også en rigtig sød tale for os. Jeg har den godt nok ikke, men han fortæller om, hvilke gale streger Thomas har lavet igennem tiden, om ham og Sofie og hvor glad de er for mig. Det var en rigtig god og inderlig tale :)

post-45329-0-03685500-1350082996.jpg

post-45329-0-21308400-1350083041.jpg

post-45329-0-56502500-1350083066.jpg

Her er hovedretten så kommet på bordet.. da det er fadservering, ser det måske ikke så velanrettet ud, men HOLD OP det smagte kanon! En af Thomas's venner spiste 8! stykker oksemørbrad!! :blink::lol:

post-45329-0-35593500-1350083191.jpg

post-45329-0-25852300-1350083217.jpg

post-45329-0-76983700-1350083233.jpg

Og ja, da madbilleder jo ikke er det allermest interessante, kan jeg lige så godt få afsluttet billedpræsentationen af menuen! :lol: Så her er desserten, der også var lækker og overraskende frisk med appelsinsmagen.. i det hele taget var vi fuldt ud tilfredse med vores mad - at den godt kunne være smartere anrettet, var af mindre betydning. Vi havde ærgret os, hvis den var lækkert anrettet, men ikke smagte af noget særligt! :wink:

post-45329-0-61463600-1350083748.jpg

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer