Webmor

Belinda & Kenneth 7-9-13 .. Flere Billeder

999 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

stort tillykke med dagen! dejlige billeder :loveshower:

Tak tak :happy: Der kommer snart flere

Stort tillykke med brylluppet.. Hvor er du smuk, glæder mig til at høre mere :cheerleader3:

Jo tak :blush: Der kommer snart beretning, venter på lidt flere billeder fra gæster..

Hvor ser i bare flotte ud, og *biiiiiip* hvor ser du smuk ud!! :loveshower: Dine brudepiger er da bare super yndige :heart:

Tusind tak :blush: Får da helt røde kinder...

Stort tillykke med brylluppet... :) du er så smuk..!! :D

Fedt med farverne.. :)

Tark :biggrin: Sødt af dig... Vi elsker farver så det var oplagt :)

Superfine billeder, I ser fantastiske ud. Skøn kirke! Er vild med billedet af din grinende gom, det er så godt.

Det billede er også rigtig godt! :biggrin: Han ser så glad og forventningsfuld ud, og så fældede han en tårer eller 5 da jeg kom ind :) Det håber jeg en af fotograferne har fanget :lol:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Wauv! Elsker elsker de billeder i kirken og med skoene. Lækre lækre sko. Jeg har dem i rød :) Flere billeder, flere flere flere :)

Det er nogle total lækre sko, HB, købte dem til mig inden brylluppet, og de passede jo til farve temaet så kunne ikke være andet end dem jeg skulle have på! :a1221:

Ih nogle smukke billeder og total flotte sko :a1221::a1221:

Tark :happy:

0

Annonce ♥

Kunne du holde ud at have dem på?

Ja det gik faktisk over al forventning, fik 2 plastre på efter vores fotoserie, fordi der skulle jeg både løbe og alt :wink: hehe, men tog dem først af efter hovedretten, eller var det desserten, var nok desserten nu hvor jeg tænker mig om.

Herlige, glade og naturlige billeder!!! :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak, var også meningen :) Smider nok lige et mere op i aften når jeg kommer hjem.

Kanon billeder!!!! Elsker farverne;-)

Tark, det gør vi også! :biggrin:

0

Annonce ♥

Ih nogle fine billeder, kan godt se vores kjoler ligner hinanden :)

:lol: Tusind tak.. Ja der kommer flere billeder i beretningen hvor man bedre kan se hele kjolen, og jeg synes de minder ret så meget om hinanden :)

0