-Blomst-

Hvem lukker og slukker?

9 indlæg i dette emne

Hey Zillaer

Vi har lidt snakket herhjemme - hvem lukker og slukker festen?

Lad os nu bare sige at brudeparret ikke er de sidste der går, hvem får man så til at lukke og slukke? Det er jo ikke til at sige hvem der bliver sidste mand der er klar til at se dyner?

Hvad gør i?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi holdte vores bryllup på pejsegaarden.dk og der havde vi tjeneren til at tage sig af det hele, når sidste gæst forlod festen. Men det handler om at alliere sig med nogle man ellers stoler på :)

Da vi kom op til morgenmad dagen efter, var alle vores ting fra festen låst inde, så vi fik nøglen til lokalet efter morgenmaden, og en af tjenerne hjalp os med, at få det hele pakket ned i bilen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sov på fest stedet og var dem der lukkede og slukkede. Men til min søsters bryllups, hvor de stak af kl.2, havde vi en aftale om at jeg (og min mand) skulle lukke og slukke.

Så find en i er fortrolige ved, og i ved holder til hele festen, lav en aftale m dem om at de står for resten når i er smuttet'

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er på et feststed elerl en kro vil det være feststedet selv altså tjenerne der lukker og slukker. På andre steder vil det normalt vis være brudeparret der går som de sidste sammen med et par gæster men der er også nogle som uddelegerer opgaven til andre. For en del år tilbage havde vi en DJ som gik og pakkede sammen ude i et firma (med alarmer og det hele) hvor han pludselig finder ud af at der kun er ham tilbage og der var tændte stearinlys på alle borde. Dem slukkede han så og blev lukket ud af en vagt. Men det var en enkeltstående episode.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer