Sign in to follow this  
Followers 0
Guest HjelmPhotoDesign

Konkurrence, Vind GRATIS BRYLLUPSportrætter eller PAR portrætter!

2 posts in this topic

Hej alle!!!

OPDATERET!!! jeg har fået at vide at mit link ikke virker inde på mit andet indlæg, så her prøver jeg igen og lægge nye links ind. Ellers gå til min blog, til det sidste nye blogindlæg og gå ind i konkurrencen via bloggen.

Så er konkurrencen LIVE!! Vind smukt hairpiece by SoBridelicious og Bryllups eller Par portrætter by HjelmPhotoDesign. Det er meget nemt at deltage, tryk på her for at deltage! Mere info om konkurrencen er på min blog her, ellers kig på min blog: www.hjelmphotodesign.com/blog. Fotograferingen skal foregå inden 13. september 2013 og præmien kan ikke ombyttes til kontanter.SoBridelicious laver de mest smukke og vintage hårpynt, se hendes side her. HjelmPhotoDesign tilbyder bryllupsfotografering til hele Danmark og Norden.

Når man klikker på linket til konkurrencen kommer man til en facebook app, som man skal acceptere. Der sker ikke noget ved det, andet end at jeg bruger appen til automatisk at lave overblik over statistikken, så jeg kan se hvem har deltaget, hvem har svaret hvor meget osv. Ønsker man ikke at benytte denne mulighed, kan man også gøre det manuelt således:

- Gå ind på SoBridelicious facebook side og tryk på "synes godt om"

- Gå ind på HjelmPhotoDesign facebook side og "synes godt om"

- Gå ind på SoBridelicious Twitter profil og HjelmPhotoDesigns Twitter profil og følg os (giver ekstra points)

- Tweet om konkurrencen på Twitter (Giver også ekstra points)

- Skriv en mail til mail@hjelmphotodesign.com om at du har deltaget og skriv hvor meget du har gjort af ovenstående.

Intet af disse er krav, men man får points for det man gør, og hvor meget af ovenstående man gør.

Da jeg er ny her på siden og der nok ikke er mange der kender mig, vil jeg lige lægge link til et lille galleri med bryllupsbilleder her. Min stil er feminin, romantisk og moderne med et touch af kreativitet. Jeg leverer f.eks. portrætter med tekstur i baggrund m.m. i alle mine bryllupspakker. Jeg tilbyder bryllupsfotografering til hele Danmark og Norden. I øvrigt giver jeg 20% rabat på alle der booker mig til bryllups fotografering inden 01/01-2013!!!! Skriv til mail@hjelmphotodesign.com for info om priser.

Jeg håber så mange som mulig vil deltage, dette er virkelig en konkurrence med super lækre præmier.

Venligst Heidi

post-61974-0-92997000-1347483230.jpg

0

Annonce ♥

Ville lige lægge nyt billede ud, med mit nye logo, jeg er så glad for det :-)

post-61974-0-20296500-1347547137.jpg

0