NajaDK

Så fik jeg prøvet min kjole..

54 posts in this topic

Så fik jeg prøvet min kjole igen... Jeg var faktisk ved at have overbevist mig selv om at det IKKE skulle være den. :(

Nå men havde min Mor og hendes mand på visit fra Jylland i lørdags og hun skulle selvfølgelig se kjolen på så hun kunne hjælpe mig lidt... :thumbsupsmileyanim:

Og selv om den ikke helt kan lukkes oppe om barmen og noget for lang havde jeg den helt rigtig mave fornemmelse...YAY!!! :loveshower::cheerleader3:

Så nu skal jeg have booket en tid ved en skrædder så jeg kan få af vide om det kan lykkedes eller jeg bare må glemme det.... :huh:

Jeg tog lige et par billeder min min telefon, så kvaliteten er ikke den bedste men i kan få fornemmelsen...

og tag jer ikke af min sure fjæs.. :angry:

...............................................

580087_4026574697205_1622971332_n.jpg

255431_4026576777257_1280437306_n.jpg

0

Annonce ♥

Hvor fint, den er sådan helt gudinde-agtig :)

Hehe.. det var faktisk det look jeg gik lidt efter... Græsk Gudinde.... Ikke særlig selvglad heldigvis.... :lol: :lol: :lol:

0

Tror den bliver rigtig flot til dig, når den lige bliver lukket/rettet til. Det kunne være flot med håret sat højt op til den kjole

0

Annonce ♥

Hvor ER den bare smuk til dig!! Du bliver da så flot :-):-)

0

Tror den bliver rigtig flot til dig, når den lige bliver lukket/rettet til. Det kunne være flot med håret sat højt op til den kjole

Jeg tror faktisk også det bliver rigtig fint... :cheerleader3:

Hvad mener du med højt sat op?

0

Hvor ER den bare smuk til dig!! Du bliver da så flot :-):-)

Tak... kan næsten heller ikke vente til at få en tid hos skrædderen... Så jeg kan få af vide om det det kan lade sig gøre... :biggrin:

0

Sikke en flot kjole? Er det en igigi?

0

Annonce ♥

Jamen håret væk fra skuldrene og måske sådan lidt højt med fletninger i

grecian_goddess_updo_thumb.jpg

0

Åh det vil være så smukt til at fuldende gudinde looket! Uden at være for tema-agtigt.

0

Super fin kjole, jeg har dog eet "men", hehe ..... jeg ville måske ønske at bæltet el hvad det er på kjolen sidder lidt højere oppe. Det ser nemlig på billederne ud til, at du får nogen MEGA bryster, hehe .... og ser ud til, at den skærer over ved taljen på dig - måske billederne der snyder, dunno :) - men tror måske det ville gi dig en bedre figur, hvis den kom til at skære lige under brystet, hvor os lidt små-tykke er tyndest :rolleyes: :fløjt: :lol:

0

Virkelig flot kjole, men må indrømme jeg tænker lidt som Maria ...

0

Annonce ♥

Fantastisk kjole til dig, er enig med de to ovenstående, at hvis båndet kommer lidt højere op vil det sidde perfekt.

Med det sagt, så synes jeg virkelig du ligner det levende billede af Demeter, høstens gudinde :)

0

Hvor ER det en FLOT kjole - jeg eeeeelsker jo også blonder :cheerleader3:

Håber for dig at den kan rettes til :wink:

0

Tak :-)

Nej det er faktisk en Kjole der er købt hos et firma der for lavet kjoler i Kina/Thailand... 1500kr...

0

WOW ja.. det ser rigtig fint ud.. tak for dit meget brugbare input :hug:

0

Annonce ♥

Super fin kjole, jeg har dog eet "men", hehe ..... jeg ville måske ønske at bæltet el hvad det er på kjolen sidder lidt højere oppe. Det ser nemlig på billederne ud til, at du får nogen MEGA bryster, hehe .... og ser ud til, at den skærer over ved taljen på dig - måske billederne der snyder, dunno :) - men tror måske det ville gi dig en bedre figur, hvis den kom til at skære lige under brystet, hvor os lidt små-tykke er tyndest :rolleyes: :fløjt: :lol:

Virkelig flot kjole, men må indrømme jeg tænker lidt som Maria ...

Fantastisk kjole til dig, er enig med de to ovenstående, at hvis båndet kommer lidt højere op vil det sidde perfekt.

Med det sagt, så synes jeg virkelig du ligner det levende billede af Demeter, høstens gudinde :)

:biggrin: :biggrin: :biggrin: Tak for de søde ord..

Jeg har STORE bryster.. :blush: Bæltet vil ikke kunne komme længere op... selv hvis jeg ville det..

Se mig i en anden kjole...

IMG_2836.jpg

0

Hvor ER det en FLOT kjole - jeg eeeeelsker jo også blonder :cheerleader3:

Håber for dig at den kan rettes til :wink:

Tak søde.. det håber jeg virkelig også :hug:

0

det ligner bare denne :

http://www.igigi.com...dding-gown.html

Men flot er den :)

Tak :-)

Nej det er faktisk en Kjole der er købt hos et firma der for lavet kjoler i Kina/Thailand... 1500kr...

Ja det var også det billede de viste der hvor jeg bestilte den....

0

Annonce ♥

Den skal du nok komme til at se HOT ud i, når kjolen er i orden og håret er sat :cheerleader3:

0

Den skal du nok komme til at se HOT ud i, når kjolen er i orden og håret er sat :cheerleader3:

Taark altså.. Det var sødt sagt :-)

0

Ihhhhh kan bare slet ikke vente.. glæder mig Så meget til at få tid hos en skrædder, Min Moster kender en god en i Tune.. hun skulle bare lige finde hendes kort..... KOOOOM NUU!! :lol: :lol:

0

Blir spændende at se :) Dog lige en enkelt ting .... så vidt jeg husker fra din planlægning har du slet ikke været ude og prøve kjoler ? :) Og øv jeg hader at være bussemand osv, men...... hehe ..... jeg syns kjolen er vildt flot og du passer vildt godt til det romantiske blondelook .... men .... jeg tror altså måske en a-line kjole vil skjule lidt mere på din krop, så du ikke får flapperne i siderne. Du må gerne kalde mig en nar og alt muligt og har man fundet KJOLEN, så er man også røv ligeglad med hvad alle andre siger, haha .... kan jeg huske selv :D Men tror måske en kjole, der er noget mere facon i ville kunne afhjælpe de meget store bryster og måske gi dig en lille smule bedre figur .... sry :( OG ... altså .... du må ikke snyde dig selv for kjoleprøvningerne! Vi er mange, der er plus plus plus size, der har været ude og prøve og det er altså en helt fantastisk oplevelse at blive puttet i alle de kjoler, også selvom man ser rædselsfuld ud i mange af dem, haha

Udover det .... en kjole med en ordentlig omgang skørt indeunder tror jeg altså også vil være super flot til dig! :) Vil også gøre, at kjolen ikke går ligeså meget lige op og ned ..... et skørt inde under vil ihvertfald gøre, at det oppe fra brysterne går ud derfra og gøre, at man slet ikke vil ligge mærke til hele mave-regionen :)

Edited by MariaSchmidt
0

Blir spændende at se :) Dog lige en enkelt ting .... så vidt jeg husker fra din planlægning har du slet ikke været ude og prøve kjoler ? :) Og øv jeg hader at være bussemand osv, men...... hehe ..... jeg syns kjolen er vildt flot og du passer vildt godt til det romantiske blondelook .... men .... jeg tror altså måske en a-line kjole vil skjule lidt mere på din krop, så du ikke får flapperne i siderne. Du må gerne kalde mig en nar og alt muligt og har man fundet KJOLEN, så er man også røv ligeglad med hvad alle andre siger, haha .... kan jeg huske selv :D Men tror måske en kjole, der er noget mere facon i ville kunne afhjælpe de meget store bryster og måske gi dig en lille smule bedre figur .... sry :( OG ... altså .... du må ikke snyde dig selv for kjoleprøvningerne! Vi er mange, der er plus plus plus size, der har været ude og prøve og det er altså en helt fantastisk oplevelse at blive puttet i alle de kjoler, også selvom man ser rædselsfuld ud i mange af dem, haha

Udover det .... en kjole med en ordentlig omgang skørt indeunder tror jeg altså også vil være super flot til dig! :) Vil også gøre, at kjolen ikke går ligeså meget lige op og ned ..... et skørt inde under vil ihvertfald gøre, at det oppe fra brysterne går ud derfra og gøre, at man slet ikke vil ligge mærke til hele mave-regionen :)

Det er helt ok.. alle har deres mening... :biggrin: Og jeg er jo slet ikke Kjole pige.. så hvad ved jeg :rolleyes:

Jeg har talt med Min Svigermor om at jeg skulle ud og prøve nogle kjoler... bare for sjov skyld.. tror nu ikke det gør den store forskel.. but you never know :)

Vil du Uddybe hvad du mener med "Flapperne" :biggrin: Bare så jeg ved hvad det er jeg skal kigge efter at skjule... :blink:

0