Amhvas

Har sendt manden på polterabend

5 indlæg i dette emne

Ja, så blev manden kidnappet til polterabend - og det er jo super fedt for ham. Men iiihhh!! Nu sidder jeg bare med en super øv følelse af at være alene hjemme... :blush:

Vi har begge ret travlt for tiden, og oven i det er jeg gravid og MEGA træt hele tiden. Så vi havde planlagt at vi bare skulle have en afslappende weekend UDEN planer, og bare nyde hinanden. Nu ved jeg ikke hvad jeg skal give mig til. H2B skulle til møde her fra morgenen af med en af hans samarbejdspartnere, så han cyklede derud og lovede at skynde sig hjem igen - det kan jeg så godt sende en hvid pil efter nu.

Jeg ved godt at det her lyder som et meget utaknemmeligt indlæg - det er det ikke. Jeg er beæret over at have venner der gider arrangere sådan noget for os!! Jeg har bare en underlig tom og trist følelse inden i lige pt...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå dig :) Selvom det er en fed overraskelse for ham, og han sikkert får en fed dag :blush: Det er bare nederen at være udenfor :biggrin:

Vi var på polterabend samme dag, og jeg er slet ikke i tvivl om at jeg ville have haft det lige sådan som dig, hvis vi ikke havde været det :)

Håber du fik en hyggelig alenedag, selvom det går lidt langsomt når det ikke var planen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hey sådan havde jeg det også. Var selvfølgelig enormt glad på hans vegne, men jeg havde planlagt en hyggelig weekend med middelalderfestival i vores by og sådan, så var også en smule ærgelig. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger

Tak for jeres opbakning - det er rart at læse at jeg ikke er den eneste med de følelser. Jeg var så heldig at min veninde ringede, at hun var taget ud til hendes forældre sammen med deres to små børn, nu hvor hendes mand jo skulle deltage i polterabend, så om ikke jeg ville komme derud også. Vi havde bare en rigtig hyggelig aften, og nød at mænderne ikke var med :-)

Jeg havde godt luret at vi nok ikke skulle af sted samme dag, da det i vores omgangskreds ville kræve rigtig mange barnepiger, og det er også helt ok at det ikke var samme dag. Det var bare ikke liiiige det jeg havde brug for i lørdags.

Jeg havde redt op på sofaen, da jeg HADER at sove ved siden af H2B når han har været i byen. Stanken alene kan jeg slet ikke have, men også lydene hvis han er så uheldig :griner:-

Men hvad skete der så? Han kom dælme først hjem kl. 7 om morgenen... så kunne jeg jo godt have sovet nærmest hele natten i sengen alligevel. :tunge:

Han har haft en helt perfekt dag, og var rigtig glad for at de havde arrangeret det for ham, så alt i alt var det jo ikke så dårligt alligevel....

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer