Posted September 3, 2012 · Report post Ja..det har jeg nu prøvet (til trods for en god portion skæpsis og bekymring for om mine sko nu kunne holde til det...)! Mine Benjamin Adams (læder, duchesse silke og swarowskikrystaller) fik 15 minutter ved 70 grader, så tog jeg dem på og gik lidt rundt i stuen - og nu passer de perfekt Aner dog ikke hvordan det vil være med syntetiske sko... 1 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 3, 2012 · Report post Fantastisk... Det er altså bare årets tip... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 4, 2012 · Report post A hvad?!!!! Hahah! Hvor fedt! Det har jeg aldrig hørt om! Man lærer så meget nyt på BK... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 4, 2012 · Report post Det gjorde jeg med mine Freya Rose af kalvelæder og silke, jeg havde skoene på HELE dagen uden problemer! (fra kl. 12.30 til kl. 04.00) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 5, 2012 · Report post Stiller i dem ind i en kold ovn, eller 15 min når ovnen er 15grader 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 5, 2012 · Report post Min var i kold ovn, 70 grader i 30 min 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 5, 2012 · Report post MAn gør det også ved Ishockeyskøjter 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 5, 2012 · Report post og ved kunstskøjter.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 5, 2012 · Report post Min var i kold ovn, 70 grader i 30 min Super, det må være projektet i morgen:0) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 5, 2012 · Report post nogen der ved noget om de syntetiske sko?? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 5, 2012 · Report post Min var i kold ovn, 70 grader i 30 min Og nu kommer nok det dummeste spørgsmål, men... Støvler i kold ovn, der bliver varmet til 70 grader og når de 70 grader er nået, så 30 minutter. Skal det forstås sådan? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 6, 2012 · Report post er det for at få dem til at give sig eller? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2012 · Report post det lyder super smart skal helt sikkers prøves på et tidspunkt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites