TrineSchmidt

B&T 7.9.13 - Beretning i gang og takkekort sendt ud

1,426 posts in this topic

Annonce ♥

Sikke glad din mand ser ud...!!

I er så smukke på dine billeder..

Og er sikker på det smørede smil kommer fra at han næsten tager dig på numsen

Ja han ser bare så lykkelig ud :7himmel:

Tusind tak skal du have og du har sikkert ret med det med numsen -HAHA-

1

Annonce ♥

Ej hvor er de gode :super

Og håber du viser jeres takkekort - er lidt lost for ideer.... :)

Takker ... Det skal jeg nok gøre, når jeg har et færdigt. Vi laver dem selv for at spare penge... Ellers ville det koste omkring 1.000 kr. (vil have er foldekort og det er dyrest) og det vil jeg bare ikke give.

0

Annonce ♥

Jaaaaaa ttd billeder! Hvor er de gode! Topelsker det sidste, hans ansigtsudtryk er priceless!

Tak skal du have... Er også rigtig godt tilfreds med dem... Der kommer flere, men de kommer med i min beretning.

Ja det er bare et fedt ansigtsudtryk det sidste... Vi grinte så meget da vi så dem

Det første billede er da bare waaaauuzzaaa! :cheerleader3: og fedt grin fra din mand på det sidste :lol:

Er også bare vild med dem... De er fede alle sammen på hver sin måde :loveshower:

0

Annonce ♥

Det er altså flot at i var så langt ude i vandet - det ser ikke så koldt ud på billederne, som det nok var hehe. Og i hygger jer det er tydeligt at se :)

Vi hyggede os også kan du tro... Og ja det var koldt og det kan også ses på nogle af de andre billeder... Hi hi...

FED FED oplevelse.... Synes virkelig at du skal gøre det

0

Har gjort noget vildt i dag....

Ved godt at det ikke lige har noget med bryllup at gøre, men I skal lige se det alligevel...

Jeg har i over et år gerne villet have nyt hår, men da min mand friede til mig, så måtte jeg jo vente. Nu er jeg blevet gift og så var der ikke længere nogen undskyldning for ikke at gøre det.

Er så glad for det....

post-62186-0-05549500-1380309960_thumb.j

Edited by TrineSchmidt
0

Hoooooooooooooooooooooooooooooold nu kæft hvor ser det godt ud til dig... woooow.... :toot:

By the way - fede TTD billeder.... elsker det sidste.. Som Gybbelgobbel siger, din mands ansigt er priceless...

0

Annonce ♥

Åhr, hvor er du vild!! Det er flot, smukt og frækt!! :D Wow!!

Og respekt til dig for at du har gjort det!! :)

Hoooooooooooooooooooooooooooooold nu kæft hvor ser det godt ud til dig... woooow.... :toot:

By the way - fede TTD billeder.... elsker det sidste.. Som Gybbelgobbel siger, din mands ansigt er priceless...

Hold nu jøsses du er VILD :) sikke en forandring - men hvor er det flot!!!

Fedt! Det er fandeme flot!

Tusind tak alle sammen, er også vildt glad for det.

Nu skulle der bare ske noget nyt og vildt :-)

0

Annonce ♥

Wauw et flot bryllupsbillede og flotte TTD billeder! :loveshower: og hvor er dit nye hår flot til dig! Vildt du turde! :respekt:

Hvor er du sød... Tusind tak skal du have til det hele :wink: Jeg er lidt småtosset, derfor kan jeg finde på sådan noget, hi hi...

0

Det er så fedt dit nye hår!! Og så fedt at du gjorde det. Jeg har tit tænkt på at gøre noget drastisk med mit, men tør ikke... Det er alt for lang tid om at gro langt igen :)

Tak skal du have, er også bare så glad for det... Det er så meget mig :wink: Føler at den rigtige Trine kommer til udtryk nu....

Du skal da bare prøve det, hvis du har lyst til det.... Spring ud i det.

0

Takkekort

Lovede et par stykker at jeg ville ligge vores takkekort ind, men ups.... Fik jo ikke taget nogen billeder....

Jeg lavede et foldekort, hvor jeg havde sat en masse billeder på forsiden. Når man åbnede det var der et stort billede på venstre side og der stod så en tekst på højre side.

Her er forside billedet

post-62186-0-37489800-1381256180_thumb.j

0