Guest Babyrex

Bryllupskage figure

29 posts in this topic

Skal i have det?

Og skal det være det traditionelle brudepar, eller vælger i noget andet?

Hvor har i købt dem?

Og evt hvad er jeres budget for sådan nogle? :)

Mange spørgsmål, men jeg er helt lost... kom og inspirer mig :cheerleader3:

Edited by Babyrex
0

Annonce ♥

Altså vi holder jo vinterbryllup og har set den fineste kage der inspirerede mig. Derfor skal vi have en snemand og snedame formet i fondant på toppen:-) på damen sættes der lidt tyl (for slør) og manden skal selfølgelig have høj hat. Tror det bliver rigtigt godt ;-)

Edited by Chrisi01
0

Vi skal have et smølfebrudepar..... :) Det var den allerførste ting vi købte til brylluppet :)

0

Vi skal have et smølfebrudepar..... :) Det var den allerførste ting vi købte til brylluppet :)

Hvor har du købt smølfebrudeparret???

Kh Anell

0

Annonce ♥

Skulle vi ha holdt alm bryllup tror jeg, jeg havde købt de billige af medusa'erne .... Syns de er så søde og ham derhjemme var imod at bruge en formue på en topfigur, da han syns det var penge, der hellere skulle bruges andetsteds, hehe

0

Hvor har du købt smølfebrudeparret???

Kh Anell

Hej Anell, vi har købt dem i en butik der hedder Faraos Cigar i København, men har lige set man også kan få dem i Fætter Br :)

:heart:

0

Vi valgte det fra... Skulle vi have haft nogle, skulle det nok bare have været et monogram eller noget i den stil.

0

Vi havde valgt hoptimisterne.. de passede dejligt til os og er nogen vi kan gemme efterfølgende uden at blive kedelige at se på.

0

Annonce ♥

Fra et andet forum (babyer) kender jeg hende her... Synes hun har den største gave for detaljer og lægger eet kæmpe arbejde i hendes figurer (har engang købt de sjoveste ludospil af hende)

303634_415959321795802_420777141_n.jpg577102_414440541947680_1781674418_n.jpg

386981_414440615281006_360057483_n.jpg

Har foreslået hende at lave noget i anden stil, da jeg faldt over denne caketopper - synes det er så fint med et citat eller tekst på, der betyder noget for brudeparret

320155_10151180485768534_228695367_n.jpg

0

Efter at min datter og jeg fik lavet prøvekage sidste weekend og fik prøvepyntet, har vi bestemt at vi ikke skal have brudepar på toppen af kagen, det passer ikke rigtig ind i stilen. Jeg har godt nok af et familiemedlem fået lov til at få et traditionelt pastik-brudepar, som jeg kunne bruge hvis jeg ville, men nu har jeg allerede, uden at have set det, bestemt at vi slet ikke skal have brudepar på kagen. :rolleyes:

Hvis vi skulle have haft brudepar på kagen havde jeg nok mere været til et lille Minnie og Mickey Mouse brudepar i marcipan som jeg har set hos kagebutikken.dk.

H2B er vist temmelig indifferent :wink: men han ville nok også mere kunne se ideen i Disney-figurer, han har før i tiden læst et utal af Jumbobøger.

Edited by Luciabruden
0

Vi havde overvejet lidt forskelligt, men besluttede til sidst bare at have et par chokoladeskildpadder på toppen, da vi gerne ville have noget der ikke var for dyrt, og vi ikke rigtig kunne finde noget andet der passede til os.

0

Annonce ♥

vi havde denne caketopper fra willow tree. Den står nu og pynter i stuen.

0

Jeg lavede selv vores.

Min mand har altid været helt vild med Dinoer så lavede et par T-Rex og satte på toppen.

Prisen for materialerne blev i alt ca. 140 kr.

Vi havde 3 kager, så der var en med en hortencia (som var gennemgående i pynten), en med vores monogram og så topperen på den sidste.

post-52936-0-29614000-1346921421.jpg

post-52936-0-47247700-1346921440.jpg

post-52936-0-00463800-1346921645.jpg

post-52936-0-66355300-1346921661.jpg

Edited by Stine85
0

Vi er ikke selv nået til en beslutning, men overvejer hoptimister eller noget ala disse, som jeg har fundet på etsy:

post-58523-0-16155100-1346922339.jpg post-58523-0-29273300-1346922379.jpg

0

Jeg føler virkelig at mit "less is more" er ved at overtage fuldstændig... :rolleyes: Nej, vi skal ikke have topfigurer, synes en bryllupskage står så fint selv...

0

Annonce ♥

Vi skal have en jern "kongekrone" på vores..

0

Vi skal have hoptimister på vores. Synes det ser så sødt, sjovt og festligt ud. :cheerleader3:

0

Vi har fravalgt det. Vil hellere have en hel masse blomster:)

0

Vi havde et brudepar der kørte i en rød traktor og så trak den tre dæk efter sig, i stedet for dåser (min mand er bidt af en gal traktor og det var sådan en vi havde hjemme hos mine forældre, da jeg var barn :) )

0

Annonce ♥

Vi havde et brudepar der kørte i en rød traktor og så trak den tre dæk efter sig, i stedet for dåser (min mand er bidt af en gal traktor og det var sådan en vi havde hjemme hos mine forældre, da jeg var barn :) )

Hvor har i købt den henne? Min H2B er landmand, så det kunne være et fint tema for os også :)

0

Jeg har været igennem lidt af hvert. :) fik en af min mormor

post-44861-0-98693900-1347028872.jpg

Men den var ikke lige noget for mig, så ville jeg have mit gamle legetøj, så det passede til temaet:

post-44861-0-98390100-1347028927.jpg

Og til sidst fandt svigermor en, som vi begge var enige om var sød

post-44861-0-84194700-1347028992.jpg

0

Hvor har i købt den henne? Min H2B er landmand, så det kunne være et fint tema for os også :)

Den er købt på ebay, men hvis du har lyst, så må du gerne købe min :) 150kr incl forsendelse :)

0

Vi skal have kagefigur - det er bare mig der har fået lov at beslutte dette.. Jeg har fundet denne som passer godt til os, for vi hygger og putter tit herhjemme :) Jeg har fået farvet håret på bruden så det passer til min hårfarve :wink:

$(KGrHqRHJDQE92PuY0KvBPoi,j1)cg~~60_3.JPGfoto(8).JPG

0

post-59846-0-42612900-1347128904.jpg

Jeg er egentlig helt vild med denne figur, men den er 18 cm. høj og det virker enormt, synes vi. Så har også valgt 2 hvide mini-hoptimister. Det er lidt tosset lige som os 2 som personer, hihi.

0