SaschaH

Kom lige til at tage i Panayotis :)

35 indlæg i dette emne

Jeg skal ud og prøve en kjole i morgen (brugt) og tænkte at de måske var en ide at prøve nogle andre modeller inden :)

Den jeg skal prøve i morgen er en Allure 8825, som jeg har drømt om i et halvt år, og glæder mig MEGET til at prøve :lol:

Blev dog også lidt forelsket i den her

Den sad virkelig bare perfekt, det var den anden kjole jeg prøvede. Hun sagde at det var sjældent at man var en ren størrelse, men jeg passede den bare som var den syet til mig - pånær længden..

Beklager det store billede - er ikke så teknisk, og kæresten kan jo ikke lige hjælpe med at gøre billedet mindre.. hehe

post-56989-0-51798800-1347118007.jpg

post-56989-0-36879200-1347118168.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Godmorgen de damer :)

Tusind tak for de søde ord. De varmer.

Så står den på kjoleprøvning igen i dag.

Jeg er spændt på om jeg får tilnærmelsesvis samme følelse som i går :) Men jeg bliver nødt til at få afklaret det med den kjole jeg har kigget på i et halvt år.

Heldigvis har jeg den anden frisk i hukommelsen, og den sad præcist som jeg gerne vil have og drømmer om.

Dog er den også tre gange dyrere.. Jeg havde sagt til mig selv at jeg ALDRIG ville bruge så mange penge på en kjole. Den koster 11.125, men hvis jeg slår til på mandag får jeg 25% rabat. Så den kommer til at koste 8500 ca.

Og så det måske kan hænge sammen i budgettet trods alt.

Fortsættelse følger :) :)

Vh Sascha

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

OMG - du ser FANTASTISK ud i den kjole !! :thumbsupsmileyanim:

Den ER da syet til dig!!! Husk at selvom du måske skal give 8500,- for kjolen - og mere end du havde tænkt, så er det virkelig MINIMALT hvad der skal tilrettes (sikkert kun længden) - det skal du lige huske når du sammenligner med andre kjoler du kigger på! :wink:

Min personlige mening er at det sorte sash er lidt hårdt til kjolen, men det er bare min mening :wink: du kan sagtens have det! Men jeg synes nu også at kjolen er supersmuk som den er, uden noget, i al sin fantastiske smukke elegante enkelhed, og du behøver ikke noget til at understrege din gudindesmukke figur! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en flot kjole! Det er den samme som jeg har købt og hentede den faktisk lige i går. :loveshower:

Hvis du ikke ved det allerede, så følger der et hvid bælte/sash med til kjolen - det fik jeg først at vide til den første prøvning (hmmm :td: ).

Det er et enkelt bælte men det bryder kjolen rigtig fint, så det er det jeg er endt med at ville ha' på.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

OMG - du ser FANTASTISK ud i den kjole !! :thumbsupsmileyanim:

Den ER da syet til dig!!! Husk at selvom du måske skal give 8500,- for kjolen - og mere end du havde tænkt, så er det virkelig MINIMALT hvad der skal tilrettes (sikkert kun længden) - det skal du lige huske når du sammenligner med andre kjoler du kigger på! :wink:

Min personlige mening er at det sorte sash er lidt hårdt til kjolen, men det er bare min mening :wink: du kan sagtens have det! Men jeg synes nu også at kjolen er supersmuk som den er, uden noget, i al sin fantastiske smukke elegante enkelhed, og du behøver ikke noget til at understrege din gudindesmukke figur! :)

Jamen du har helt ret ift prisen og der kun skal bruges et par skræddertimer på at lægge den op :) Så det er rimeligt overkommeligt..

Jeg har tænkt ikke at have bælte på i kirken, da buketten også skal have lidt opmærksom og for at være mere traditionelt :)

Også vil jeg gerne have bælte på til festen :)

Og TUSIND TAK for de søde ord.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en flot kjole! Det er den samme som jeg har købt og hentede den faktisk lige i går. :loveshower:

Hvis du ikke ved det allerede, så følger der et hvid bælte/sash med til kjolen - det fik jeg først at vide til den første prøvning (hmmm :td: ).

Det er et enkelt bælte men det bryder kjolen rigtig fint, så det er det jeg er endt med at ville ha' på.

Ej er det rigtigt? :) Hvornår skal I giftes så? :)

Gør der? Det fik jeeg ikke af vide, måske hun bare prøvede at sælge mig det sorte. Men gider ikke bruge 1500 kr på det, når Susanne kan lave et smukkere til 800.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer