Alexandra Worm Danbo

J&A´s disney strand bryllup, mere beretning :)

35 posts in this topic

Fantastisk beretning......og smukke smukke billeder...... :loveshower:

Tak..

0

Annonce ♥

Så er det vist tid til sidste del af beretningen :)

Middagen og festen:

Da vi tog fra stranden, tog vi ud for, at få taget billeder, mens gæsterne tog ud til kolonihaven..

Da vi kom ud til kolonihaven efter fotos, blev vi modtaget af hele slevskabet ude foran haven, de havde taget kransen ude fra stranden og lavet den om til en æresport, den var så smuk og havde fantastiske farver..

Da vi satte os til bords kom tjenerne ud med forretten, det smagte bare så godt.. under forretten kom de første taler så, den første var min fars, han har aldrig holdt en tale før, så jeg var meget nervøs på hans vejene, men han klarede det rigtig godt... :)

Derfra kørte det der ud af med Jespers tale - der kom de første tårer, så Jespers fars tale, så mig, min mor, Jespers mor, forloverne Anders( er ham der ikke har været der for Jesper det sidste lange stykke tid, hans tale var så tør og upersonlig, at det næsten var løgn), så mine veninder, så "forlover nr 2" Michael -Wauw, den var god, så Jespers moster- hendes mand og deres børn, så en af vores venner Klaus og til sidst min søster, nøj hvor jeg tuede under hendes tale!!

Efter alle talerne og maden kom vi til Bryllupskagen, som min veninde Maja havde lavet, den var så flot og smagte mega godt... mmmm :metteholm

Efter kagen kom vi til Brudevalsen, var så sjovt, vi er ikke de største standard dansere, så det har hele tiden føltes meget stift at skulle danse den klassiske brudevals.. Ca. en måned før brylluppet kom vi så på, at lave en dans selv.. vi fandt en nem men sjov koregrafi og valgte "Your the one that I want" fra Grease som sangen vi skulle danse til.. Jesper havde klippet dansene sammen så det startede med klassisk Brudevals som der begyndte, at skratte - som om sangen var gået i stykker, dette førte så direkte over i Grease sangen, var så sjovt og vi fuppede alle gæsterne... :)

Der efter gik festen ellers igang...

Var så skøn en aften :)

Om søndagen ryddede vi op i haven og teltet og åbnede alle gaverne... Var så hyggelig en dag med Jesper mor og stedfar og mine forældre... vi fik en kop kaffe en øl og snakkede om dagen før... vi var mega trætte og gik i seng allerede kl 20.30 :)

Da vi kom hjem mandag aften kiggede vi på billetter til Thailand og vi købte dem tirsdag, så nu skal vi på bryllupsrejse fra den 11-22 oktober :)

Hmm.. Af en eller anden grund, kan jeg ikke få billederne lagt i rækkefølge, så i må gætte jer frem :)

post-55793-0-10825700-1347462906.jpg

post-55793-0-87633200-1347462912.jpg

post-55793-0-39820300-1347462919.jpg

post-55793-0-29735000-1347462930.jpg

post-55793-0-17679200-1347462937.jpg

post-55793-0-48913000-1347462965.jpg

post-55793-0-30082100-1347462973.jpg

post-55793-0-02629000-1347462982.jpg

post-55793-0-75701400-1347463027.jpg

post-55793-0-61072100-1347463039.jpg

post-55793-0-62073100-1347463049.jpg

post-55793-0-15806000-1347463058.jpg

post-55793-0-70016500-1347463076.jpg

Edited by Alexandra Worm Danbo
0

Wow, hvor er det bare smukke billeder fra stranden... Det ser VIRKELIG romantisk ud! :7himmel:

0

Annonce ♥

Sikke nogle gode billeder fra stranden, synes det er så romantisk at blive gift udendørs :fløjt: Er ret vild med din kjole også, den der stribe af blå gør kjolen spændende. Sikke eksotiske du din mor og søster ser ud, har i noget sydligt i blodet?

Har du fået fotografens billederne endnu?

0

Wow, hvor er det bare smukke billeder fra stranden... Det ser VIRKELIG romantisk ud! :7himmel:

Tak, hvor er du sød, var også en skønt og romantisk dag :)

Sikke nogle gode billeder fra stranden, synes det er så romantisk at blive gift udendørs :fløjt: Er ret vild med din kjole også, den der stribe af blå gør kjolen spændende. Sikke eksotiske du din mor og søster ser ud, har i noget sydligt i blodet?

Har du fået fotografens billederne endnu?

Billederne fra stranden er Nogle af dem fotografen har taget, han havde dem allerede klar dagen efter brylluppet, men vi fik dem først om torsdagen :)

Var også det jeg faldt for ved kjolen :)

Min mors Morfar og mormor var Sigøjnere... og min fars oldeforældre var Taterere (en slags sigøjnere)... så sydlandsk, ja kan man godt sige :)

0

Er vild med jeres strand bryllup! Dejlige billeder :loveflag::loveshower:

0

Lyder som en dejlig dag og sikke nogle dejlige billeder:) Jeg ved det sikkert er dårlig stil, men ville lige høre hvor du fandt de blonde bordløbere (eller hvad de nu hedder)? Jeg leder nemlig efter nogle og kan ik støve det op nogen steder uden det koster kassen.:)

0

Annonce ♥

Lyder som en dejlig dag og sikke nogle dejlige billeder:) Jeg ved det sikkert er dårlig stil, men ville lige høre hvor du fandt de blonde bordløbere (eller hvad de nu hedder)? Jeg leder nemlig efter nogle og kan ik støve det op nogen steder uden det koster kassen. :)

Fandt dem i en kæmpe stof butik i roskilde.... :) de havde mange forskellige:)

0

Lyder som en dejlig dag og sikke nogle dejlige billeder:) Jeg ved det sikkert er dårlig stil, men ville lige høre hvor du fandt de blonde bordløbere (eller hvad de nu hedder)? Jeg leder nemlig efter nogle og kan ik støve det op nogen steder uden det koster kassen. :)

Fandt dem i en kæmpe stof butik i roskilde.... :) de havde mange forskellige:)

Super, den vil jeg prøve at støve op:) Tak for hjælpen:)

0