Amhvas

At gå sko til

17 indlæg i dette emne

Hej alle I skønne kvinder...

Hvordan går I jeres sko til inden den store dag? Jeg kan slet ikke finde ud af det... jeg har købt en lukket sko med satin, så den kan nemt blive beskidt hvis jeg tager den på ud, og når jeg er herhjemme vandre jeg jo ikke ligefrem rundt. Hvad gør I??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har læst et tip herinde på forummet, at man skal stille dem ind i en 70 grader varm ovn og lade dem "tø op" og så ellers tage dem på og gå dem til og så skulle de være der! :)

Ved at AnnaPerenna har brugt det .... vist nok .... tag en kigger i hendes tråd indenfor de de sidste 5 sider el lign .... der står vist nok noget om det. Og husk endelig at gå dem til .... jeg måtte kyle min hurtigt, fordi de blev helt ulidelige at gå i i 45 graders varme og mine fødder var vokset 2 numre også, hehe.

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har egentlig altid troet at det med ovnen kun virker med sko af læder ? Der er også tricket med at tage en sok på også gøre den våd i varmt vand, vride den og ned i skoen og gå rundt. Og så gentager man dette til skoen er gået til. Og ellers kan en skomager blokke skoen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg "brændte" mine ovnen. Jeg har freya rose, ligesom Annas.. Men det skal lige siges, at de sko er af kalvelæder og så betrukket af silke..

Men altså - det virkede.. 70 grader ovn og så fik mine 2*15 min (mens jeg sad og holdt øje med dem) så tog jeg en hvid strømpe på og gik dem til :)

Har tænkt at prøve med et par "alm" stiletter, men har ikke fået det gjort endnu..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg havde planer om at gå mine til hjemme, men har bare ikke rigtig fået gjort så meget ved det, for som sagt, man vandrer jo ikke så meget rundt hjemme. Jeg er nu kommet i lidt tidspres for skal giftes om 1½ uge, så nu har jeg besluttet at tage dem med på shoppingtur i Rosengårdscentret. Der er tørt og rent og masser af mulighed for at gå rundt (og en god anledning til at shoppe). Det er første gang jeg hører om det med at "bage" skoene, men må indrømme at jeg ikke rigtig tør ...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg gik mine til på job (sko butik). Også lidt herhjemme. Man behøver jo ikk vade rundt i dem, nem ha dem på fx når man folder vasketøj el sidde m dem på om aftenen. En go idé kan være at ta en våd nylonstrømpe på i dem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg trisser også rundt i mine og skal have mine på her når vi skal igang med at øve brudevalsen. Mine er læddersko med ruskindssål.. det er rigtige dansesko fra sådan en dansebutik... De er som udgangspunkt helt bløde at gå i.. men det skader ikke at trisse rundt i dem...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine var en tur i ovnen i går. 20 min ved 70 grader, der sker ikke noget. Er dog i tvivl om jeg kan hold til det alligevel, så panikkede faktisk lidt i aftes :( . Prøver igen i aften.

Så prøv med en tur i ovnen igen og så våde sokker ( brug varmt vand ) og så på med skoene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer