MiaH

Mia&Thomas 11.08.12 Bedste "hal-bal" nogensinde! Nu med TTD!

42 posts in this topic

sikke en fantastisk fortælling:)

0

Annonce ♥

Hvor ser det DEJLIGT ud... :loveshower: som jeg har skrevet til dig før, er jeg helt vild med din kjole... :wink:

..Men i det hele taget er det hele jo bare så flot og gennemført og alligevel nærværende.

Og bryllupskagen er da bare viiiiiiiiiildt flot :respekt:

0

Hvor er I søde! Vi havde også bare en fantastisk dag, og det er altså super fedt at gider at kommentere hallen. Vi brugte så meget krudt på den, så det er dejligt at I andre kan se det :biggrin:

0

Vildt flot hal og det ser bar eSÅ hyggeligt ud. Får da helt lyst til at bo på en gård og holde bryllup der på den fine afslappede måde, I har gjort :loveflag:

0

Annonce ♥

Jeg tror man skal være blind eller meget svagtseende for ikke at kunne se og fornemme det arbejde der ligger bag den hal. Og ligesom Malene: Det gad jeg også godt (nedlagt landbrugsejendom). Tænke sig at kunne have lager og kontor til virksomhederne på boligen. En ting er det rent praktiske men der ville også være en stor økonomisk besparelse i det

0

Jamen I må ud på landet så! Det kan varmt anbefales :biggrin:

Vores hal bliver dog ikke ved med at være "tom" som nu, for nu har jeg besluttet at jeg vil have ny stald til hestene, så det bliver dens brug fremover :)

0

Mere mere mere..... Flere billeder. Er da slet ikke færdig med at kigge på Jer og nyde at "være med" til Jeres fest. Hvor ser det bare fantastisk ud. Stort kæmpe tillykke med det og hinanden <3

0

WAUW..... jeg er helt tryllebundet

Tusind gange tillykke med brylluppet. :loveshower:

Hvor er laden bare smuk og I ser skønne :biggrin:

0

Annonce ♥

Hvor ser det altså bare fantastisk ud, fyldt med hygge, romantik og personlighed..

0

Kommer der slet ikke flere billeder ????? Snøft ;-I

Synes slet ikke vi er færdige med at nyde Jeres bryllup - smiler

0

Kommer der slet ikke flere billeder ????? Snøft ;-I

Synes slet ikke vi er færdige med at nyde Jeres bryllup - smiler

Jeg vil hellere end gerne lægge flere billeder ind, så jeg må lige havde fat i mandens PC og så få stjålet lidt derfra :biggrin:

0

Redigering startet

Det går stødt og (meget) rolig fremad med redigeringen af nogle af billederne. Jeg har da et enkelt klar nu :biggrin:

post-54313-0-22294000-1350554781.jpg

Nå men på søndag skal jeg noget rigtig spændende som også indeholder emnet "billeder".

Jeg blev nemlig kontaktet af Felixia herinde fra. Hun spurgte om hun måtte låne mig, min kjole og min hest til et photo shoot ala TTD (Knap så "trash").

Projektet skydes i gang på søndag hvor kjolen igen pakkes ud, håret styles op og hesten får en make over :thumbsupsmileyanim:

Jeg har et helt hjælpeteam stående klar og der er udset et par lokationer til Felixia i vores lokale skov.

0

Annonce ♥

Åh, hvor ser det hele bare fint ud!! Glæder mig til at se trash the dress billeder :)

0

Så er der sneak peaks fra Felixia Banck (flexiphoto.dk)

Det var super sjovt i søndags og jeg tror helt sikkert at der vil være en del gode billeder.

post-54313-0-42880500-1351162413.jpg

Foto: Felixia Banck

0

post-54313-0-65799500-1351162488.jpg

0

post-54313-0-00286600-1351162547.jpg

0

Annonce ♥

hv ad er der for noget stof i har brugt ville vildt gerne selv bruge sådan noget nemlig :)

0