Guest Bette P

Foto Location Århus Nord.

11 posts in this topic

Hej piger,

som overskriften siger, så kunne jeg godt tænke mig at vide, om i kender nogle flotte og romantiske steder til bryllups-billeder omkring Århus Nord? Det må gerne være ved vand, og vi har egentlig bestemt os for Bellevue strand. Men hvis I har andre ideer, så er jeg åben for forslag :)

Det er på LØRDAG!

Kh Bette P

0

Annonce ♥

Hej piger,

som overskriften siger, så kunne jeg godt tænke mig at vide, om i kender nogle flotte og romantiske steder til bryllups-billeder omkring Århus Nord? Det må gerne være ved vand, og vi har egentlig bestemt os for Bellevue strand. Men hvis I har andre ideer, så er jeg åben for forslag :)

Det er på LØRDAG!

Kh Bette P

Den permanente?! Den ligger jo også lige op ad Risskov, så I både kan få billeder i skoven og ved vandet :wink:

0

Nu er jeg jo selv viiiild med marselisborg skov :) hvis du googler den, så kommer der en masse billeder, hvor man liiiige kunne se et brudepar stå i midten :)

Og der er der jo også mulighed for billeder af vand??

Billeder på en af trapperne fra vandet op imod skoven?

0

Annonce ♥

Der er også Egå engsø - en kunstigt anlagt sø, der ligger en smule længere mod nord end Århus N, men det er nemt at komme dertil hvis man har bil. Ellers er jeg også stor fan af Riisskov, der kan man få nogle rigtig flotte billeder fra skoven, hvor man kan se langt ud over vandet.

0

Jeg ved ikke om det er for langt væk, men Kalø Slotsruin ligger smukt. Ellers er der Moesgaard og Skovmøllen.

Skal det være indendørs, hvis det nu regner, tror jeg der kunne komme nogle fede billeder ud af Regnbuen på Aros.

0

Vi fik taget billeder i risskov skov og der var rigtig mange gode muligheder. Så det vil jeg klart anbefale :-)

post-49684-0-33163100-1347620193.png

Edited by vebze
0

spammer lige med lidt billeder fra risskov så du kan se lidt muligheder ;)

post-49684-0-35678100-1347620503.png

0

Annonce ♥

et mere

post-49684-0-82824300-1347620582.png

0

Disse var jeg oppe og sidde på og fik fik taget nogle virkelige fede billeder.

Håber I får en dejlig fest på lørdag ;)

post-49684-0-38203700-1347620657.png

0

Hej - tak for jeres indput. Det blev ved Bellevue strand, og nogle billeder fra kirken. Jeg tror de blev helt gode :) glæder mig ihvertfald til at se dem. Vi havde en skøn dag - det kan ikke beskrives :)

0