MayBelieve

Cigarer med monogram mavebælte

40 indlæg i dette emne

Jeg syntes der skulle leges lidt ekstra til vores bryllup, selvom størstedelen ikke ryger :-) Men når der kommer folk i uniformer og det hele er lidt "fint", så skulle vi også have "vores egne" cigarer.

Æsken med 20 cigarer er indkøbt i Tyskland for ca. 100 kroner. Monogrammet er printet på Ice silver 90 gram papir - samme som jeg bruger til alle de andre projekter.

De bedste hilsner

Marianne

post-57070-0-00845900-1346674519.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Papiret er købt direkte igennem antalis, som ligger i hvidovre. Skabelonen har jeg selv lavet i word, og kan sendes på en mail, da den ikke kan uploades.

Marianne

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Papiret er købt direkte igennem antalis, som ligger i hvidovre. Skabelonen har jeg selv lavet i word, og kan sendes på en mail, da den ikke kan uploades.

Marianne

Hej marianne

du må meget gerne smide skabelonen til min mail saban@assens.dk

og evt. hvor du har købt cigarene :)

kh Sara

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fint. Osse mig tak.

Jeg tænkte på at sådanne cigarer, kunne laves som en sanskjuler hvis man havde en sang eller som jeg en tipskupon. Manden skal jo ikke opdage overraskelsen for tidligt. Man kunne rulle sangen sammen , rulle brunt crepeparir rundt,og så lime en knap, der passer i størrelsen i hver ende, og smøre lim på knappen, og dyppe den i sorte theblade ( så den ligner en rigtig cigar. Når limen er tør, så kunne man tilpasse cellofan i længden og skære det til og sætte den fine bandarole på.

Kh Anell

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor fint. Osse mig tak.

Jeg tænkte på at sådanne cigarer, kunne laves som en sanskjuler hvis man havde en sang eller som jeg en tipskupon. Manden skal jo ikke opdage overraskelsen for tidligt. Man kunne rulle sangen sammen , rulle brunt crepeparir rundt,og så lime en knap, der passer i størrelsen i hver ende, og smøre lim på knappen, og dyppe den i sorte theblade ( så den ligner en rigtig cigar. Når limen er tør, så kunne man tilpasse cellofan i længden og skære det til og sætte den fine bandarole på.

Kh Anell

Det er da en super fed ide med sangskjuler :-) Det glæder vi os til at se billeder af _)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej MayBelieve

Det er en fantastisk ide du har virkeliggjort! Det må virkelig vække begejstring hos Jeres gæster! Min HTB elsker cigarer, så jeg tror denne vil blive direkte copy-pasted til vores bryllup næste år :biggrin: Genbrugte du cigarernes plast-indpakning eller lavede du nye?

Må jeg ikke låne din skabelon? Min email er ida.amalie@gmail.com

Redigeret af Hjelmeborn
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej MayBelieve

Det er en fantastisk ide du har virkeliggjort! Det må virkelig vække begejstring hos Jeres gæster! Min HTB elsker cigarer, så jeg tror denne vil blive direkte copy-pasted til vores bryllup næste år :biggrin: Genbrugte du cigarernes plast-indpakning eller lavede du nye?

Må jeg ikke låne din skabelon? Min email er ida.amalie@gmail.com

Hejsa - så er der skippet en skabelon afsted.

Jeg brugte plasten fra cigarerne. Klippede dem op i begge ender, og trak dem forsigtigt ud, satte bæltet på, og derefter forsigtigt på igen :-) Nu ligger de i en lufttæt pose. Men vil anbefale at man derfor ikke gør dette alt for tidligt, da cigarerne eller kan blive for tørre. :-)

God fonøjelse :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fantastisk ide der ikke er dyr men stadig giver lidt ekstra klasse over festen.

Som EX ryger syntes jeg tit rygerne bliver overset og smidt udenfor i regnen. Men er der godt vejr står der altid mange ikkerygerer derude sammen med rygerne.... Derfor....

Har jeg fået en ide om at lave et overdækket område festligt pyntet til alle rygerne, dette vil da bare give bonus på rygernes bord :) OG hellere folk lugter af cigar end cigaretos ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HEjsa - så er vores dag udlevet til fulde! Vi havde en pragtfuld dag, og ideen her blev bare taget så godt imod! Alle syntes det var vidt cool, at der var så mange fine detaljer. Skulle jeg gøre noget anderledes i dag, så ville jeg have lavet et sted, hvor gæsterne kunen tage billeder af sig selv, da de fleste af vores billeder er af os.. hmmm

De små kurve på badeværelset skabte også MASSER af grin. blandt andet kondomerne med smag, frisk mund og tyggegummien var i høj kurs!

Masser af hilsner

Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej

har du en hjemme side med de cigar for dem vil jeg da også have til vores bryllup

Hejsa - jeg lavede dem selv.Købte en æske med cigarer og klippede dem op og satte nyt mavebælte på :-)

Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En veninde skal giftes, så nu skal jeg igang med denne lille ide igen :-) så snart jeg har fået lavet deres monogram, og et nyt design, så kommer der et billede. De bedste hilsner

Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syntes der skulle leges lidt ekstra til vores bryllup, selvom størstedelen ikke ryger :-) Men når der kommer folk i uniformer og det hele er lidt "fint", så skulle vi også have "vores egne" cigarer.

Æsken med 20 cigarer er indkøbt i Tyskland for ca. 100 kroner. Monogrammet er printet på Ice silver 90 gram papir - samme som jeg bruger til alle de andre projekter.

De bedste hilsner

Marianne

Vil du måske sende skabelonen til mig også...hvis du altså ser det her selvom det er længe siden tråden er oprettet? Hotchokolate1981@gmail.com

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En veninde skal giftes, så nu skal jeg igang med denne lille ide igen :-) så snart jeg har fået lavet deres monogram, og et nyt design, så kommer der et billede. De bedste hilsner

Marianne

Du må meget gerne sende filen til mig på olesencarina@hotmail.com tak!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syntes der skulle leges lidt ekstra til vores bryllup, selvom størstedelen ikke ryger :-) Men når der kommer folk i uniformer og det hele er lidt "fint", så skulle vi også have "vores egne" cigarer.

Æsken med 20 cigarer er indkøbt i Tyskland for ca. 100 kroner. Monogrammet er printet på Ice silver 90 gram papir - samme som jeg bruger til alle de andre projekter.

De bedste hilsner

Marianne

De er bare for fede !! Det skal min H2B da have...

Vil du maile mig skabelon?

Jannikrintel@gmail.com

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer