Sign in to follow this  
Followers 0
Røde

rød neglelak? fotos af brude med rød neglelak...?

9 posts in this topic

Hej tøser.... jeg tænker at jeg tager rød neglelak på på dagen.. men men - jeg kan simpelthen ikke finde ud af om det bliver for meget, vil gerne have af mine negle ikke tager opmærksomheden på bryllupsfotos.. Er der nogen af jer der har haft rød eller anden kraftig neglelak som vil ligge nogle fotos op, så jeg lige kan lure?? :)

Her er et billede af neglelakken jeg lurer på..

foto(9).JPG. Chanel%2B455%2BLotus%2BRouge%2B1.JPG

0

Annonce ♥

Det er stensikkert en smagssag, men tror aldrig jeg ville have farvet neglelak på den dag.. og jeg betragter mig egentligt ikke som konservativ :lol: Har end ikke haft det med i mine overvejelser.. Tror da bestemt ikke det ville "tage opmærksomheden" voldsomt, men ja, mon ikke det ville få øjnene til at søge mod det på billederne.. og her mener jeg ikke bare rød, men alle farver.

0

Jeg overvejer selv utraditionelle negle til mit bryllup. Og nej, jeg tror ikke nødvendigvis de vil "stjæle" billedet - men det afhænger vel også af, om du normalt går med neglelak... Hvis ikke, så vil neglelak i sig selv være "chokerende" og en pangfarve endnu mere så :wink:

En anden brud herindefra, Rockabella, havde brun neglelak på til sit bryllup. Se her.

Edit: scroll ned til tredje billede, der er det mest tydeligt...

Edited by CilleTX
0

Vi havde lilla som en af vores farver, de andre var hvid og sølv. Jeg havde en lilla neglelak på, og det var helt alm. buede negle... mine egne altså.

jeg syntes du skal gøre som du vil, uanset farve.

post-43541-0-71429900-1347193512.jpg

post-43541-0-70801400-1347193527.jpg

0

Annonce ♥

Ihh dejligt med lidt billeder - gerne flere.. Jeg tror at jeg tager rød neglelak på... Skal bare lige have besluttet imellem 2 neglelakker hvilken det skal være :) Så kan jeg prøve det inden brylluppet og se hvordan det bliver..

0

Jeg synes også det afhænger af om du plejer at gå med neglelak - og især om du plejer at gå med farvet neglelak...

Hvis du aldrig går med neglelak, eller kun meget neutral neglelak, så vil det fange folks opmærksomhed... Og måske ikke på den måde man ønsker... Så er det måske bedre at få lavet franske negle eller noget andet neutralt...

Hvis du ofte går med farvet neglelak, så synes jeg godt du kan gøre det... Så er det jo en del af din person...

0

Jeg takker for input.. Bare en kommentar - om jeg plejer at gå med neglelak eller ej mener jeg ikke gør noget ift. om det bliver meget iøjnefaldende.. Der kommer alligevel mange jeg ikke ses særlig tit med - og billederne er jo som de nu engang er.. hehe.. Hmm tror ikke jeg beslutter mig før lige før..

0

Jeg takker for input.. Bare en kommentar - om jeg plejer at gå med neglelak eller ej mener jeg ikke gør noget ift. om det bliver meget iøjnefaldende.. Der kommer alligevel mange jeg ikke ses særlig tit med - og billederne er jo som de nu engang er.. hehe.. Hmm tror ikke jeg beslutter mig før lige før..

Det behøver det måske heller ikke, men jeg vil give Centenary ret i, at det sagtens kan komme til det...

Jeg har en veninde som stort set aldrig går med neglelak - og når hun endelig gør, så er det neutrale farver. En dag kom hun til middag hos mig sammen med nogle andre veninder og hun havde turkis neglelak på. Det var det FØRSTE vi lagde mærke til da hun trådte ind af døren og vi kommenterede alle på det (ikke på en dårlig måde, bare at hun var vovet :wink: )

Det behøver jo ikke være dårligt, at man lægger mærke til neglene (og derved måske også ringen?), men det er bare værd at have med i overvejelserne :) Og kun du ved, om det er noget folk ville bemærke/reagere på...

0

Annonce ♥

Om du så havde en neon pink neglelak på, ville det ikke stjæle billedet den dag :cheerleader3:

1