sgb

Kort hår og slør?

8 indlæg i dette emne

Hej hej herinde :o)

Ja emnet har nok været oppe nogle gange...men er ny herinde og har brug for fif og ideer.

Jeg er korthåret og skal giftes næste år. Jeg er bare ikke pæn med langt hår, selvom jeg jo synes det kunne være fedt med en stor opsætning. Beslutningen er taget idag, at jeg ikke lader det vokse!

Har siddet og googlet efter korthårsfrisure, men synes ikke der kommer det vilde frem. Jeg har strit, men lader måske det øverste vokse, for at lave en høj hanekamsagtig ting...men ved det ikke. Er mest til lidt råt og pjusket. Nogle forslag??

En anden ting er...vil gerne have slør på...men hvordan sætter man det fast?? Det skal siges at jeg er så "heldig" at have tyndt hår!!

Håber I har en masse idder ;o)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Korthårsfrisure -slør SPAAAAAAM!

post-54132-0-59792300-1350398348.jpgpost-54132-0-20379700-1350398375.jpgpost-54132-0-58020100-1350398394.jpgpost-54132-0-96291600-1350398416.jpgpost-54132-0-89577100-1350398432.jpgpost-54132-0-03314600-1350398460.jpg

Synes det er super fedt at du står ved dit korte hår og ikke bare lader det vokse fordi du skal giftes! :thumbsupsmileyanim: Det er dig (og dit korte hår) som mandeen i dit liv vil have, så deet med at lave alt om på sig selv for én dag synes jeg er så mærkeligt.... Har selv langt hår, har det på modsatte måde af dig - jeg går slet ikke med kort hår, ligner en lille tyk gris, hahah... Det har virkelig meget at sige hvordan en ansigtsform er i forhold til frisuren.

Synes du skal snakke med din frisør om mulighederne og hvad du selv kunne tænke dig.. :biggrin:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede på et tidspunkt et cap veil på bøjle til en med sidecut. Super skønt - og lige som Acacias krans kan man tit også sætte slør på hårbøjler... Det er dog slet ikke umuligt at sætte slør fast i kort hår. Små togter med elastikker sikre kammen sidder rigtig godt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes det er vildt flot ( og smart ) med en korthårsfrisure- så en ven på FB hvis brud havde kort hår, en super romantisk kjole og slør ...

Det så SÅ flot ud og anderledes på den fede måde !!

Dog kunne jeg ikke lige se hvordan sløret var fæstnet, men tænker det ved din frisør alt om :-)

Knus Ghita

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer