Chrisserb

Skuffet

14 indlæg i dette emne

Jeg må altså lige dele det med nogen..

Jeg er så skuffet. jeg skal giftes om en uge, og har ingen polterabend fået :(

Føler mig virkelig svigtet af familie og veninder. Jeg fik min fætter til at samle et par fyre sammen så min kæreste i det mindste skulle føle han bare fik lidt en polterabend så de skal ud og bowle i aften.

Hvor er det altså bare en underlig følelse at sidde her og vide at de alle har glemt mig :(

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Årh nej altså.... Jeg tror desværre heller ikke jeg får nogen pa :(

Men jeg vil da heller ikke ligefrem be folk om en - det skulle jo gerne være en overraskelse og en sjov dag - og ikke en pligt fra omgangskredsens side....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

nej man vil ikke spørge efter en, det lyder bare desperat synes jeg.. Og havde ellers sådan lagt lidt stikord ind da vi besluttede os for at gifte os, at min polterabend jo ikke skulle være druk, men hygge da vi har en datter på 3 mdr. ved ikke om det så har skræmt dem for at lave en

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh nej! Du får lige sådan en: :bearhug:

Kan altså godt forstå, du er skuffet!! Selvom det helt sikkert ikke har været dine veninders intention, så føles det jo lidt som om man er blevet "glemt"...

Mon ikke det er en blanding af, at du er den første OG har et lille barn? Måske de bare ikke har tænkt, at det var dit ønske...? Ej, jeg ved det selvfølgelig ikke, men det kunne måske være derfor...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også årsagen til at jeg ikke tror på nogen PA, vi har lille Acacia på nu 7 1/2 måned (født 7 uger for tidlig - og jeg ammer stadig)

Men bare at komme ud på cafe, baby bio - eller lig. Ville imo være rigtig fint - jeg har ikke behov for fladskærm og paintball og i den dur

Men enlig bare brug for at blive "husket" ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super ærgerligt, og jeg kan sagtens forstå skuffelsen. Jeg kan godt blive lidt træt af, at nogle brokker sig højlydt over det, der er arrangeret, hvis det ikke har været 100% som de drømte om, for det er et stort arrangement at stå for, MEN det er sgu synd, at du ingenting har fået. Jeg gætter på, at de har haft svært ved at vurdere, om du overhovedet ville have en polter, men jeg har altså før været med til at arrangere en MEGET stille og rolig polter for en veninde, der var højgravid og tit blev dårlig, så det var i lavt gear og med få men hyggelige aktiviteter. Måske har de ikke kunnet forestille sig en stille polter, eller måske har de misforstået din hentydning... Kram til dig :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer