MissButterfly

Mit STD-kort - hvad synes I?

10 indlæg i dette emne

Så har vi fået lavet det første udkast af vores Save the date kort, og vil meget gerne høre hvad I synes om det.

Det er bare trykt på almindelig A4 papir og sort pap, men skal på noget finere pap på den endelige udgave.

Men hvad synes I, er den for kedelig, fin som den er eller forslag til noget som evt. kunne være anderledes (silkebåndets bredde, skrifttype, damaskmønstret smallere)?

Jeg gik efter noget som skulle være nemt at lave, enkelt og elegant.

post-55766-0-07661100-1347737051.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes det er rigtig flot.. jeg ville ikke bruge et bredre bånd, da det har en i øjenfaldende farve... kan godt lide den pink du har valgt

hvis du skulle tilføje noget så måske en ramme om teksten, der matcher mønstret, så de to sider bindes mere sammen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes den er super fin! Evt brug lidt kortere bånd så ikke enderne på sløjferne stikker ud fra kortet...

Og så ville jeg personligt selv lave om på teksten, for synes det lyder lidt rodet - som om der er for meget tekst? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for jeres besvarelser. Har en anden version med en kortere og mere præcis tekst, så det prøver jeg lige :-)

Prøver også at ramme det mere ind, og se hvordan det ser ud.

Mange tak for jeres kommentarer :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes det er rigtig fint! Og er enig med hvad de andre skriver omkring båndet mv.

Har selv et der ligner i tankerne!

Glæder mig til at se dit færdige resultat!

Glæder mig til at få mit eget STD kort færdigt..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer