Victorias secret

Jeg har brug for jeres råd..

39 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi var inde på OT og spise igår, og maden er bestemt rigtig god, og rigtig godt sammensat. Der er dog bare lige det ene "minus" at det er lige knap så gourmet-agtigt som jeg kunne ønske mig (og som det er på alfred og kamilla) - men altså det må jeg jo komme mig over. De kan vel lave det mad vi ønsker, og så kan mig og manden jo gå ud og spise gourmetmad alle mulige andre gange. Der er så mange bedre kvaliteter ved OT. I al sin helhed så er det et super godt sted, når man altså har vænnet sig til farven på væggene og stolene ;) Det er også tydeligt at se, at de har uddannet personale, og det var fedt. Rigtig god oplevelse. Og så mødte vi ham der har det, på vej ud. Han var på vej ind. Han var så flink. Så nu har vi skrevet og spurgt til pris osv. Puha håber sørme det er til at betale.

Jeg smider billeder op senere, når jeg fatter hvordan jeg får dem ud af min mail på en gang, og forvandlet til en mindre størrelse :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt forsåt du gerne vil have taget billeder på dagen! Det vil jeg også :) tænkte bare det kunne gøres på kortere tid for at have tid til alt det andet. Håber I finder en løsning der passer på det hele :) Men må jeg spørge hvorfor det er udelukket at blive gift når du er blevet 30? Jeg runder selv det skarpe hjørne kun en måned før vores bryllup og det tænker jeg ikke har den store betydning.. Eller? Du må gerne gøre mig klogere! :)

Det er fordí jeg er så underlig ;)

Jeg har hele mit liv sagt, at jeg gerne vil være gift inden jeg er 30 - for der er man tudsegammel jo (der er altså bare noget med mig og 30 - det kommer til at gøre ondt). Min kæreste har vidst det i 4½ år nu, og har hele tiden lovet, at det var slet ikke noget problem. Narj.. Det er da lige til øllet nu. Jeg har også tænkt tanken om at flytte det til efter, men det gør ondt på mig. Det har været min drøm altid, og noget der betyder virkelig meget for mig (som nok er fuldkommen ligegyldigt for andre).

Jeg håber også det hele kommer til at gå op. Det er jo en stor dag, så jeg har ikke lyst til at haste igennem noget af det, og self. heller ikke trække det i uendeligt langdrag - det er en fin balance. Jeg syntes bare at der hurtigt går en time med bryllupsbilleder (jeg har jo efterhånden taget en del), så det kan næsten ikke gøres ret meget kortere, uden det bliver haste haste.

Jeg håber virkelig, at vi enten finder et andet sted der er lige så godt som OT og som kan på datoen, eller at alt andet kan rykkes så vielsen fortsat er kl. 14.

Jeg har det helt på samme måde - det gør helt sikkert ondt at blive 30 år og skal helst være gift inden :biggrin:

Jeg skal giftes den 3. august 2013 og når det bliver den 4. august skal der fejres 30 års fødselsdag :balloon:

Jeg overvejede på et tidspunkt om brylluppet skulle være i september fordi vi ikke kunne få det til at passe med det feststed vi først ønskede, men så fandt vi endelig et fedt sted hvor der er mulighed for at det bliver den 3. august. Vi skal vies kl 13 og så er der reception bagefter med lidt let at spise (overvejer pizzasnegle og pølsehorn) og så kaffe og kage (ikke bryllupskage). Selve festen bliver fra kl 18 som tidsplanen ser ud lige nu :) vi skal have taget billeder efter vielsen, men håber lidt at familien "hjælper" ved receptionen ind til at vi er tilbage

Men man bliver nemt helt skør i hovedet af alt den planlægning :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forsåt du gerne vil have taget billeder på dagen! Det vil jeg også :) tænkte bare det kunne gøres på kortere tid for at have tid til alt det andet. Håber I finder en løsning der passer på det hele :) Men må jeg spørge hvorfor det er udelukket at blive gift når du er blevet 30? Jeg runder selv det skarpe hjørne kun en måned før vores bryllup og det tænker jeg ikke har den store betydning.. Eller? Du må gerne gøre mig klogere! :)

Det er fordí jeg er så underlig ;)

Jeg har hele mit liv sagt, at jeg gerne vil være gift inden jeg er 30 - for der er man tudsegammel jo (der er altså bare noget med mig og 30 - det kommer til at gøre ondt). Min kæreste har vidst det i 4½ år nu, og har hele tiden lovet, at det var slet ikke noget problem. Narj.. Det er da lige til øllet nu. Jeg har også tænkt tanken om at flytte det til efter, men det gør ondt på mig. Det har været min drøm altid, og noget der betyder virkelig meget for mig (som nok er fuldkommen ligegyldigt for andre).

Jeg håber også det hele kommer til at gå op. Det er jo en stor dag, så jeg har ikke lyst til at haste igennem noget af det, og self. heller ikke trække det i uendeligt langdrag - det er en fin balance. Jeg syntes bare at der hurtigt går en time med bryllupsbilleder (jeg har jo efterhånden taget en del), så det kan næsten ikke gøres ret meget kortere, uden det bliver haste haste.

Jeg håber virkelig, at vi enten finder et andet sted der er lige så godt som OT og som kan på datoen, eller at alt andet kan rykkes så vielsen fortsat er kl. 14.

Jeg har det helt på samme måde - det gør helt sikkert ondt at blive 30 år og skal helst være gift inden :biggrin:

Jeg skal giftes den 3. august 2013 og når det bliver den 4. august skal der fejres 30 års fødselsdag :balloon:

Jeg overvejede på et tidspunkt om brylluppet skulle være i september fordi vi ikke kunne få det til at passe med det feststed vi først ønskede, men så fandt vi endelig et fedt sted hvor der er mulighed for at det bliver den 3. august. Vi skal vies kl 13 og så er der reception bagefter med lidt let at spise (overvejer pizzasnegle og pølsehorn) og så kaffe og kage (ikke bryllupskage). Selve festen bliver fra kl 18 som tidsplanen ser ud lige nu :) vi skal have taget billeder efter vielsen, men håber lidt at familien "hjælper" ved receptionen ind til at vi er tilbage

Men man bliver nemt helt skør i hovedet af alt den planlægning :)

Fuldstændig skør :) Omvendt burde vi jo bare være glade for at have så meget med det at gøre.. For falder det hele på plads, så er der jo ikke så meget tilbage, når man som os ikke vil røre en finger. Meeen jeg syntes nu det er hårdt, ikke at have lokalet på plads.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

VI blev velsignet 12.30 og det passede perfekt. vi havde masser af tid på dagen - det er kun een gang vi har bryllupsdag og ville gerne have så meget dag som muligt og da vi også havde reception passede tidspunktet perfekt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

VI blev velsignet 12.30 og det passede perfekt. vi havde masser af tid på dagen - det er kun een gang vi har bryllupsdag og ville gerne have så meget dag som muligt og da vi også havde reception passede tidspunktet perfekt

Det er jeg altså glad for at du siger :)

Vil du ikke kaste et blik på billederne, og fortælle hvad du syntes?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billederne er kun lige hurtigt taget med iphone, så de yder ikke lokalerne retfærdighed. Men min svigermor, som har set de oprindelige lokaler, kan meget bedre lide dem her, fordi de er mere hyggelige.

Jeg elsker heldigvis lilla, og de har hele tiden været en del af mit farvetema, og min kærestes slips er mørke lilla, så det passer da sammen ;)

Væggene har jeg vænnet mig til, og når de der løbere komme af, så ser man nok ikke det røde så meget. Men jeg ville virkelig ønske at stolene ikke var brune :huh: Men man sidder bare SÅ godt i dem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ser meget nyt ud og genmført med farverne. Jeg kan godt lide der er en rød tråd i det hele :)

Og så et det da bare en lækker udsigt! De store vinduer må også gære der kommer masse lys ind. Det kan du sagtens få gjort super flot!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak skal i have, det gør mig altså mere rolig.

Det er malet sidste år, i samme farve som tæpperne og stolene i teatret (hvilket jo er forståeligt nok hehe). Der er så pænt og "rent" deroppe, men den blev så også bygget for 6 år siden, så den er jo ikke så gammel. Og der er klimaanlæg, så der er meget behageligt at være, hvilket er et stort plus for både mine kæreste og mig er allergikere for skidt og støv. Og bonus, vi kan gå hen på hotellet derfra :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer