Alexandra Worm Danbo

J&A´s disney strand bryllup, mere beretning :)

35 indlæg i dette emne

Beretning del 1 :)

Torsdag:

Efter arbejde tog jeg ned og fik lavet negle, damen havde sagt at det tog en time, det tog to, så den sidste halve time var jeg meget restløs og ville bare gener afsted mod kolonihaven.

Da jeg endelig kom ud fra butikken skulle jeg have bus 350s mod Dragør, efter en halv time var den stadig ikke kommet, så tog 5a tre stop, hvorefter bussen brød sammen :angry: der var jeg kommet til nørreport!

Endelig kom 350s og jeg tog den til christianshavn, hvorefter den også brød sammen :angry::boohoo::angry:, der gad jeg ikke mere så hoppede i en taxa, men kun for at sidde fast i myldretidstrafikken, jeg kom frem 2 timer senere end jeg havde regnet med!

Da jeg ENDELIG kom derud, havde min skønne H2B, nu HB, sørget for, at teltet var sat op og alle bordene og stolene stod som de skulle, var så fedt og blev så glad og lettet :)

Vi bestilte noget mad til udbringning og begynde ellers, at hænge lyskæder op og sætte anlægget til :)

Da vi havde fået ordnet disse ting, fik vi noget mad og øvede lidt brudevals...

Forsættelse følger imorgen :)

post-55793-0-37668100-1347186091.jpg

post-55793-0-78243200-1347186098.jpg

post-55793-0-38452900-1347186164.jpg

post-55793-0-29440700-1347186281.jpg

Redigeret af Alexandra Worm Danbo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bretning del to:)

Fredag:

Vi startede dagen med morgen mad og med, at øve brudevals.. var så hyggeligt :)

kl 10.30 gik vi igang med, at lave lysdekorationer og pynte bordene.

Klokken ca 11.30 kom min Svigermor for, at hjælpe :)

Da klokken blev 13 tog Jesper og hans mor ned på stranden for lige, at se stedet an en sidste gang før vielsen.

På vej hjem købte de, de sidste ting og frokost med tilbage..

Imens de var væk fik jeg sat stolesløjferne på stolene :)

Efter frokosten kom Jespers faster forbi for, at give en hånd med tingene :)

Svigermor og faster kørte ved en 15 tiden for, at hente blomsterne :)

klokken ca 16.20 kom min mor, men hun nåede knap nok ind i haven, før hun blev stukket af en hveps i panden :o

Jeg reagered lynhurtigt, min mor er mega allergisk over for hvepse, og fik hende lagt ned på en pude og givet hende en masse allergi piller og antistik spray. Normalt når hun bliver stukket skal hun akut på skadestuen, men fordi jeg reagerede så hurtigt, var dette heldigvis ikke nødvendigt.. :)

Da klokken ca var 17 kom Jespers mor og faster tilbage med de smukkeste, brudebuket og knaphulsblomsterne :)

de flettede en pilekrans og satte Blå Hortensia ind i kransen.

samtidig med dem kom en af Jespers rigtig gode venner Michael, med fadølsanlægget og var klar til at hygge med Jesper hele aftenen. :biggrin:

Michael, havde lidt overtaget rollen som forlover, da Jespers "rigtige" forlover - Anders, har trukket sig mere og mere fra rollen de sidste måneder, lige siden han fik en ny kæreste, og for to uger siden ringede han og sagde, at han ikke kunne være der før på selve dagen (han kom 10 min. før vielsen) :angry:

Så Michael var så super, at han uden tøven sprang til som "forlover nr. 2" og var der 100% for Jesper det sidste stykke tid. :lol:

Vi fik alle en øl (undtagen min mor, hun fik et glas fanta :) ) og skålede for, at vi havde nået det hele og, at det hele var blevet ligesom vi ville :)

Der efter kørte min mor og mig hjem til mine forældre, var der jeg skulle sove om aftenen, sammen med min søster :)

post-55793-0-11500700-1347186462.jpg

post-55793-0-20388000-1347186519.jpg

post-55793-0-65636000-1347186838.jpg

post-55793-0-24729400-1347186862.jpg

post-55793-0-42403300-1347186918.jpg

post-55793-0-24118600-1347186967.jpg

post-55793-0-30026000-1347186986.jpg

Redigeret af Alexandra Worm Danbo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Beretning del 3 :)

Lørdag formiddag:

Fredag aften havde min far lave mad og vi så Sherlock Holmes fra dr2 og Hitschock film..

Jeg havde sat uret kl kl 07, så vi havde god tid til det hele, vi stod op og spiste morgenmad.

Efter morgenmaden var jeg i bad og vi begyndte, at sætte hår.

Vi havde en del problemer med de krøller jeg skulle have lave i den del af håret der skulle være løst, men fandt en god nødløsning en halv time før vi skulle afsted.. man kan ikke style mit hår i andre krøller end dem det har i forvejen ..

Min far, svigermor og to af min veninder mødtes på stranden kl 11 for at sætte bordet til drikkevarerne og pølsehornene op..

kl 12 var min far tilbage igen.

Før han var taget afsted var Jesper og Michael kommet for at give en hånd med de sidste ting.

(Det var meningen, at Jespers forlover, Anders skulle komme en time før, nu da han ikke kunne komme dagen før, Han kom 10 min. i et, SÅ dårlig stil, da det var meningen, at vielsen skulle starte kl et.. Er glad for, at Michael kunne være der for Jesper i stedet for)

Min søster startede med at sætte sløjfen og de krøller der ikke ville samarbejde, og der efter gik vi i gang med sminken... synes, at det var sværere, at sidde stille denne gang, end det har været de andre gange.. hehe...

Da sminken var lagt skulle jeg i kjolen, iihh hvor var det en fed følelse :)

Ca. en time før vi skulle afsted begyndt min mor og far at spurte rundt.... jeg fattede minus da det var en overraskelse.... da kl var kvart i et fik jeg, at vide, at den bil vi skulle afsted i ikke ville starte... Pis, nå jeg ringede til mine veninder og de var helt rolige, de skulle nok sørge for, at folk var underholdt til vi kom... kl kvart over et (et kvarte efter vielsen skulle være startet) blev jeg ført ud af mine forældres hjem og uden for holdt der den fedeste veteranbil... det viste sig at startkablerne var gået sig en tur og det var derfor vi var blevet forsinket...

Lidt over halv to ankom vi til stranden.. min mor gik i forvejen for, at hente mine veninder og min blomsterpige Karoline.

Da vi kom over broen mødte Fotografen, mine veninder og Karoline os, de havde min Brudebuket med, Den var så smuk :)

Vi gik hen af stien og da vi kom rundt om et hjørne kunne jeg se dem allesammen.. tror mit hjerte hoppede i livet på mig, for synes med et, at der var ret mange mennesker.. Jesper stod i en smuk habit med mørkeblå nuancer i midten af dem alle sammen og sammen med ham stod vores borgerrepræsentant Klaus Mygind..

Jeg blev ført over sandet af min far, hen til Jesper der strålede some en sol :)

Klaus gjorde det smukt og godt, og Jespers 16 årige fætter havde vores ringe klar.

Efter vielsen skulle vi nå at hilse på alle i en stor forvirring, alle ville jo lykønske os, og det var skønt, at se så mange af vores venner og familie på et sted.. Der var tre af mine gamle elever der var kommet for, at sige tillykke :)

Efter vielsen sang Jespers mormor en smuk sang for os, hun var for svag til at deltage i festen, men kom til vielsen :)

Da folk begyndte at kaste med ris, kom mine gamle elever løbende med en pose ris og hældte den ned af nakken på jesper, det så helt vildt sjovt ud :)

Efter vielsen tog vi ud med fotografen og fik taget billeder, han gjorde det nemt og sjovt, at få dem taget :)

Han har virkelig fået taget nogle smukke fotos, og han var så sød, da han gik sagde han tak fordi han havde fået chancen for, at være med, det havde været et af de bedste bryllupper han længe havde taget billeder af :)

post-55793-0-57192800-1347189463.jpg

post-55793-0-28297100-1347189479.jpg

post-55793-0-26571900-1347189502.jpg

post-55793-0-56200500-1347189574.jpg

post-55793-0-20439900-1347189601.jpg

post-55793-0-01434300-1347189766.jpg

post-55793-0-58705800-1347189816.jpg

post-55793-0-96053500-1347189876.jpg

post-55793-0-96807600-1347189923.jpg

Redigeret af Alexandra Worm Danbo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

VILDT flotte billeder og hvor ser du bare rå-skøn ud altså! :)

haha tak, tak, havde det fantastisk...

Total dtemningsfyldte billeder og I ser dejlige ud :)

Tak... var en fantastisk dag, og vi var så heldige med vejret :)

SUPERFLOT!!!! :loveshower: Hvor er det bare smukt det hele, stranden, kolonihaven, oppyntning, gæsterne og JER :7himmel: Stort tillykke med brylluppet, det ser ud til at have været en fantastisk dag :cheerleader3:

Jaaa.. Tak, var så skønt det hele :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sig mig, er din kjole fra Alfred Angelo? :rolleyes:

Nej Den er fra ABC-Brudekjoler og fik et super tilbud fra dem :)

Hvor ser i dejlige og lykkelige ud :-D

Er vi også, har nu været gift en uge og to dage og vi har det skønt :)
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw - Hvor er du smuk... Og hvor ser det hele gennemført ud... :cheerleader3:

Er det din mor, hende i den røde kjole? For så har du godt nok også flotte gener - hun er en meget smuk kvinde :)

Tak.. hvor er du sød :blush: Hende i den røde kjole med det sorte hår med den hvide tot? Ja det er min mor og hende i de røde shorts med guld knapperne er min søster :) Synes også selv, at hun er en smuk kvinde.. har ikke noget imod, at ligne mine forældere synes, at de begger er smukke :)

Sig mig, er din kjole fra Alfred Angelo? :rolleyes:

Nej Den er fra ABC-Brudekjoler og fik et super tilbud fra dem :)

Ok, den ligner bare den her SÅ meget: http://www.alfredang...&pg=0&colorId1=

Det er det vist også, er det billede de har på deres hjemmeside, man kan få den i forskellige farver, vidste ikke det var en Alfredo :)

Yaaay - har ventet på denne beretning! Hvor ser I helt og aldeles fantastiske ud, du er jo gudesmuk!! Fantastiske billeder, glæder mig til mere :)

Hvor er du sød :) og tusinde tak, følte mig også meget smuk den dag :) der kommer mere i løbet af ugen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

super flotte billeder og i ser så flotte ud

Tak, hvor er du sød :)

Hold da lige op Alex hvor er du bare smuk i din flotte kjole :c166: Det er nogle fantastiske dejlige billeder i har fået taget.

Jeg måtte lige se vores egne bryllups billeder fra Amager strand, det er et fantastisk sted.

Stort Tillykke igen ()()

Hehe tak hvor er du sød Susan :) Vi er også meget tilfredse med fotografen, han gjorde det bare så godt :) Hihi kan jeg godt forstå, vi har idag købt en digital fotoramme og lagt en masse billeder ind på den, så nu stå den fint og viser billederne fra vores skønne dag, på hylden over tvmøblet... :loveshower:

Redigeret af Alexandra Worm Danbo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

smukt smukt smukt, er helt vild med jeres bordløber...

Tak var også meget glad for den, den er købt i Stof og stil i roskilde, er en gammel flyhangar, der er lavet om til stof lager :)

Hold nu fast, Alex :loveshower: det er jo så smukt, så gennemført, så fantastisk :loveshower:

Du er så UTROLIG smuk ()():cheerleader3:

Tak Kristine, er også meget glad for resultatet... er rusultatet på,at alle de tossede ideer jeg fik undervej var en god ide :)

Man føler jo næsten man har været med til brylluppet!

Anderledes men smuk kjole! :thumbsupsmileyanim:

Rigtig dejlige billeder I har fået taget!

Hvor er du sød, tak, havde det som en drøm i kjolen, og synes virkelig, at fotografen har fået fanget stemningen i billederne :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer