Sign in to follow this  
Followers 0
carinablicher

min fantastiske PA

4 posts in this topic

MIN POLTEARBEND

DEN FEDESTE AF SLAGSEN!!

Nu må jeg hellere få skrevet beretning om min Polter lørdag den 25/8

Er syndig helt høj... Men puha hvor har jeg været træt her efter!!

Lørdag kl. 08.15 stod der pludselig en kæmpe flok mennesker i vores stue (vi havde godt regnet ud at det blev den dag, kunne ikke være andet, men blev alligevel overrasket og mega glad) vi fik morgemad og de første shots, puha så er vi i gang!

Ungerne blev kørt væk, vi fik noget ”lækkert” regntøj på og så blev Jesper kørt væk.

Da vi lige var færdig med mit autfit skulle jeg gå ud på gade, her stod der er lækker motorcykel. Har altid drømt om at komme til at side på en motorcykel og har i mange år haft en aftale med en ven af mine forældre at jeg skulle med ham en dag… Det var så også ham der stod der, blev så glad! Gav ham en kæmpe krammer og sagde endelig… men blev squ helt i tvivl om jeg nu ture det!! :o :o

Vi kom af sted og han kørte pænt og jeg begyndte at slappe af… men men men så gav han fandeme gas haha… klemte ham ekstra meget om maven… men fuck det var fedt!!!

Han kørte lidt omveje, forbi 2 rideskoler hvor han holte lidt ind men kørte videre, kørte forbi noget fodboldgolf, men det var heller ikke her vi skulle være….

562931_10151131393029787_1813535075_n.jpg

Endte på den gamle militær lejer i Oksbøl hvor jeg igen mødtes med pigerne.. her kom en mand som sagde at vi skulle en tur i skoven ”i skoven??? Troede lige vi skulle kære i militærbiler?!?!” nå i skoven kom vi og her stod en gammel silo som blev brugt under krigen, inde i kunne vi klatre på vægen og det var bare sjovt.. helt i toppen skulle vi ringe på en klokke… jeg var så tæt på men gled ned! Det var squ hårde end man lige regnede med!

Vi kommer videre ind i skoven, her står et træ på 22 m. på toppen er der fastmonteret en plade på… den klatre vi da lige op af, 22 m. op og stå på den plade… helt op og stå med hænder over hovedet…. Hvoooor viiildt!!! Og jeg gjorde det!!!! Og rapellede ned der fra igen, puha :cheerleader3:

Videre ind i skoven, kommer der 2 træer på 15 m. vi skal da lige klatre op igen… her skal vi så hænge os ud imellem de 2 træer i et rør der sidder fast der oppe… dette er så frit fald… så når vi slipper det rør, var det manden der bestemte hvornår vi faldt…. Åååååhhhh det var vild, at hænge der og ikke vide hvornår og bare vide at det går ned…. Sikke et sus i maven… det var sindsygt…. Men fuck det var sjovt!! Det var bare lige mig!! Girl%20Power.gif

kan i finde mig på billedet her??? :biggrin:

531105_10151131146899787_1293770294_n.jpg

Det regner helt vild, vi er våde og fryder lidt… vi tager så hjem til min moster hvor vi kan komme til at spise noget frokost… lækker frokost!!

Her fra køre vi så til Varde…. Jeg skulle sættes ind i en bus og køre på glatbane…. Jaaaa jeg er jo fart gal så det var lige mig…. Fed at få bussen i slinger og lyden af at der bliver bremset hårdt hahaha jeg vil have mere!! :tunge:

Efter at have kørt i bus i en time tror jeg… køre vi tilbage til Esbjerg hjem til min mor som havde bagt kage til os alle sammen… det var en form for pause, men der bliver sat sing star på tvét og så skal der synges… jeg var jo bare gad i låget og sang hele tiden…. Hyggede mig så meget!!! :loveshower:

408244_10151002634821073_652585356_n.jpg

Pludselig skulle vi sørme af sted igen… køre længere ind mod Esbjerg og ender i nogen lokaler med masser afspejle… vi skulle danse stripfitness, ååhhh det var sjovt… vores instruktør var glad for sex og bevægede sig virkelig som om at der var mænd til stede… :b223: hold nu op, at se på hende var bare for sjovt… men vi skulle lære at danse lapdance… sprede ben, ride på ryglænet af en stol, lege kat på gulvet og bare sys at vi var lækre!!! Sidst skulle jeg selvfølgelig lave en opvisning til alle pigerne… (y) . Det var så sjovt, virkelig sjovt og bare lige mig!! :badgirl:

Vi køre igen,kl. er blevet blevet mange og vi skal ud hvor drengene også er og hvor vi skal spise og festen resten af aftenen.. her bliver vi godt fulde og hygger helt vild!!

Jesper for snakket med pigerne fra min mødergruppe og laver et væddemål… han mente at jeg ikke turede at danse en lapdance for ham foran hele forsamlingen… så væddemålet blev til at hvis jeg gjorde det, laver han 3 retters gourmet menu til mødergruppen og deres mænd… gør jeg det ikke, skulle de bare give ham øl… og fandeme vi skal havde den menu… så mor her fik danset, svinget lidt lækker numse, kravlede lidt på guldet og smed trøjen. :b223: .. han fik sit lapdance… foran alle… han forældre, mine forældre, et par onkler og moster og alle venner… :badgirl: men det fede var at folk var så meget med på den og sys det var fedt… der blev ikke vist mere end hvad godt var…. Haha ja hvad gør man ikke for lækker mad og især når man har fået lidt for mange shots.... der er billeder og film... men har ikke fået noget endnu

561594_10151016092331497_862784031_n.jpg

Kl 02.30 fik vi et lift hjem… vi var fulde og trætte og helt høj af en fed fed dag vi aldrig glemmer

Takker mine veninder sååååå meget!!! :heart: :heart: :heart:

Er stadig helt høj af det

0

Annonce ♥

Annonce ♥