bendsen

Drømme have bryllup

30 posts in this topic

Annonce ♥

Fede rammer og Palle (fotografen) går I bestemt ikke galt i byen med. Har mødt ham flere gange. Husk for guds skyld noget varme i teltet selvom det er om sommeren (der bliver stadig nattekoldt) og husk også at al strøm som føres ud i teltet skal være jordet (3 ledere) så I undgår statisk elektricitet.

Tak for rådene, tror dog ikke at vi vælger at få varme i. men strøm skal der nok huskes, måde af min H2B og mange andre da de har tjek på disse ting :wink:

Har også godt læst mange af dine anbefalinger om Palle, det har også været en af faktorene til at det blev ham.

Først og fremmest velkommen til.

Hvis i holder fast i ikke at have varme i teltet, så synes jeg det er en god ide at oplyse folk om at festen er i et telt, så de kan have en bluse eller noget med til senere. Det er så ærgeligt at folk tager tideligt hjem alene af den grund at de fryser :td:

Det har du nok i er en ret god ide at informere om..

og ja det ville vare meget ærgerligt :(

Ih hvor fine kjoler... Dejligt med en der har samme enkle smag som mig... :rolleyes: Synes faktisk alle kjolerne er flotte - de to sidste ligner Victoria Jane, som jeg selv har kigget meget på...

Synes også alle kjolerne er super flotte.

Men nu må vi lige se hvad der klæder mig bedst når jeg skal ud og prøve :rolleyes:

0

Kan rigtig godt lide dine tanker omkring receptionen.. Synes de små pinde sandwich er så fine :loveshower: Kunne godt være jeg ville stjæle den idé...

Macarons har jeg en idé om jeg skal forsøge at kaste mig ud i.. Har dog bange fornemmelser om at det nærmere bliver et projekt da det skulle være en kunst at lave (håber jeg har naturtalent, smiler)

Min H2B har osse bestilt et stort frugt/bærfad... Og så skal der bestemt ikke mangle Asti :smiley-eatdrink026:

0

Annonce ♥

Kan rigtig godt lide dine tanker omkring receptionen.. Synes de små pinde sandwich er så fine :loveshower: Kunne godt være jeg ville stjæle den idé...

Macarons har jeg en idé om jeg skal forsøge at kaste mig ud i.. Har dog bange fornemmelser om at det nærmere bliver et projekt da det skulle være en kunst at lave (håber jeg har naturtalent, smiler)

Min H2B har osse bestilt et stort frugt/bærfad... Og så skal der bestemt ikke mangle Asti :smiley-eatdrink026:

Macarons er også et projekt jeg prøve at kaste mig ud i :blush: så må vi jo se hvordan det kommer til at gå..

0