Hullahop

M&J's bryllupsberetning 04.08.12

154 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Min indgang

post-50698-0-86876500-1346187354.jpg

post-50698-0-63373300-1346187419.jpg

Hvor har jeg sunget til mange bryllupper i Holmens :biggrin: Men lige dén dag var jeg i Helsingør :rolleyes:

Er det ikke fantastisk at gå op ad gulvet i Holmens? Jeg mener, den er sååååå lang, så man kan nå at nyde det, inden den er slut :)

Joooooo.... jeg er fuldstændig forelsket i Holmens Kirke. Pyyyhhh sys' dog at gulvet var ekstra langt den dag :wink: Men nøj hvor jeg dog var vild med ham kordegnen (kirketjener... aner ikke lige hvad han var). Han fik mig helt ned på jorden og var bare en super hjælp.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min indgang

post-50698-0-86876500-1346187354.jpg

post-50698-0-63373300-1346187419.jpg

Hvor har jeg sunget til mange bryllupper i Holmens :biggrin: Men lige dén dag var jeg i Helsingør :rolleyes:

Er det ikke fantastisk at gå op ad gulvet i Holmens? Jeg mener, den er sååååå lang, så man kan nå at nyde det, inden den er slut :)

Joooooo.... jeg er fuldstændig forelsket i Holmens Kirke. Pyyyhhh sys' dog at gulvet var ekstra langt den dag :wink: Men nøj hvor jeg dog var vild med ham kordegnen (kirketjener... aner ikke lige hvad han var). Han fik mig helt ned på jorden og var bare en super hjælp.

Ja, hvis vi tænker på den samme kirketjener, så er han VILDT sød :) Han sørger for koret har noget at spise (chips og frugt), når der er "maratonlørdage" :toot: :toot: :toot:

Han er bare så behagelig og der er slet ikke noget, som er et problem for ham. Han tager alting ovenfra og ned og hviler helt i sig selv :denmarkflag:

Kirketjener = personen, der hjælper i kirken :)

Kordegn = den, der laver alt det administrative i kirken. Er som regel ikke til stede om lørdagen :)

Redigeret af GoldRumble
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Altså du har jo slet ikke tid til at gå på arbejde, passe børn eller noget andet før du har fået skrevet den beretning færdig. :fløjt: Hvor ser I bare knaldhamrende lækre ud og så gennemført en stil skal man da lede længe efter. Mere mere mere mere mere mere mere... :biggrin:

Redigeret af Prutuglen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih hvor er de bare super flotte dine billeder. Det bliver helt sikkert en af de beretninger jeg holder øje med. Fedt at din stil er så gennemført. Og for pokker er Holmens Kirke smuk. Jeg har været til konfirmation der et par gange og synes den er meget smuk. :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser underligt ud, ligner at jeg er 2 hoved højere end Jannick... men har taget billedet med, fordi det viser hvordan det har været for mine brudepiger. haha, alt i mens jeg virkelig har hygget mig, har de rettet kjole, hår, sko HELE DAGEN!

post-50698-0-73940600-1346264221.jpg

Redigeret af Hullahop
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter vi havde hilst på alle gæster, gik vi igennem Københavns gader hen til vores fest sted... mega, mega underholdende tur!! Mange kontraster, da det jo var ret godt vejr. Folk havde næsten intet tøj på og gloede meget efter os.

Vi mødte flere turister ved Magasin der sys' det var det fedeste at se et dansk brudepar og tog en masse billeder (gad vide om man ender i et kinesisk fotoalbum) :wink:

Vores gæster syntes det var en super god idé at vi gik derhen og ikke havde betalt os fra kørsel - det gav brylluppet en hyggelig stemning, at vi alle kunne følges derhen.

post-50698-0-53864100-1346267102.jpg

post-50698-0-84784800-1346267125.jpg

Redigeret af Hullahop
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen for pokker Malene, hvor er du dog smuk!!! :o Hvor klæder i hinanden.. iiiihhh... smukt! :loveshower:

MERE!!! :cheerleader3: -tak :blush:

:loveshower: :loveshower: :loveshower: taaak søde... jamen jeg prøver alt jeg kan, jeg kæmper dog med at få lavet billederne mindre samtidig med børneputning :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså du har jo slet ikke tid til at gå på arbejde, passe børn eller noget andet før du har fået skrevet den beretning færdig. :fløjt: Hvor ser I bare knaldhamrende lækre ud og så gennemført en stil skal man da lede længe efter. Mere mere mere mere mere mere mere... :biggrin:

HAHAHA.... nej vel....?! Jeg sidder samtidig og laver fotobog (er nu nået til bog nr. 3 :fløjt: - tror jeg bliver den eneste i min omgangskreds der gider læse alle de bøger igennem)!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er de bare super flotte dine billeder. Det bliver helt sikkert en af de beretninger jeg holder øje med. Fedt at din stil er så gennemført. Og for pokker er Holmens Kirke smuk. Jeg har været til konfirmation der et par gange og synes den er meget smuk. :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Smukke og elegante billeder.. :loveshower: Meeeeeeeere.. :cheerleader3:

Virkelig smukke billeder :loveshower: :loveshower: Mere! :wink:

iiiihhh altså piger... I gør jo det hele værd! Hvor er det dejligt at nogen følger med - jeg har lagt mere ind nu, jeg kæmper for at følge med alle de andre hurtige herinde. :loveshower: tusind tak for jeres søde ord

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den fedeste detalje....

Karel Van Mander har deres eget logo kørende på skærmene udenfor klubben til daglig... men lige denne dag havde de sammensat i diasshow af vores indsendte billeder! Det var sindssygt hyggeligt, og vores gæster stod længe og kiggede dem igennem (de vidste ikke, at Karel har en million skærme inde i klubben også - diasshowet blev vist på alle skærme, i hele klubben helt frem til midnat) :loveshower:

post-50698-0-18886500-1346268455.jpg

Samtidig havde de lavet en hilsen, hvor der stod Karel ønsker brudeparet hjertelig tillykke :loveflag:

Redigeret af Hullahop
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:loveshower: Ih Malene... :loveshower: Det kan godt være at det er øv-arbejde at skulle lave alle billederne mindre, men du kan tro at vi er nogen der er glade for at du gør det.. Det er bare en super beretning og elsker at sidde og se på alle jeres SMUKKE SMUKKE billeder.. :loveshower:

:loveshower: :loveshower: :loveshower: Kaster lige lidt kærlighed din vej :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:loveshower: Ih Malene... :loveshower: Det kan godt være at det er øv-arbejde at skulle lave alle billederne mindre, men du kan tro at vi er nogen der er glade for at du gør det.. Det er bare en super beretning og elsker at sidde og se på alle jeres SMUKKE SMUKKE billeder.. :loveshower:

:loveshower: :loveshower: :loveshower: Kaster lige lidt kærlighed din vej :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

:loveshower: :loveshower: åh men taaaak :loveshower: :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer