Guest Fru Astorp

Lilly lagersalg som 1. prøvning af kjole

8 indlæg i dette emne

Hej alle søde brude

Jeg overvejer at booke en tid til kjolerpøvning i Vejle til Lillys lagersalg. Men ... det bliver så min første omgang kjoleprøving. Er det en dum idé? - er det hektisk og rodet og uden at sælgeren har ordentklig tid til at hjælpe - eller hvad siger i - jer der har været der?

Mange hilsner fra Line :thanks:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle søde brude

Jeg overvejer at booke en tid til kjolerpøvning i Vejle til Lillys lagersalg. Men ... det bliver så min første omgang kjoleprøving. Er det en dum idé? - er det hektisk og rodet og uden at sælgeren har ordentklig tid til at hjælpe - eller hvad siger i - jer der har været der?

Mange hilsner fra Line :thanks:

Hej, jeg skal også på lagersalg, men jeg har prøvet nogle kjoler i forvejen. Det er bedst, at prøve nogle ting af i forvejen tror jeg. Jeg kom til at købe en kjole på juni-udsalg - fordi jeg ikke var blevet informeret om at der også er oktober-udsalg med spotpriser - og det var hektisk nok i sig selv i juni. Jeg har fortrudt mit køb lidt, det gik for stærkt og her bagefter har jeg prøvet flere kjoler og føler mig nu mere sikker på, hvad jeg kan lide og ikke lide. Derfor er det en god ide at komme af sted og prøve noget af, så du ved lidt om, hvad du kan lide inden du tager på lagersalg. Ellers risikerer du at købe et eller andet i panik og fortryde bagefter. Optimalt ville det være at udkigge en favorit og så se, om ikke den er der på lagersalget. Så kan du koncentrere dig om slør og tilbehør på lagersalget i ro og mag :-)

Kh

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke selv kønt kjole endnu og køber nik heller ikke hos Lilly, men jeg var med min veninde til lagerplads hos Lilly og man bestiller tid og får en ekspedients opmærksomhed i 1 time hvilket var rigeligt i vores tilfælde.. Prøverummene var ikke super store og de var lidt intermistisk sat op, men det var hyggelig og der var masser af kjoler og ekspedienten var super.

Det vil nok aldrig blive ligeså eksklusivt som i en forretning, men det var en rigtig god oplevelse og der er masser af tilbehør på udsalg også..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været til lagersalget før (skal igen nu her) og jeg vil sige, at selvfølgelig er der ikke alt tid i verdenen (da man jo kun har en time), men jeg synes ekspedienter var gode til alligevel at "pin-pointe" hvad mine behov var. Jeg kom med ingen ide om hvad jeg ville og vi prøvede lidt forskelligt, og hun gav forslag osv. Men ja, det er ikke sådan en tøse-tur med veninderne hvor man kommer ud af omklædningsrummet som en model ned af rumway'en i kjole efter kjole, og hygger med asti og diskutere hver detalje. Der er jo kun en time at gøre godt med og lokalerne er ikke kæmpe store eller særligt private (den anden brud som er der samme tid som dig er lige ved siden af næsten). Men jeg synes de klarer det godt ekspedienterne. Jeg havde aldrig været andre steder da jeg var der sidst.

Xaksia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg smutter en tur derud som 1. prøvning, det betyder ikke så meget for mig om jeg finder kjolen allerede nu, men har lang erfaring med min egen kræsenhed, så vil hellere starte hurtigt. Desuden har både min mor og min svigermor et meget skarpt blik hvad angår tøj og snit, så jeg er ikke bekymret over om ekspedienterne måske har travlt.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer