amyfameflame

Gruppe for ++ der ønsker et vægttab over 15 kg

134 indlæg i dette emne

var hos veje tanten igår 500 g meget godt når der ikke bliver motioneret så megwetog så har der været både fødselsdag og yo aftener hvor jeg ikke har spist hjemme... så er glad kan se at alle stadig hænger i... og det ser rigtig godt ud!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nærmer sig de ti kilo....

Ej jeg må hellere komme op på hesten igen!

Men er svært her i julen synes jeg. Julebager jo med ungerne osv.

Må se om jeg ikke kan dyrke noget mere motion og så stadig spise lidt af det usunde! :blush:

det er rigtigt slemt i julen, men for mig hjælper det hvis jeg sidder med en fristelse at tænke om jeg er villig til at ofre nogle dages vægttab for 2 æble skiver og et glas gløgg- og det har jeg ikke syntes endnu. men det kan være at det kommer når julefrokosterne begynder at rulle ind-

godt mod og stort vægt tab til alle

Vejedag i dag og jeg har tabt 800 gr. denne uge... Så det er nu 24,8 kg som er tabt :thumbsupsmileyanim:

Fedt at det går den rigtige vej med jer andre :)

du er min helt

Redigeret af amyfameflame
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har det været vejedag igen og er fint tilfreds... Ikke meget tabt, men har også haft en weekend med god mad og alkohol. Har tabt 600 gr i denne uge. Så nu er det 25.4 kg. :lol:

Får ikke trænet så meget, da jeg jo er kommet tilbage på arbejdsmarked, men håber snart at jeg kan finde tid til det igen.

Amyfameflame, skal vi ikke snart have opdateret det første indlæg med tabte kg.?

Redigeret af TrineSchmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg starter med den slanke linje fra idag! Var lige på vægten imorges, IKKE godt!

Så nu går jeg igang og satser "bare" på et par 100 gram i ugen her i december, og så skal den ellers have gas,...

Vejedag bliver mandag morgen, frem over.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik målt mig selv her i går - jeg tør ikke veje mig på grund af min fod :blush: Men lidt positivt er det da, for jeg har tabt mig 3 cm. om taljen i november måned. Så det er jeg ganske godt tilfreds med :lol: Vi er også blevet noget bedre til maden herhjemme,og skærer kulhydratrig mad fra når vi kan - jeg har nemlig fundet ud af, at på trods af at jeg elsker brød og pasta, så bliver min krop noget så oppustet når jeg spiser det, og jeg har sværere ved at tabe mig :td: Men det er jo noget jeg må leve med, og så bare nyde det ekstra meget når jeg engang i mellem får det :happy:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vil lige give et godt :cheerleader3: Jeg blev selv GBY d 31 oktober, og har siden smidt lige omkring 10 kg :)

Hvis der er nogle som har brug for hjælpe midler kan jeg varmt anbefale shapeup club som er en app du kan downloade til din telefon også skal du reg hvad du spiser, den fortæller dig hvor mange KCAL du må spise pr dag, hvor mange g fedt, protien og kulhydrater :) Jeg brugte den til a tabe 10 kg :) der er ingen andre end dig selv der ser den, så der er intet a være flov over :)

også vil jeg lige sige, hvis man har et MAKS indtag på 1200 KCAL pr dag taber man sig rigtig hurtigt :) Os som har ventet på GBY operationen levede af 1200 KCAL om dagen :)

But Keep up the good work!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, jeg er ret glad. Siden jeg forstuvede min fod har jeg alligevel næsten tabt et kilo - det er meget bedre, end jeg regnede med :happy:

Trine, jeg synes simpelthen at det er så flot, så meget som du har tabt dig! :cheerleader3:

Det er da flot, at du har tabt dig, når du render rundt med en forstuvet fod :wink:

Tak skal du have. Ja det er dejligt, at jeg stadig taber mig, så det går stille og roligt i den rigtig retning. Ville nu være dejligt med en uge, hvor jeg kunne skrive at det var over et kg. jeg har tabt mig, men ved jo, at når man har været i gang så længesom jeg, at det ikke kan fortsætte i samme tempo, som det gjorde før.

Jeg er så heller ikke så go´til at få trænet så meget, har ikke rigtig overskudet til det for tiden, men satser stærkt på, at i det nye år, giver jeg den gas igen med hensyn til træning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har der været veje dag i dag og er bare så glad :cheerleader3:

Har smidt 1,8 kg i denne uge, så er nu på minus 27,5 kg... Glæder mig så meget til at have tabt mig yderligere 2,5 kg. så runder jeg de 30 kg. og så skal jeg have taget nye billeder. Jeg har lavet et album på facebook, hvor jeg tog billeder, da jeg var størst, da jeg havde tabt 20 kg. og skal nu igen når jeg har tabt 30 kg. Det er sgu skægt at se, hvilken forskel der er sket med en, men også skræmmende, hvor slemt det har stået til.

Igår var jeg igennem en masse af mit tøj... Hold da op, der var meget, som var alt for stort... Skønt at få det væk fra skabet og fedt igen, at kunne passe en del af det tøj, jeg ikke har kunnet passe lææææænge :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja så er jeg i gang igen, det hele gik i vasken sidste gang, ,men denne gang kører det. Har nu tabt 6 kg i alt. Og så på 16 dage.;-) der er dog sket det, at jeg har fået astma igen, så mit træning er gået helt i stå, jeg prøvede i sidste uge, men måtte simpelthen give op, da jeg slet ikke kunne få vejret til sidst:-( så det mega træls. Håber snart det falder til ro, så jeg kan starte med træning igen.

God vind til alle i det nye år.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej alle er ked af at jeg ikke har fået opdateret så jevnligt som jeg burde men hvergang jeg har ville logge på har der været sikkerheds advarsel fra mit antivirusprogram om at bryllupsklar var fyldt med virus skal prøve at få opdateret forsiden snarest kan ikikke sende en opgørelse over kilo i har tabt?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg også tilbage i tråden.. Må sige at der er nogle der har klaret sig mega godt, siden jeg sidst kiggede herind..

Jeg er også selv kommet lidt længere ned i vægt, så nu siger den 82kg og der er dermed tabt 11,3 kg i alt :) Meen nu er der heller ikke lang tid til vores bryllup, så vægttabet måtte gerne tage lidt fart nu!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er da skide godt musicgirl.:-) ja det er da lige om lidt, hvor vildt.

Jeg er nu på - 8,5 kg, har lige været i en periode hvor det har gået meget langsom, men her fra april går jeg på 5 måneders orlov, så bliver der massere af tid til træning.:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hey piger

Hvor er det dejligt at høre fra andre med samme tanker og at denne tråd blev lavet :)

Jeg er end ikke forlovet (men ved det sker snart :D) og vil også rigtig gerne ha tabt mig 30-40 kilo inden jeg skal finde min brudekjole.

Jeg har allerede tabt 10, så er godt på vej, men synes jeg er gået lidt i stå, samt lidt boligkaos i vores liv har indført lidt for meget sodavand igen desværre :/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hey piger

Hvor er det dejligt at høre fra andre med samme tanker og at denne tråd blev lavet :)

Jeg er end ikke forlovet (men ved det sker snart :D) og vil også rigtig gerne ha tabt mig 30-40 kilo inden jeg skal finde min brudekjole.

Jeg har allerede tabt 10, så er godt på vej, men synes jeg er gået lidt i stå, samt lidt boligkaos i vores liv har indført lidt for meget sodavand igen desværre :/

Jeg er heller ikke forlovet (endnu) :wink:

Det er virkelig flot med dit første vægttab! Det lyder i hvert fald til, at du har fat i noget af det rigtige, og så skal de sidste kilo nok ryge af efterhånden som tiden går :)

Og puha, sodavand. Jeg tror virkelig, at det er manges last. Måske skulle du prøve ligeså stille at 'trappe ud' af det? Man bliver jo sukkerafhængig af det stads :td:

Redigeret af Camils
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey piger

Hvor er det dejligt at høre fra andre med samme tanker og at denne tråd blev lavet :)

Jeg er end ikke forlovet (men ved det sker snart :D) og vil også rigtig gerne ha tabt mig 30-40 kilo inden jeg skal finde min brudekjole.

Jeg har allerede tabt 10, så er godt på vej, men synes jeg er gået lidt i stå, samt lidt boligkaos i vores liv har indført lidt for meget sodavand igen desværre :/

Jeg er heller ikke forlovet (endnu) :wink:

Det er virkelig flot med dit første vægttab! Det lyder i hvert fald til, at du har fat i noget af det rigtige, og så skal de sidste kilo nok ryge af efterhånden som tiden går :)

Og puha, sodavand. Jeg tror virkelig, at det er manges last. Måske skulle du prøve ligeså stille at 'trappe ud' af det? Man bliver jo sukkerafhængig af det stads :td:

Jeg var trappet ud, men pga kaos kom det ind igen (kæresten er aaaaaalt for glad for cola, så det er svært at sige nej nogle gange :td:

Men er igang med at indføre dansk vand igen, når sodavand lysten melder sig og når man har lyst til andet end bare vand fra hanen om aftenen/i weekenderne :biggrin: Hoppede også på vægten sidste weekend og den stod stadig på det samme, så helt slem har jeg heldigvis ikke været :denmarkflag:

Hvad laver I Zilla'er af motion og hvilket kostændringer har I lavet?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder som en god idé med danskvand i stedet. Det er jeg ikke særlig god til, men jeg drikker også højst sodavand et par gange om måneden :)

Motionsmæssigt træner jeg i Fitness World. Mest Stram Op og Zumba, men jeg svømmer også (jeg bor tæt på Frederiksberg Svømmehal), og så regner jeg med måske at begynde til spinning også. Jeg træner mindst to gange om ugen, men helst tre. Og så går jeg også til og fra arbejde hver dag - det samme med indkøb.

Madmæssigt har det været lidt svært for mig. Jeg er ALT for glad for kulhydrater, men jeg prøver. Om morgene får jeg Havrefras med skummetmælk, og til frokost er det oftest en blandet salat med en skive rugbrød og noget kødpålæg/fisk. Aftensmaden er meget forskellig, men oftest består den af kylling eller koteletter med en grov salat. Jeg tæller kalorier på madlog, og det har helt klart hjulpet mig og har været en stor øjenåbner i forbindelse med forskellige fødevarer :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder som en god idé med danskvand i stedet. Det er jeg ikke særlig god til, men jeg drikker også højst sodavand et par gange om måneden :)

Motionsmæssigt træner jeg i Fitness World. Mest Stram Op og Zumba, men jeg svømmer også (jeg bor tæt på Frederiksberg Svømmehal), og så regner jeg med måske at begynde til spinning også. Jeg træner mindst to gange om ugen, men helst tre. Og så går jeg også til og fra arbejde hver dag - det samme med indkøb.

Madmæssigt har det været lidt svært for mig. Jeg er ALT for glad for kulhydrater, men jeg prøver. Om morgene får jeg Havrefras med skummetmælk, og til frokost er det oftest en blandet salat med en skive rugbrød og noget kødpålæg/fisk. Aftensmaden er meget forskellig, men oftest består den af kylling eller koteletter med en grov salat. Jeg tæller kalorier på madlog, og det har helt klart hjulpet mig og har været en stor øjenåbner i forbindelse med forskellige fødevarer :)

Lyder som det helt rigtige du er igang med :cheerleader3: Min veninde Mie, har kørt samme stil og har snart tabt sig 45 (snart 50kilo) :thumbsupsmileyanim:

Jeg har dog ikke helt overskuddet til det endnu (eller pengene :unsure: ) Men har fundet en alternativ hjemmeside til madlog, som vist madital. Det er ikke lige så god som madlog, men den kan bruges indtil videre :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er lige med her igen efter en laaang pause fra kur! Jeg nåede at tabe mig 10 kg. sidst og jeg har holdt det!

Nu er jeg i gang med det sidste inden brylluppet om en måned :o

Status er så nu: 11 kg. tabt, mangler 5½ eller så meget jeg når på en måned :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer