Blomst87

Vores dag d. 25.08.2012 - Billeder og afsløring.. :)

61 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er bare SÅ vild med din buket!! :biggrin:

Og sikke nogle dejlige billeder :)

Jeg glæder mig også vildt meget til at fortælle alle i familien at vi på dagen faktisk har været gift 1år :blink:

Vores nærmeste ved det dog allerede - men der er stadig mange som får sig en overraskelse :biggrin:

0

Hold da op! Føler virkelig jeg har været med til jeres bryllup her! :heart:

Fantastiske billeder altså!!! Og hvor ser I dejlige og lykkelige ud! (Og fed hemmelighed, tror ikke jeg har kunne holde mund :o:) )

Åh sødt af dig! Der er også bare mange billeder.. Har lige fået 1200 mere, men tror jeg ikke li jeg orker at ligge ind.. haha..

Du kan tro vi er lykkelige.. Lever stadig på en lyserød sky! :)

Jeg er bare SÅ vild med din buket!! :biggrin:

Og sikke nogle dejlige billeder :)

Jeg glæder mig også vildt meget til at fortælle alle i familien at vi på dagen faktisk har været gift 1år :blink:

Vores nærmeste ved det dog allerede - men der er stadig mange som får sig en overraskelse :biggrin:

Ja den er bare SÅ smuk! Hun er skide dygtig. Den blev lige som jeg fortalte hende jeg ville ha den! Jeg har førhen arbejdet som blomsterbinder, men havde bare ikke tid til at lave min egen og giver vist også uheld.. hehe

Ej hvor spændende med at i så har været gift i et år.. :) folk bliver i hvert fald overrasket. ;) Har sku også været svært ikke at dele det med min mor.

0

Nå men jeg var vist gået lidt i stå.

Men hele sidste uge var jeg syg og endte med at blive indlagt, så har ikke lige haft overskuddet til at forsætte..

Sorry! Men håber snart jeg får tid til at ligge flere ind. Vi er jo kun halvvejs ;)

0

Annonce ♥