Webmor

Belinda & Kenneth 7-9-13 .. Flere Billeder

999 indlæg i dette emne

Nej jeg håber jo selv på at få den der følelse at det bare skal være netop dén kjole!

Men ja jeg er jo nok meget blandet, eller hehe! Kan godt lide farver, og satser lidt (pt. ihvertfald) at den snøreryg jeg skal have, skal der farvet bånd i, lilla eller lime, (da vores farvetema er de farver) netop fordi jeg ikke "bare" vil være helt hvid brud. Gir det mening? hehe! :blush::biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det giver da meget god mening! Husk du kan få sat en snøreryg i bagefter, bare så du ikke vælger kjoler fra kun pga det.

Hmm... nogen fravalg? Er der noget du absolut ikke vil? Kort kjole, havfrue, ikke-hvid, meget udringet fx.?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er rigtigt, man kan "alt" i dag :biggrin:

Ja lige de ting du skriver der tror jeg næppe falder i god smag for mig (eller passer til min krop)

En kort kjole, nej skal være lang, er jo et bryllup :wink:

Havfrue, syntes de er syet mærkeligt, og er ret sikker på min figur ikke kan bære sådan en kjole, tror mine hofter og bagdel vil se enorme ud! :o

Ikke hvid, ja jeg skal ikke have en rød, eller blå på. Men at den er creme eller noget i den dur, er lige meget. Er mere til de creme end de helt hvide, som i hvid hvid!

Meget nedringet, nu har jeg en ret stor barm, og regner med jeg gerne vil have en stropløs kjole på, og den kan ikke være nedringet :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror man skal være forvirret, for dem der er helt stålsatte ændre jo også tit mening når de så står i kjolerne, så man kan aldrig vide sig sikker, så det er bare med at prøve en masse forskellige og blive forelsket :loveshower: Det er der slet ikke noget øv over, man skal ikke være helt sikker inden prøvningen, det er det de er der for at hjælpe dig med :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det har du nok ret i :wink:

- men har det bare bedst med at kunne komme på lørdag og sige at jeg gerne vil prøve det og det, men bestemt ikke en kjole der ser sådan og sådan ud :blush:

Men har også sagt til mig selv, at jeg nok bliver positiv overrasket når jeg prøver de forskellige kjoler-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JUBIIIII er over lykkelig!

:loveshower: :loveshower: :loveshower:

Jeg var i dag ude og prøve brudekjoler. Havde en god veninde med, og det hele kørte bare ikke særlig godt fra starten af, inden vi ankom til butikken.

Men vi blev taget imod af den sødeste ekspedient ever, så sød og hjælpsom.

Vi satte os ned, og hun ville hører lidt om hvad jeg havde tænkt mig, og hvad jeg havde gjort mig af tanker, omkring udseendet, prisklasse, osv.

Efter lidt tid, gik vi på "rov" ude blandt alle kjolerne, og hold nu op hvor er der bare noget for en hver smag :o Nogle kjoler var virkelig gyselige! Men der er jo noget til enhver brud så :happy:

Vi fik udvalgt 6 kjoler jeg skulle prøve, og hun lyttede virkelig til hvad jeg ønskede, med ikke for glatte kjoler, og ikke for kedelige (der skulle være lidt perler osv.)

Den aller første kjole jeg fik på, ville jeg bare slet ikke have af igen! Det var den første hun fandt da vi kiggede rundt efter kjolerne, den var lige kommet ind ad døren, og ingen andre havde prøvet den på, og hun havde heller ikke set den på nogen.

Den var bare så sød, så den prøvede jeg, og som sagt ville jeg ikke have den af igen! :rolleyes::happy:

Men jeg fik da prøvet flere kjoler efter denne, men der var bare noget galt med dem alle, for lidt "pynt/detaljer" for glatte, eller faldt helt forkert foran og bag ved, og den ene så jeg endda gravid ud i, eller ret småfed på vommen! :td: Sagde ekspedienten også, ikke at jeg var fed, hehe! Men at den ikke var helt så heldig.

Efter 6-7 kjoler fik jeg kjole 1 på igen, og jeg glædede mig helt da hun begyndte at gøre den klar så jeg kunne få den på igen, smukke kjole!

Åh den var bare så smuk, så behagelig at have på, faldt perfekt, flotte hofter, talje og barm, samt ryg og bagdel, alt passede perfekt!

Hun sagde endda at det var meget sjældent der var en der kunne hoppe i en kjole som jeg lige havde gjort med kjole 1, der er normalt altid lidt småændringer, med længden, ved barmen eller lign.

Men med den højde sko jeg havde på, passede længden og alt andet!

Den ene ting der skal fixes pt. er at der skal syes en strop i, til når brudebalsen skal danses!

Jeg fik den lagt til side, samt et smukt slør der passede perfekt til :heart: og skal ind og betale for kjolen på mandag. Og så beholder de den til jeg skal have den rettet den til evt. 1-2 mdr før dagen!

Er bare så lykkelig og glad! Frygtede jo jeg ikke kunne finde en kjole idag! :unsure: men det gik over al forventning, og så endda en kjole ingen andre har haft på, en helt ny model, + den også var ret billig i forhold til hvad jeg turde tro på den ville koste! :blush: Win Win!

JEG HAR FUNDET KJOLEN!!!

:c166: :c166: :c166:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Desværre fik jeg ikke billeder af detaljerne, men den har binderyg, og perler ved ryggen også, samt på slæbet.

Kan se billederne ikke helt fanger dens naturlige fald, og slæbet er "krøllet" sammen!

Men elsker den kjole! :heart: :heart: :heart: :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Weee tak, så nåede jeg det også. Den er så smuk! Hold da op. Efter jeg måske fandt KJOLEN selv igår så vræler jeg nærmest bare jeg ser en smuk kjole hehe.

Den kan jeg godt forstå du faldt for! Wauv :) Det ligner en Lucca.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak skal I have, jeg elsker også bare den kjole! :a1221: Kan slet ikke vente til jeg skal have den på igen.

Jeg har lidt planer om at prøve kjolen på igen om nogle måneder med et lilla bånd, istedet for det hvide. Da jeg også har planer om at have lilla sko på.

Vi har også lilla/lime tema til brylluppet, så det passer godt sammen :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer