SabineIngemansen

Pynt/blonde til gør-det-selv kjoleprojekt

9 posts in this topic

Hej alle i andre bryllupsglade mennesker :)

Jeg har fået en syerske til at lave min kjole, hun er dog ikke gået igang da vi venter på at jeg føder først...Men hun sagt at hvis jeg havde nogle ting jeg gerne ville have på kjolen, så var jeg velkommen til at finde noget. Derfor har jeg nu brug for jeres hjælp tøser...

Kjolen får en lilla kant under barmen (hedder vist empiresnit), på den lilla kant kunne jeg godt tænke mig at der var noget blonde/pynt af en eller anden slags. Forestiller mig at det skal være i sølv. Er der nogle af jer der kender nogle hjemmesider, hvor man kan købe sådan noget pynte dimser til kjoler osv...?!

På forhånd tak for hjælpen :happy:

0

Annonce ♥

Skal det være en dansk net-butik? Inde på www.etsy.com har de nemlig mange af den slags... Jeg søger på fx Crystal applique eller rhinestone trim osv... Men ved ikke om det er den slags du leder efter?

il_570xN.290354026.jpgil_570xN.189314185.jpg

Findes HER

og

HER

Og der findes mange mange flere derinde... :)

Edited by NBN84
0

NBN84, wauw de er godt nok flotte, ja det kunne sagtens være noget i stil med dem :biggrin: De er virkelig flotte

Jeg har aldrig prøvet at handle på udenlandske sider og det kan man vist heller ikke når man "bare" har almindelig dankort...Du kender ikke tilfældigvis nogle danske sider?!

0

NBN84, wauw de er godt nok flotte, ja det kunne sagtens være noget i stil med dem :biggrin: De er virkelig flotte

Jeg har aldrig prøvet at handle på udenlandske sider og det kan man vist heller ikke når man "bare" har almindelig dankort...Du kender ikke tilfældigvis nogle danske sider?!

Jeg har dansk kort og jeg har handlet derinde, jeg har oprettet en konto på www.paypal.dk det er også meget mere sikkert... :)

Og så betaler man via Paypal, det er ganske nemt, synes jeg... :)

Kender desværre ikke lige nogle danske sider nej...

0

Annonce ♥

Har ledt lidt videre, men endnu ikke fundet nogle steder, hvor man kan købe det. Men jeg har fundet et firma, der laver alt sådan noget bånd, knapper og pyntedimser http://www.th-ellebye.dk/?id=2995, så nu mangler jeg bare at få fundet et sted, for det bliver forhandlet :blink: mon ikke det skal kunne lade sig gøre...

0

Jeg deler da lige min info med andre, kunne jo være der var andre en mig der ledte efter flotte bånd og blonder osv...Jeg kontaktede TH.Ellebye igår via mail og her til morgen fik jeg så svar fra dem. De har givet mig navnet på en, som forhandler ting fra firma blandt andet.

Fjølner i Viborg, http://www.fjoelner.dk/default.asp?la=dk :thumbsupsmileyanim: De har både internetbutik og en butik i Viborg....

Håber andre kan få glæde af info'en :happy:

0

Jeg sælger til tider overskydende materialer billigt her: http://www.etsy.com/shop/FabFactory

Denne her kan man fx godt få som en laaaaaaaaaang applikation - og den jar jeg set sidde lige under brystet på en kjole - super fint

il_570xN.353534789_ob9y.jpg

0

Annonce ♥

okay tak for info Miss-Lena :happy: Så vil jeg da lige holde lidt øje med, hvad du har...

0