Chrisserb

.

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Her er hans tale til mig

Velkommen og tak

Ja. Hvem havde troet at en grill/drukfest skulle ende her?

Vi mødtes jo som mange nok ved ved Michael i gesten, hvor du mødte ham den noget beskæggede, som da slet ikke var festklædt, men bare kom for lidt grill hygge.

Og så ventede i jo stadig på ham nørden Jens, som du var blevet advaret imod at han skulle være en noget sær gut.

Det må jeg da give dig. Special er jeg nok, men lige børn leger jo som bekendt bedst. ;-)

Festen endte jo så ud i at vi lå og puttede på et enkelt liggeunderlag og vi fik snakket næsten natten næsten.

Dagen derpå stod jo så på en hyggelig bio tur med lidt godt at spise på Jensen's.

Jeg fik så aller ydmygst lov til at sove ved dig, men du endte da vidst med at være lidt mobset da du vågnede. For du var da ret sikker på at du ikke var gået alene i seng, men ikke desto mindre lå du der helt mutters alene.

Populær var jeg ikke

Men du fandt da så heldigvis din telefon og fik læst mine beskeder, for jeg havde jo en hund der skulle luftes inden arbejde.

Heldigvis gav du mig jo alligevel en chance for at rode bod på det.

Dagene gik og tusindvis af SMS fløj frem og tilbage, og vi blev lidt mere seriøse, faktisk så seriøse at du skulle finde en lejlighed i Aabenraa tættere på mig og dit nye studie.

Du skulle så bare lige have opbevaret et par ting hos mig og overnatte et par dage. Ja og så var du ellers fast indlogeret.

Vi lagde jo hurtigt ud med en parforholdstest. Langelandsturen.

7 mand i en campingvogn, møgvejr og skumle lokums forhold.

Og efterfølgende 7 dage i mudder, en unge du knap kendte og koncerter og ingen mulighed for at flygte fra den anden. Men vi faldt jo alle i godt spænd, og Nadia var vild med dig.

I det hele taget har vi haft vores prøver, branden i klovtoft, renovering af samme og flere til.

Men vi fandt jo meget hurtigt ud af, at vi jo bare ikke kunne undvære hinanden.

Så kort tid efter tog vi til Rhodos, hvor det bare skulle være os to, jeg nåede jo så til den konklusion at jeg sgu nok ikke kunne undvære dig, så ringen måtte findes og så røg jeg på knæ på gågaden på Rhodos. Så derfor står vi her i dag 364 dage senere.

Vi fandt jo ud af, at vi begge havde mange fælles drømme, fx at flyttet til Spanien.

Men også mange fælles interesser, og Gud trøste mig, hvis jeg vil hjælpe dig med it, du kan selv og vil selv!

Stædig det er du. det er også noget vi har til tilfælles, og ingen af os kan lide at give efter i en diskussion. Vi ved jo begge at vi har ret.

Men så er vi heldigvis også dygtige til at blive gode igen, og lægger os aldrig til at sove sure, eller uden at have snakket om tingene.

Jeg tror aldrig mere jeg kan falde i søvn, uden at du skal ligge og putte på mit bryst og et par afsnit af The Big Bang Theory.

Jeg glæder mig til at tilbringe resten af mit liv med dig, og er overbevist om at vi sammen vil få skabt verdens hyggeligste rammer.

Jeg elsker dig skat og er stolt over at kunne kalde dig for min.

tale.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak. Jeg har altid sagt at hvis jeg nogen siden skulle giftes, så skulle det være i den. Min mor har godt nok aldrig troet på mig før jeg kom og spurgte om jeg måtte prøve den fordi vi skulle giftes ;) Så hun var også meget stolt, og gemmer den helt sikkert til Emma engang bliver voksen hvis hun vil bruge den til noget. Sangen fra mine forældre var pyntet med min mors diadem og risposerne fra kirken var lavet af resterne af hendes slør.. ;) sjove små detaljer

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak.. :) Det var faktisk ikke mig selv der fandt på det, der var en der skrev om jeg ikke havde noget jeg gerne ville have lavet på mine negle, måske et monogram eller en lille blomst eller noget i den stil. Og så var det jeg fandt på at tage det billede som vi brugte på invitationerne og få lavet.

Og Ihaaa nu må billederne fra Fotografen gerne komme :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer