Amhvas

Det der hår...vis mig dit :)

23 indlæg i dette emne

Ih altså - nu er det jo ved at være op over, og jeg har bare ikke lige nogle særlige idéer til hvordan mit hår skal sidde... Tænkte om ikke I vil vise mig nærbilleder af jeres frisure?

Jeg skal have langt slør i, og bryder mig ikke om dem som har en rigtig fin frisure men som så bliver dækket af sløret, så derfor tænker jeg at det bliver noget med at mit slør skal sidde ret lavt, men som sagt... har ikke rigtig nogle idéer og er åben for alt...

SPAM MIG MED BILLEDER TAK :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mit hår er drengekort - så jeg er ikke til meget hjælp

prøv at billedgoogle bridal hair ?

Jeg har prøvet - synes bare det er så uoverskueligt mange billeder der kommer frem - og synes det er lidt noget andet når man lige kan få en kommentar med på vejen herinde :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil anbefale dig at købe sådan et brude-blad... Jeg har selv det nyeste og da jeg var i london for nylig købte jeg 3 mere for de er ikke særlig dyre derovre.

Jeg kigger tit i mit og igår stak jeg kæresten dem allesammen og så skulle han lede efter den hårstil han mest var til..

Han fandt så noget som med lidt ændringer kunne være lige mig :-)

Så ned i butikkerne med dig og find nogle blade om bryllup eller hår.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har desværre ikke fået vores billeder endnu .... Men vil lige komme med et lille råd, særligt når du er i tvivl - Bestil en prøveopsætning inden dagén, så du får forventafstemt med frisøren og selv blir´klar på hvad du gerne vil ha´ :)

Jeg selv havde fundet en del billeder på nettet som jeg syntes om, men havde ikke et billede præcis af "frisuren",

Var så forbi frisøren og vi fik os snakket frem til hvad vi kunne bruge fra de forskellige billeder jeg kunne li´og blev enige om, at en prøveopsætning var unødvendigt..... Eller dét troede jeg !

Endte på min bryllupsdag med en hel anden opsætning end jeg havde forestillet mig ... Bevares det var flot, men ville bare gerne ha´haft noget mindre "sat" og mere "vildt" (løst) ... Forsøgte at guide hende i den ønskede retning undervejs, men lykkes altså så ikke.

Bebejdre ikke min frisør som sådan, men ærger mig mere over jeg ikke fik lavet dén prøveopsætning .... Så kunne vi nå at rette ind og finde frem til dét jeg ønskede mig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde slør over håret - synes det er super smukt :lol: Mit slør lå meget tyndt og fint over en knold. der var ikke så meget "ekstravagant" i min frisure, men når man har sslør over fx en knold, er der jo fx siderne til at lave fletninger og meget andet (uden at det vil blive skjult)

h_r.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

mit hår er drengekort - så jeg er ikke til meget hjælp

prøv at billedgoogle bridal hair ?

Jeg har prøvet - synes bare det er så uoverskueligt mange billeder der kommer frem - og synes det er lidt noget andet når man lige kan få en kommentar med på vejen herinde :wink:

Fuldstændig enig, der er bare SÅ meget på nettet, og det meste er lort :biggrin:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil anbefale dig at købe sådan et brude-blad... Jeg har selv det nyeste og da jeg var i london for nylig købte jeg 3 mere for de er ikke særlig dyre derovre.

Jeg kigger tit i mit og igår stak jeg kæresten dem allesammen og så skulle han lede efter den hårstil han mest var til..

Han fandt så noget som med lidt ændringer kunne være lige mig :-)

Så ned i butikkerne med dig og find nogle blade om bryllup eller hår.

Igen - så er det lidt det samme som at lave en google søgning, søgte mere jeres erfaringer og billeder :) plus at jeg simpelthen ikke vil betale så mange penge for et blad...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har desværre ikke fået vores billeder endnu .... Men vil lige komme med et lille råd, særligt når du er i tvivl - Bestil en prøveopsætning inden dagén, så du får forventafstemt med frisøren og selv blir´klar på hvad du gerne vil ha´ :)

Jeg selv havde fundet en del billeder på nettet som jeg syntes om, men havde ikke et billede præcis af "frisuren",

Var så forbi frisøren og vi fik os snakket frem til hvad vi kunne bruge fra de forskellige billeder jeg kunne li´og blev enige om, at en prøveopsætning var unødvendigt..... Eller dét troede jeg !

Endte på min bryllupsdag med en hel anden opsætning end jeg havde forestillet mig ... Bevares det var flot, men ville bare gerne ha´haft noget mindre "sat" og mere "vildt" (løst) ... Forsøgte at guide hende i den ønskede retning undervejs, men lykkes altså så ikke.

Bebejdre ikke min frisør som sådan, men ærger mig mere over jeg ikke fik lavet dén prøveopsætning .... Så kunne vi nå at rette ind og finde frem til dét jeg ønskede mig :)

Hej Majse

Hvor er det øv at I ikke havde samme opfattelse af hvad du ønskede dig. Jeg er så heldig at hende der skal sætte mit hår kender mig rigtig godt, og ved hvad jeg kan lide og hvad jeg ikke kan lide. Jeg er på ingen måde nervøs for at vi har valgt prøveopsætningen fra. Hun har sat mit hår mange gange, og jeg har været mere end tilfreds hver gang. Så jeg er ikke i tvivl om at hun nok skal opfylde mine ønsker - jeg skal bare lige finde frem til mine ønsker :unsure:

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er en af dem der havde sløret over håret, men man kan nok sagtens sætte det under eller ind i. Her er billeder uden slør på - efter brudevalsen og da sløret var klippet tog jeg sløret af :)

post-54048-0-57874100-1346831024.jpg

post-54048-0-68924400-1346831037.jpg

Dit hår er smukt til dig - jeg har faktisk allerede taget et på smugkig i andre tråde hvor du har lagt billeder ind :lol:

Tak for kigget

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde slør over håret - synes det er super smukt :lol: Mit slør lå meget tyndt og fint over en knold. der var ikke så meget "ekstravagant" i min frisure, men når man har sslør over fx en knold, er der jo fx siderne til at lave fletninger og meget andet (uden at det vil blive skjult)

h_r.jpg

Jeg er helt vild med din frisure - den har jo heller ikke så mange "krummelurer" som bliver skjult af sløret - det er lige præcis sådan noget jeg leder efter, så tusind tak for kigget

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Et par billeder af mit :) (godt nok ikke med slør men du får dem lige alligevel :wink: )

Har egentlig kun hår til lige under skuldrende, så resten er sådan nogle klip-extentions (som eller bare SLET ikke er mig, men hvad gør man ikke for drømme frisuren...).

Headpieced er fra Jannie Baltzer (en lidt anderledes version af hendes Elette)

post-52936-0-44357000-1347303176.jpg

post-52936-0-77184400-1347303217.jpg

post-52936-0-12021200-1347303239.jpg

post-52936-0-42345900-1347303256.jpg

Redigeret af Stine85
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et par billeder af mit :) (godt nok ikke med slør men du får dem lige alligevel :wink: )

Har egentlig kun hår til lige under skuldrende, så resten er sådan nogle klip-extentions (som eller bare SLET ikke er mig, men hvad gør man ikke for drømme frisuren...).

Headpieced er fra Jannie Baltzer (en lidt anderledes version af hendes Elette)

Er helt tosset med dit hår. Hvis jeg kunne holde ud af det hang nede var det helt bestemt noget i denne retning jeg valgte :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde samme problemstillinger som dig og jeg havde for meget inspiration og var lidt "over det hele"... Tog så til min fantastiske frisør og hun fik fri hånd og lavede den her super flotte prøveopsætning... :) Ja det skal jeg selvfølgelig synes... ;) :)

Sløret skal sidde nedenunder håret, så man kan se alt det fine i frisøren... :)

Det her er jo kun en prøve, så det blir lidt mere tigth på dagen... :)

post-52754-0-94212500-1347512471.jpg

post-52754-0-22866200-1347512693.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer