Webmor

Belinda & Kenneth 7-9-13 .. Flere Billeder

999 indlæg i dette emne

Hej alle sammen

Nu har jeg fulgt lidt med på sidelinjen her, og efterfølgende også fået oprettet mig som bruger, + besvaret lidt tråde hist og her. Men da jeg jo også skal giftes, mærkeligt .. når man er på denne side :rolleyes: Hehe .. Må jeg hellere også selv få oprettet en planlægningstråd.


Farve koder
Grøn = Er på plads
Gul = Arbejdes der på / næsten på plads
Rød = Intet er sikkert endnu / ikke ordnet

Det praktiske

Dato: 07-09-2013 (en populær dato, men perfekt for os)
Vielse: Agerskov Kirke
Fest: Harmonien i Haderslev
Gæster inviteret: 63, 50 kommer
Musik: DJ STEFF
Fotograf: TOSA Foto
Ringene: Er fundet, bestilt og er kommet hjem
Transport: Ford Mustang 1969

Det kreative

Farvetema: Lilla & Lime
Invitationerne: Færdige og sendt ud
Bordplan: Kigger på det ved lejlighed, har ikke fået alle tilbagemeldinger endnu
Gæstebog: Er købt, skal bare lige igang med DIY projekt på den
Bordkort: Har mine idéer, men intet fast endnu
Bordnr: Muligvis ikke aktuelt
Menukort: Kan først laves når menuen er sammensat
Fotovæg: Ikke kommet igang


Bruden

Kjolen: Er fundet! + slør
Sko: Mine lilla stiletter, som H2B faktisk har købt til mig, de passer perfekt!
Hår:Har fået mit navn i deres kalender, kl. 10.30
Negle: Lilla glimmer med 4 grønne blomster
Smykker: En ivory halskæde og øreringe fra min mormor (40 år gammelt)
Undertøj: Trusser, og BH er indkøbt.
Buketten: Den står min H2B for


Gommen

Tøj: Er købt
Sko: Jep, de skal bare lige pudses
Knaphulsblomst: Den står han selv for, sammen med min brudebukket, samt min fars knaphulsblomst


Brudepigerne

Tøj: Er købt, 2 lilla søde kjoler
Sko: Små sko, eller sandaler (ens, hvis muligt)
Hår: Er afprøvet og godkendt

Alt det andet

Morgengave: Aner det ikke?!

Redigeret af Webmor
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igår aftes var vi ude og se på 2 mulige steder. Slukefterkro i Vedsted, et sted vi havde fået anbefalet.
Første håndsindtrykket var okay, salen var jeg fin men ikke en jeg var vild med. Og ham vi snakkede med, syntes jeg snakkede lidt for sin syge moster. :td:

Der var rigtig mange ting jeg følte bare var helt forkerte, især at man nærmest ikke måtte vælge bordpyntningen selv, det var meget neutralt i hvid, beige og grå. Ja og hvad så hvis jeg ville have lortebrun?! Han virkede bare så lukket på det emne. Også med bryllupslagkagen den ville de gerne lave, ellers ville det koste ekstra hvis vi fik den ude fra. Og den var bare med 4 toppe, og det og det fyld + det og det tilbehør. Og hallooo makker jeg vil fandme da selv vælge hvad der skal være I min kage!! :angry:

Der efter var vi på besøg på Harmonien i Haderslev, og det var bare noget helt andet!! :cheerleader3: Hende der tog imod os, var bare så sød, og venlig, imødekommende og meget forstående.
Jeg fortalte at jeg rigtig gerne ville have farver på mine borde, hvad farve osv. ved jeg ikke endnu. Men hun sagde det bestemte man 100 % selv, de kunne skaffe stort set alt og de ville lave forskellige prøve kombinationer inden den endelige afgørelse af hvordan salen skulle pyntes! Fedt! :thumbsupsmileyanim: Salen var bare så hyggelig, god plads, romantisk, lækkert lys, god plads, og ja bare perfekt til os!
Hun var meget hjælpsom med at foreslå hvad gæsterne kunne lave imens vi får taget billeder efter vielsen osv.

Det hele var bare så lækkert, og lige som jeg gerne ville have! Så vi er 99,9 % sikker på at vi skal være på Harmonien, og vi har fået forhåndreserveret både salen, og et andet stort opholdssted til gæsterne imens vi for taget billeder, samt værelse til os (med i prisen) og så har vi fået forhåndserserveret 8 værelser til gæster der evt. vil overnatte!! :biggrin: Me happy! :7himmel:

Redigeret af Webmor
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

velkommen til - sikke langt I allerede er.. hehe - siger mig der venter til meget sent med 2/3 af planlægningen - pyha, kan kun anbefale at få styr på så meget som muligt inden der er 4-6 mdr. tilbage - for vupti, så er det rundt om hjørnet..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med det kommende bryllup :balloons:

Velkommen til :thumbsupsmileyanim:

Tak skal I have :biggrin:

velkommen til - sikke langt I allerede er.. hehe - siger mig der venter til meget sent med 2/3 af planlægningen - pyha, kan kun anbefale at få styr på så meget som muligt inden der er 4-6 mdr. tilbage - for vupti, så er det rundt om hjørnet..

Langt og langt :) vi tænker jo bare at ihvertfald feststedet skal være på plads, med den dato, resten må komme hen ad vejen, der er jo næsten 1 helt år til, men tiden løber jo afsted .. Redigeret af Webmor
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til og tillykke med brylluppet. Fed dato forresten ( men også meget populær, så i skal være tidligt ude :-)

Tark :thumbsupsmileyanim:

Ja men vi har forhåndserserveret stedet vi gerne vil have, så det skal nok falde på plads, og kirken mangler pt. en præst :blink: Så vi venter på den nye bliver ansat og så skal datoen også reserveres i kirken :biggrin:

Redigeret af Webmor
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kirken mangler pt. en præst :blink: Så vi venter på den nye bliver ansat og så skal datoen også reserveres i kirken :biggrin:

Det skal du nu ikke se så forvirret ud over :) De forskellige menighedsråd plejer først at gå i gang med at søge ny præst, når den gamle ér gået af. Det er en måde for kirken at spare penge på :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

kirken mangler pt. en præst :blink: Så vi venter på den nye bliver ansat og så skal datoen også reserveres i kirken :biggrin:

Det skal du nu ikke se så forvirret ud over :) De forskellige menighedsråd plejer først at gå i gang med at søge ny præst, når den gamle ér gået af. Det er en måde for kirken at spare penge på :)

Ja det er måske rigtig nok, men der er vidst kommet en ny her i september, så vi skal lige have ringet :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Både kæresten og jeg er ret enige om at vi skal have lilla i vores farvetema.. Men der skal selvfølgelig en eller to farver mere til.

Men jeg er ret sikker på at jeg vil finde et lilla strømpebånd, fordi jeg ved mange vil regne med et blåt eller hvidt, måske rød. Men ikke lilla :happy:

Og jeg har naturligvis været igang på google, og hvor er der bare mange vildt søde altså! :a1221:

str16.jpg

il_570xN.361934583_9u1m.jpg

il_570xN.324199122.jpg

il_570xN.243194112.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, og velkommen til! Skøn dato I har valgt :)

Godt at komme tidligt i gang med planlægningen, kirke og feststed er bare sådan nogen store poster, hvor det hele kan havarere pga. dato. Så kudos for at have nuppet datoen! Og sikke nogen søde strømpebånd! Tænker du at lave dem selv eller købe? Jeg går og leger med tanken om at købe et generisk et, også lime logoet fra mandens favoritfodboldhold på - det er hovedsageligt blåt, så har jeg også det med.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Stort tillykke med det kommende bryllup.. :) og velkommen til det dejlige forum, hvor man kan få alt den hjælp eller inspiration man skulle have lyst til :)

Tak skal du have :biggrin: Jeg har luret rigtig mange tråde, og der er bare så mange gode tråde med inspiration til kort, indbydelser, kjoler hår osv. så spædende alt sammen, dette her er en meget ny verden for mig.

Ingen af mine veninder er blevet gift, jeg er lidt den første i rækken, så at sige :happy:

Hej, og velkommen til! Skøn dato I har valgt :) Godt at komme tidligt i gang med planlægningen, kirke og feststed er bare sådan nogen store poster, hvor det hele kan havarere pga. dato. Så kudos for at have nuppet datoen! Og sikke nogen søde strømpebånd! Tænker du at lave dem selv eller købe? Jeg går og leger med tanken om at købe et generisk et, også lime logoet fra mandens favoritfodboldhold på - det er hovedsageligt blåt, så har jeg også det med.

Det er da også en skøn ide du har med strømpebåndet, jeg tror ikke selv jeg vil lave et. Håber jeg kan finde det helt perfekte, og så har jeg nogle ideer med at få vores navne på, eller vores dato eller en sød lille tekst :biggrin: Så det ikke bliver så "upersonligt"

Det med sted og dato i kirken er nemlig to vigtige ting, når man har valgt sådan en populær dato, så kan man sige at der er rift om tingene jo :wink: Men vi ringer til præsten i næste uge. Så satser på vi får dagen der :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja I er da ved at have godt styr på tingene... Og ja, der er jo lang tid til..

Håber du ligger flere ideer ind, så jeg kan stjæle.

(ps. den dato i har valgt er sjov - og at der også er mange andre der vælger den dag, det er da ligegyldig - datoen skal bare være rigtig for jer. Så er det jo godt I er ude i god tid med planlægningen)...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Farvetemaet bliver lilla og lime. Jeg elsker lilla, og lime er bare sådan en frisk farve, og syntes de to farver passer godt sammen!

Jeg har nogle idéer til hvordan farverne skal bruges, men google har også nogle gode bud :fløjt: :a1221:

lime-green-purple-sugar-flowers-wedding-cake.jpg

purple-green-cakes-modern.jpg

purple_lime_green_damask_wedding_invitations-p161925290003771270bh8fs_400.jpg

Green+and+Purple+Post+Box+Detail+copy.jpg

Silver-Charger-Plate-with-Purple-Lime-Green.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

JUBIIII

Så er Harmonien i Haderslev vores officielt!

Så er feststedet da på plads!

Så nu skal jeg "bare" vente til foråret med at arrangere hvad vi skal spise, og hvordan selve salen skal anrettes med farver, osv.

Jeg kan dog heldigvis godt starte hjemme fra med at finde ud af hvad jeg vil have, og ikke vil have! :biggrin:

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

JUBIIII

Så er Harmonien i Haderslev vores officielt!

Så er feststedet da på plads!

Så nu skal jeg "bare" vente til foråret med at arrangere hvad vi skal spise, og hvordan selve salen skal anrettes med farver, osv.

Jeg kan dog heldigvis godt starte hjemme fra med at finde ud af hvad jeg vil have, og ikke vil have! :biggrin:

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Super.... tillykke med det og det virker til, at være det helt rigtige sted. Det andet sted, der har man da slet ikke lyst til at holde sit bryllup :td:

Det er nogle super fede farver I har valgt, det skal nok blive rigtig flot, at se på.

Vi skal jo giftes samme dag, så jeg kommer helt sikkert til at følge dig. Er sikker på, at jeg kan blive inspireret af det du vælger, selv om farver og tema er noget andet her :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

JUBIIII

Så er Harmonien i Haderslev vores officielt!

Så er feststedet da på plads!

Så nu skal jeg "bare" vente til foråret med at arrangere hvad vi skal spise, og hvordan selve salen skal anrettes med farver, osv.

Jeg kan dog heldigvis godt starte hjemme fra med at finde ud af hvad jeg vil have, og ikke vil have! :biggrin:

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Super.... tillykke med det og det virker til, at være det helt rigtige sted. Det andet sted, der har man da slet ikke lyst til at holde sit bryllup :td:

Det er nogle super fede farver I har valgt, det skal nok blive rigtig flot, at se på.

Vi skal jo giftes samme dag, så jeg kommer helt sikkert til at følge dig. Er sikker på, at jeg kan blive inspireret af det du vælger, selv om farver og tema er noget andet her :biggrin:

Det er bare det helt rigtige sted! :a1221:

Ja ideerne kan jo være gode, men man så bare skal have lavet lidt om, evt med farven :wink: Så håber da jeg kan inspirerer andre :biggrin:

Jeg lader mig også selv inspirerer af andres ideer og tråde! :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fedt at I har fået stedet på plads :biggrin:

Vi valgte også som det første at få styr på præst og kirke - da vi også har 7-9-13 så er det jo bare med at være ude i god tid så man kan få det man gerne vil have :)

Vi har også fundet et sted vi vil holde festen - vi mangler bare beskæftigelse på skrift, kunne godt være jeg skulle sørge for at få det klaret så vi ikke pludselig står uden tag over hovedet :unsure:

Flotte og lækre farver I har valgt!

Jeg holder mig også til her - dejligt med inspiration :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer