Sign in to follow this  
Followers 0
D&SHoffgaard

Verdensrekord i bryllupper

19 posts in this topic

Hej allesammen.

Ved ikke helt om indlægget er placeret 100% rigtigt.

Jeg sad og så et program i tv for nogle dage siden, om et dansk par, som havde verdensrekoden i antal bryllupper (med den samme partner). De var blevet gift 7 gange bl.a. 4 gange i las vegas (på én dag) og en gang for åben skærm på tv. ()()

Hvad er jeres mening om dette? Er det med til at gøre ens løfte kommerciel, overfladisk og intetsigende :td: , eller er det en sød og smuk måde at holde gnisten i live på :iloveyou: ? Kunne I selv finde på at blive gift flere gange med den samme?

Edited by D&SHoffgaard
0

Annonce ♥

Wow, 7 gange?? :blink: det synes jeg måske lige er i overkanten! til kobberbryllup/sølvbryllup synes jeg det er sødt, at man lige tager den igen, selvfølgelig lidt mere nede på jorden, men det andet synes jeg er alt for meget. Det er som om, alt det romantiske i et bryllup, bare langsomt bliver suget ud af det.. :huh:

0

Jeg tror stadig bare, at jeg havde valgt at springe faldskærm med min mand for at nyde oplevelsen - tror ikke, jeg ville behøve kalde det et bryllup, før det blev noget specielt.. :)

0

Annonce ♥

Jeg stemmer for mærkeligt!! Ved godt hvem det er og synes egentlig det er ret fjollet. Bryllup er altså ikke noget man gør 4 gange om dagen. Man kan SAGTENS gøre sin partner opmærksom på at man elsker han/hende uden at blive gift hele tiden.

Heidi klum gjorde det jo også med din mand en gang om året, og nu er de skilt ;)

1

Jeg ville elske at blive gift en masse gange, fordi det er sådan en dejlig fest. Men altså... det er ikke lige noget vi vil gøre. Der må findes andre muligheder for at holde en god fest eller andre særligt romantiske oplevelser

0

må snuppe det der efterhånden er blevet et BK mantra.... deres dag(e), deres valg :)

Måske er det ikke et spørgsmål om at det skal være romantisk eller whatever... måske synes de bare at det er smadder sjovt, og oveni får de lige nogle oplevelser ud af det ???

Eller også synes de bare det er det mest romantiske ever.... om man vil giftes 1, 3 eller 7 gange med sin mand er jo helt individuelt...

Men jeg orkede det ikke.... at planlægge bryllup mere end en gang :)

Så hellere en tur i jeep med sveden ned af ryggen og støv i øjnene et eller andet sted i verden :)

0

Jeg syntes det er en vild god idé.. Det syntes jeg af mange grunde. Der er rigtig mange skilsmisser idag, par glemmer hinanden og hverdagen overtager, der kommer børn så det betyder der ikke er meget tosomhed osv.

Min mand og jeg vil indføre at forny vores løfter til hinanden hvert andet-trejde år overfor hinanden, ikke at vi vil holde fest for andre men tage nogle dage væk til andre steder hvor vi vil forny vores løfter. Til maj vil vi gøre det på himmelbjerget bare ham og mig på en onsdag.

Jeg glæder mig helt vildt til et par dage hvor det kun står i kærlighedens navn.

Vi har også talt om engang at tage til Paris der har de en bro der hedder Pont des Arts der fører over floden seinen hvor man forsegler sin kærlighed med en hængelås.

Vi lever også et meget stresset liv hvor min mand næsten aldrig er hjemme fordi han arbejder og hvis vi ikke finder nogle dage hvor det kun er os det drejer sig om tror jeg vores forhold ville gå langsomt i stykker.

Vi skal ikke forny vores løfter ved at der er en trejde part som vidne.. Kun ham og mig der læser nye og gode løfter op for hinanden.

Hvis folk gifter sig 100 gange for at vise de elsker hinanden ville jeg syntes det er skønt, så længe kærligheden er der og den bliver holdt igang syntes jeg alt er ok. Jeg ville nok ikke komme til de 100 bryllupper hvis jeg blev inviteret for jeg syntes det nok skal være mere privat når man er blevet gift.

Der er også nogle par herinde der gifter sig 2-3 gange og det syntes jeg bare er vildt romantisk.

Edited by SørenogAnette
1

Annonce ♥

jeg har godt set dem og læst om dem. Og som en anden siger, så er det jo deres valg. Men jeg ville synes det var underligt at blive inviteret til alle de bryllupsfester, og lidt af magien vil altså gå lidt af.

Vi snakkede om at gensige vores løfter på et tidspunkt om nogle år. Meeeen så synes jeg altså alligevel det bliver lidt fesen og vil hellere bruge pengene på adoption, barnedåb og andre fester..

0

Min mand og jeg vil indføre at forny vores løfter til hinanden hvert andet-trejde år overfor hinanden, ikke at vi vil holde fest for andre men tage nogle dage væk til andre steder hvor vi vil forny vores løfter. Til maj vil vi gøre det på himmelbjerget bare ham og mig på en onsdag. Jeg glæder mig helt vildt til et par dage hvor det kun står i kærlighedens navn.

Det synes jeg også "er i orden", for det lader ikke til I kalder det et bryllup, hver gang. I fornyer jeres løfter, kun jer to - det er romantisk. Og det med hængelåsen, det synes jeg også er super hyggeligt, men igen - det er jo ikke et decideret bryllup, så det I vil gøre, det kan jeg meget nemmere forstå!! :)

0

Min mand og jeg vil indføre at forny vores løfter til hinanden hvert andet-trejde år overfor hinanden, ikke at vi vil holde fest for andre men tage nogle dage væk til andre steder hvor vi vil forny vores løfter. Til maj vil vi gøre det på himmelbjerget bare ham og mig på en onsdag. Jeg glæder mig helt vildt til et par dage hvor det kun står i kærlighedens navn.

Det synes jeg også "er i orden", for det lader ikke til I kalder det et bryllup, hver gang. I fornyer jeres løfter, kun jer to - det er romantisk. Og det med hængelåsen, det synes jeg også er super hyggeligt, men igen - det er jo ikke et decideret bryllup, så det I vil gøre, det kan jeg meget nemmere forstå!! :)

Tak :)

Det andet par blev viet 4 gange i las vegas samme dag og der var det også kun dem selv og dem der vier dem (ved ikke lige hvad de hedder i USA) de kan ikke blive juridisk viet mere end første gang.

0

Altså 4 gange på een dag er nok liiiiige i overkanten altså. Men syns da det er fint nok, at man fornyer sine løfter engang imellem. Nu var vi jo i Vegas og MANGE benyttede den derovre .... måske nok mere brugt i USA end herhjemme, tror jeg :) Men jeg ville aldrig slæbe hele familien med og holde stor fest igen osv .... ville holde det intimt for bare hubby og mig selv så :)

Hvis man vil så hvordan sådan noget foregår btw, så kan man zappe ind på TV3 om mandagen vist og se Penis-Michael og Co. .... de skal nemlig til Vegas og fornye løfter, for som han siger: "Det er vist 4-5. gang vi blir gift og jeg blir nødt til at fornye mine løfter engang imellem, for at huske på, at jeg er gift" ..... :lol:

2

Annonce ♥

Det andet par blev viet 4 gange i las vegas samme dag og der var det også kun dem selv og dem der vier dem (ved ikke lige hvad de hedder i USA) de kan ikke blive juridisk viet mere end første gang.

Nårh okay, jeg troede de gjorde det helt store ud af det hver gang - sådan noget kan jeg forstå! Det med faldskærmsudspringet forstår jeg stadig ikke helt - der synes jeg oplevelsen i sig selv er nok, men ja, hvis de har lyst til det, så skal jeg da ikke stå i vejen for dem! :)

Er forresten blevet helt vild med det franske-hængelås-halløj!! :happy: :happy:

0

Jeg synes det er ret tåbeligt... at blive gift gælder juridisk én gang, at fornye løfter er noget andet. Ved ikke om de tror, at de har lovet hinanden 'mere' fordi de gør det 4 gange på en dag?? Nå, men man kan blive afhængig af så meget, også giftning åbenbart :blink:

Jeg synes godt om at fornye løfterne, vi vil selv grave en tidskapsel med små minder ned på Key West når vi tager på bryllupsrejse, og lave en slags ceremoni, kun med os to, hvor vi aflægger løfter vi selv har skrevet. Mest fordi der under vores borgelige vielse ikke rigtigt var noget højtidligt løfte, og det vil vi gerne have med.

Også fordi vi så 'bliver nødt til' at tage til Florida igen og grave kassen op om 25 år :wink:

1

Jeg syntes det er super romantisk at forny sine løfter engang imellem :heart: at huske på at man elsker hinanden og at man har VALGT hinanden over alle andre :loveshower: jeg ville gifte mig med min kommende mand 1000 gange igen!!

0

Annonce ♥

Altså 4 gange på een dag er nok liiiiige i overkanten altså. Men syns da det er fint nok, at man fornyer sine løfter engang imellem. Nu var vi jo i Vegas og MANGE benyttede den derovre .... måske nok mere brugt i USA end herhjemme, tror jeg :) Men jeg ville aldrig slæbe hele familien med og holde stor fest igen osv .... ville holde det intimt for bare hubby og mig selv så :)

Hvis man vil så hvordan sådan noget foregår btw, så kan man zappe ind på TV3 om mandagen vist og se Penis-Michael og Co. .... de skal nemlig til Vegas og fornye løfter, for som han siger: "Det er vist 4-5. gang vi blir gift og jeg blir nødt til at fornye mine løfter engang imellem, for at huske på, at jeg er gift" ..... :lol:

:huh: HUH???

kong nasty altså!! jeg hiver lige min diller duller daller frem og sender en mms - til en eller anden lille pige

- kære kone, jeg havde sørme glemt at jeg var gift, skal vi ikke lige prøve en gang til og se om det ikke hænger ved....

Så er grundlaget måske liiiiidt tyndt :)

Men altså... Thomas Eje gør det jo også ... altså bliver gift igen og igen :)

0

Jeg synes tanken om flere brylluper er romantisk, men jeg gider bare ikke stresse med at planlægge endnu et bryllup i mange mange år. :) Robert har dog sagt at om 10 eller 25 vil han gerne holde endnu et bryllup med mig, bare hvor vi stikker af til Skotland og bliver gift i måneskind, (som i braveheart). Det var sådan jeg oprindeligt gerne ville giftes, men det endte jo med et familiebryllup :) så han vil gerne vies / velsignes igen med mig - bare mig og ham.

Synes det er en god måde at sige jeg elsker dig igen og igen :) MEN det kan også blive for meget! Især hvis man nærmest gør det bare for opmærksomheden.

0

Jeg ville gerne forny vores løfter til hinanden. Det store tam tam som ved selve brylluppet ville jeg ikke gøre om igen før til kobberbryllup og evt. sølvbryllup.

Det skulle bare være os to et eller andet sted, men aftalt så man gjorde det til et specielt øjeblik.... manden syntes ikke det er nogen god idé, men heldigvis har vi vores øjeblikke i hverdagen.

Jeg syntes dog at 4 bryllupper på en dag, så er det jo ikke for at gøre øjeblikket specielt... nærmere et marathon :fløjt:

0