Sign in to follow this  
Followers 0
GinnieB

Ginnie Jesper - Vores ringe er kommet + billeder

48 posts in this topic

Annonce ♥

Ringe

Vi tog på bryllupsmessen i Bella Centeret tidligere i år, med det ene mål, at finde vores ringe. Og det gjorde vi!

Vi valgte, købte og betalte ringene derude, og for et par uger siden var vi inde og få vores fingre målt. Nu venter vi bare til d. 1. marts, hvor vi kan komme ind og hente dem :biggrin:

post-62067-0-25177600-1361457647.jpg

Det her er dog ikke helt vores - min ring har ca samme brede, men den er helt glat, og så vil den have 11 brillanter.

Jespers ring er stort set helt den samme som på billedet :)

0

Annonce ♥

Morgengave til H2B

Jeg har altid ville give Jesper noget personligt, men stadig noget han kunne bruge, som hans morgengave. Jeg kom derfor frem til:

- En skjorte som jeg selv har designet ned til mindste detalje. Jesper tager mit efternavn, så som en fin lille detalje har jeg fået hans kommende initialer på det ene ærme.

Skjorten bliver lidt mørkere end på billedet.

Målene tog jeg direkte på hans krop, men han troede bare han stod model til hjælp til en venindes projekt :biggrin:

- Et slips der passer til skjorten, og når man vender slipset om, står der Forever indeni.

- Manchetknapper med mine fingeraftryk.

post-62067-0-56580400-1361457142.jpg

Alle tre ting kommer til at koste omkring 3500,- :)

Er VILD med det! Hvor har du fået lavet det?

0

Morgengave til H2B

Jeg har altid ville give Jesper noget personligt, men stadig noget han kunne bruge, som hans morgengave. Jeg kom derfor frem til:

- En skjorte som jeg selv har designet ned til mindste detalje. Jesper tager mit efternavn, så som en fin lille detalje har jeg fået hans kommende initialer på det ene ærme.

Skjorten bliver lidt mørkere end på billedet.

Målene tog jeg direkte på hans krop, men han troede bare han stod model til hjælp til en venindes projekt :biggrin:

- Et slips der passer til skjorten, og når man vender slipset om, står der Forever indeni.

- Manchetknapper med mine fingeraftryk.

post-62067-0-56580400-1361457142.jpg

Alle tre ting kommer til at koste omkring 3500,- :)

Er VILD med det! Hvor har du fået lavet det?

Tak, er også selv super glad for idéen! :)

Skjorten og slipset er fra iTailor.com, og manchetknapperne får jeg lavet hos Dirks Design i Rødovre Centeret :happy:

0

Annonce ♥

Fed fed morgengave! Det er gennemført.

Jeg er helt skudt i jeres ringe. Hvor er de fra?

Tusinde tak, glæder mig også super meget til at se hans reaktion! :)

Ringene er fra Guldsmed Apel inde i Store Kongensgade. Glæder mig som et lille barn til at hente dem :biggrin::happy:

0

Annonce ♥

Fed morgengave.. Og nogle fine vielsesringe.. Og fedt med FCK under skoene.. Ja, kunne blive ved.. Glæder mig til at følge dig op til den store dag :)

Tusinde tak, hvor er du sød! :) Det er altid rart at få at vide! :happy::kiss:

0

Så er første del af H2Bs morgengave kommet.

Et virkelig flot (!!) hvidt slips, hvor der står Forever på bagsidens lille nålestribede stykke, nede i bunden af slipset. Det er virkelig flot, og jeg efter at have set slipset, er jeg ikke længere voldsomt nervøs over, hvordan skjorten ser ud, når den kommer om et par uger :)

Iiih, jeg glæder mig til at give ham det om 2,5 måned :happy::loveshower:

0

Annonce ♥

UPDATE - der er kommer billeder af skjorten og slipset, som er til morgengaven :)

Manchetknapperne fik jeg bestilt i dag, så de er klar til afhentning om 14 arbejdsdage, og så er hele H2Bs morgengave klar :happy:

I kan se billeder af skjorte + slips her :happy:

0

Annonce ♥

post-62067-0-53434600-1378839760_thumb.j

Papiret er 3 år gammelt, og jeg havde det i min taske konstant de første 6 måneder efter Jespers frieri, så det er altså derfor der er misfarvning på :happy:

Men til de der ikke kan se det, så er det Will Smith (WILL), et billede af mig (YOU), et billede af Vild Med Mary-Mary (MARRY) og til sidst et billede af Jesper (ME) ?

:a1221: :a1221: :a1221: :a1221:

0