Posted September 20, 2012 · Report post Kære Zilla'er. Så blev bryllup'et holdt d. 21/7-2012 og vi havde valgt en fotograf som tog specielle billeder og fortalte at vi virkelig ikke vil ha de der opstillet og alm. billeder. Kun ganske få. MEN så har vi så fået vores billeder og hele ''lortet'' er stort set helt vildt opstillet. og hun har slet ikke formået at få det frem vi vil ha. der er både sløret billeder og billeder hvor jeg (bruden) er helt skygget i ansigtet, og det er ikke fordi vi regner med at alle billeder er gode, men størstedelen er SÅ RINGE. Og hvis i tænker, hvorfor vi ikke sagde noget på dagen, så tænkte vi, at det føles lidt som om det var opstillet og sagde at hun måtte huske det ikke måtte være for sødt,klassisk og opstillet, så vi regnede med at hun tog ud fra det. Men desværre. Kun meget få billeder. Vi har et venne par som har kigget på dem og de er til søde klassiske billeder, men selv de sagde, at de var slet ikke os og de synes virkelig at de er dårlige de billeder. Så skulle vi have redigeret billeder, og det er stort set kun de der kikse billeder de har redigeret, Feks hvor bruden har dobbelthage og lukker øjene eller gommen laver et 'hov kom til at blinke og lave mærkelig ansigt', så de redigeret billeder kan vi stort set heller ikk bruge. Jeg fik efterfølgende afvide af min farmor at hun havde spurgt fotografen om hun ikke vil være sød at tage et billed af os hvor buketten lå på mit slæb, for det vil betyde meget for hende. Men det gjorde hun heller ikke, eller spurgte os om vi vil, for det kunne brudens farmor godt tænke sig. Min farmor blev vildt ked af det da hun hørte det, for fotografen havde sagt at hun gerne vil gøre det og vi vidste desværre intet.! Vi sidder faktisk tilbage med en ØV følelse, hvor vi vil ønske at vi kunne få taget dem om. Vi ved godt at det ikke er alle billederne der skal være gode og det er heller ikke det vi vil have. Men vi vil bare gerne have at de gør det de har lovet os og vi kan smile af de billeder. Vi har så skrevet til dem og de siger at vi kan få fremkaldt 10 billeder. Men det er ikke rigtig et plaster på såret efter som vi næsten ikke kan vælge 10 billeder. Er det os der brokker os for meget, eller hvad skal vi gøre? Måtte bare ud med det, for vi er så kede af det. Så har vi overvejet at tage trash the dress billeder, men det koster jo også mange penge og er heller ikke det samme . Hvad vil i gøre.? Håber ikke jeg lyder som et brokkehoved. Skal lige siges at fotografen var pisse sød og behagelig over for os. . Krammmer 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 20, 2012 (edited) · Report post Jeg kan virkeligt godt forstå i er frustrerede. Jeg sidder med så mange gode billeder, hvor vi netop havde bedt om noget alternativt, og vores fotograf lyttede virkeligt. Ville være så ked af det hvis de var blevet dårlige. Men det er jo sådan et sats med en fotograf man ikke kender. Jeg synes helt sikkert i skal få lavet trash the dress billeder ! Så kan i få lov at hoppe i tøjet igen, og få lavet alle de billeder i mangler Det er jo flere penge i skal ud og bruge, men et eller andet sted så er det bare nogle billeder i skal kigge på hele livet. Jeg vil gerne anbefale vores fotograf hvis det er, han er ung, men så kompetent. Han fangede lige det vi ønskede. Hvis i ikke er glade nu, så vil i kun ærge jer hver eneste gang i ser dem. Og et eller andet sted er bryllupsbillederne dem ens børn helst skal kigge tilbage på og sige: ih hvor var du smuk mor. Edited September 20, 2012 by Sunspirit 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 20, 2012 · Report post Sender lige jer en kæmpe Andet kan jeg desværre ikke ... Du er bestemt IKKE et brokkehoved, de billeder betyder alverden og ville selv ha´det præcis som jer Måske i kan hoppe i tøjet igen og få en god ven med et godt kamera til at skyde de billeder i savner .... Kvaliteten kan da dårlig blive ringere, som jeg kan forstå på dit indlæg og koster gratis Men ved godt det ikke er det samme ..... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 20, 2012 · Report post Først og fremmest en kæmpe til jer! Det er virkelig bare en øv-oplevelse! Fotograf er jo en tjeneste man køber, og når tjenesten så ikke er det, I har bestilt - jamen så skal man vel have pengene tilbage eller en ret meget mere kraftig kompensation end I er blevet tilbudt. Det ændrer bare desværre ikke på at jeres bryllupsdag er overstået, og billederne blev dårlige. Hvad skerv I til dem, og hvad skrev de lige præcis tilbage? Fotografen har jo virkelig ikke lyttet til noget! Tænker I burde få dem til at dække en Trash the Dress-session, med en anden fotograf. Har nogen af jeres gæster taget noget flotte billeder I kan bruge til noget? Hvilken fotograf var det, så vi andre kan holde os væk? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 20, 2012 · Report post Åh nej, sådan noget må ikke ske. Det er jo minder for livet. Jeg er virkelig ked af det på jeres vegne. En ting er om billederne lever op til de ønsker i har givet, men hvis kvaliteten af billederne heller ikke er god, så er det jo totalt fucked. Self. vil der også være kiksebilleder fra en fotograf, uanset hvem man vælger MEN dem viser man da ikke til parret. De skal bare slettes med det samme, så de kun har de gode billeder at vælge ud fra. Er der lukkede øjne eller store skygger, så duer det billede (i min verden) bare ikke, og så sletter jeg det. I kan jo prøve at tale med dem om det, men sådan retsligt set, så er den nok svær. For hvem skal få dem til at give pengene tilbage... Jeg syntes en ny fotoaftale ville være en god ide (øhm dog måske med en anden fotograf..) på de manglende billeder, og det behøver jo ikke være TTD, hvis i gerne vil have de alternative billeder (der også ligner noget fra bryllupsdagen). 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 20, 2012 · Report post Uha, det må nok være noget af det værste der kan ske for en bryllupsfotograf, og ikke mindst et brudepar! Er det kun lokationsbillederne der er "kikset"? hvad med billederne fra vielsen, festen osv.? Som andre skriver, så kan man godt få taget lokationsbilleder efter dagen jo.. Hvis man ellers stadig er forelskede efter brylluppet ;) Mange fotografer laver "Trash the dress", som ikke ødelægger kjolen. Vi har fx vores eget koncept "LOVE! the dress" (http://www.applepark.dk/portfolio/love-the-dress/), hvor vi tager billeder der ikke ødelægger kjolen, men hvor vi også kan slutte af med Trash the dress billeder. Så sig til, hvis i vil have en rigtig god pris på det, da jeg synes det er meget synd for jer, at i ikke har nogle gode lokationsbilleder. 1 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 20, 2012 · Report post Hvor ærgerligt! Vi er selv rigtigt godt tilfredse med vores fotograf, og sådan skal det jo også helst være, når man betaler en prof. Måske var gæsterne lidt opstillede, men mon ikke en prof ville kunne finde skæve vinkler og i det mindste tage skarpe billeder og vælge dem uden dobbelthage til redigering? Hvis I ikke har betalt endnu, så ville jeg nægte at betale fuld pris, og så synes jeg, det er et godt forslag at få taget nogle lækre parbilleder - evt. en "love the dress"-session!? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 21, 2012 · Report post Puha, jeg føler virkelig med jer, også et stort knus fra mig, selv om det intet løser. Jeg synes bestemt, at I må brokke jer. I har brugt mange penge på det og så skal det bare være i orden, ingen tvivl om det. Håber virkelig, at I finder en løs på problemet, så I bliver glade igen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2012 · Report post Ihh hvor træls.. Jeg synes bare at I skal få "afsluttet" forløbet med denne fotograf med mest mulig kompensation - og få taget nogle, ikke ttd billeder - men nogle andre billeder, med en anden fotograf - Ved godt at det også er en ny og stor budgetpost - men det er hvad jeg ville gøre. Håber at I finder en god løsning.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2012 (edited) · Report post Puha, det lyder ikke så fedt altså. Var lige inde i din tråd og tjekke fotografens hjemmeside .... altså hun virker som om, at hun er rimelig kompetent, da billederne derinde er ret flotte Men er self noget øv, hvis I ikke kan li dem! Jeg vil dog sige .... der er MANGE billeder, som blir noget røv. Altså vi har fået ca 250 billeder fra Vegas og jeg vil måske bruge max 30 af dem .... resten kan jeg finde dobbelthager på, mærkelige smil osv ..... og sådan er det altså bare! Fotograferne sorterer ikke alle de billeder fra automatisk. Og som fotograf kigger man også på billederne anderledes end vi fx selv gør .... heck, jeg er totalt kritisk, når det kommer til, om jeg har en dobbelthage for meget, om jeg nu ser tyk ud fra den vinkel eller om min hubby gør, om håret nu sidder snorelige, om kjolen falder forkert osv osv ..... Når det så er sagt .... vi fik selv nogen RIGTIG LORTE BILLEDER fra det chapel i Vegas, hvor vi blev gift. Er meget glad for, at vi selv bookede en fotograf efterfølgende .... men altså .... vi snakker heller ik om en prof fotograf derude .... var bare sådan noget hobby noget, fandt vi ud af ... så den åd jeg lissom og kigger ikke så meget på de billeder her bagefter. Vi har dog prøvet at få det bedste ud af billederne og været inde og photoshoppe lidt osv.... er du helt sikker på, at det ikke er muligt ? Og man kan jo sætte mere lys i ansigtet på dig osv Kan du ikke prøve at smide nogen exempler herinde på billeder ? Bare så vi kan se, hvad der blir snakket om Aflsutningsvis .... hvis I ikke er tilfredse med billederne overhovedet, så ville jeg også få et afslag i prisen el lign. - evt et afslag stort nok, der dækker omkostningerne til at få lavet Love/Trash the dress .... jeg tror det er mega sjovt .... og selvom det ikke er bryllupsdagen osv .... altså så kan I jo ihvertfald kigge tilbage på de billeder med glæde ... og så må de andre bare være minder. Håber det bedste for jer! Og PS: Selvom man ikke vil ha opstillede bryllupsbilleder .... og vi også bare "hang ud" på vores billeder og grinede helt vildt osv .... altså de blir bare opstillede at kigge på .... sådan er det desværre bare ! Edited September 22, 2012 by MariaSchmidt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2012 (edited) · Report post I skal brokke jer ordentligt til bryllupsfotografen og sige at I ikke har fået det som I har bedt om - og så lufte ideen om at det som I finder ville være en ordentlig kompensation ville være trash-the-dress billeder eller et god økonomisk rabat i forhold til jeres billeder. Mind dem om at bryllupsbilleder ikke sådan lige kan tages om og at I er meget kede af det. Skru lige så langsomt op for bissen og fanger de den ikke, kan I true med at give dem dårlig omtale - på alle relevante bryllupssites. Det kan hurtigt ødelægge deres forretning. Det er simpelthen en ny deal I laver med dem - deres omdømme for jeres billeder. Det har I ret til. Får I intet ud af jeres klager, så find ud af hvem I kender der er hobbyfotograf og kreativ og lav trash-the-dres sammen med dem. Læg gerne selv en detaljeret plan for hvilke billeder I ønsker jer. Find eventuelt inspiration først. Sørg for at der bliver taget MANGE billeder den dag. Få eventuelt 2 forskellige venner til at tage billeder. Husk iøvrigt at I også kan finde andre til at redigere billeder, end lige den fotograf der først tog dem. Har I betalt for redigering er det også fair nok at komme med kritik af den og fortælle hvad I ønsker gjort om. Det er jer der bestiller et produkt her. Edited September 22, 2012 by Lumen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2012 · Report post Jeg kan virkeligt godt forstå i er frustrerede. Jeg sidder med så mange gode billeder, hvor vi netop havde bedt om noget alternativt, og vores fotograf lyttede virkeligt. Ville være så ked af det hvis de var blevet dårlige. Men det er jo sådan et sats med en fotograf man ikke kender. Jeg synes helt sikkert i skal få lavet trash the dress billeder ! Så kan i få lov at hoppe i tøjet igen, og få lavet alle de billeder i mangler Det er jo flere penge i skal ud og bruge, men et eller andet sted så er det bare nogle billeder i skal kigge på hele livet. Jeg vil gerne anbefale vores fotograf hvis det er, han er ung, men så kompetent. Han fangede lige det vi ønskede. Hvis i ikke er glade nu, så vil i kun ærge jer hver eneste gang i ser dem. Og et eller andet sted er bryllupsbillederne dem ens børn helst skal kigge tilbage på og sige: ih hvor var du smuk mor. Hvor er jeg glad for at høre at i har fået skønne billeder Tak, fordi du vil det, men nu har vi fået snakket med en rigtig sød fotograf som vi prøver. Og så håber det bedste. de virker i hvert fald som om at de forstår vores problem. Ja det er flere penge i forvejen har vi brugt 6700 på dem vi havde på dagen og det var kun i kirke og på location. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2012 · Report post Sender lige jer en kæmpe Andet kan jeg desværre ikke ... Du er bestemt IKKE et brokkehoved, de billeder betyder alverden og ville selv ha´det præcis som jer Måske i kan hoppe i tøjet igen og få en god ven med et godt kamera til at skyde de billeder i savner .... Kvaliteten kan da dårlig blive ringere, som jeg kan forstå på dit indlæg og koster gratis Men ved godt det ikke er det samme ..... TAK for din kram. Ja vi har fundet et andet sted som virker søde og dygtige, så vi glæder os til at se hvad det bliver til.. Og så får jeg også lov til at være i brudekjole igen ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2012 · Report post Sender lige jer en kæmpe Andet kan jeg desværre ikke ... Du er bestemt IKKE et brokkehoved, de billeder betyder alverden og ville selv ha´det præcis som jer Måske i kan hoppe i tøjet igen og få en god ven med et godt kamera til at skyde de billeder i savner .... Kvaliteten kan da dårlig blive ringere, som jeg kan forstå på dit indlæg og koster gratis Men ved godt det ikke er det samme ..... TAK for din kram. Ja vi har fundet et andet sted som virker søde og dygtige, så vi glæder os til at se hvad det bliver til.. Og så får jeg også lov til at være i brudekjole igen ;) Og er SÅ glad for du ikke synes at jeg er et brokkehoved. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2012 · Report post Først og fremmest en kæmpe til jer! Det er virkelig bare en øv-oplevelse! Fotograf er jo en tjeneste man køber, og når tjenesten så ikke er det, I har bestilt - jamen så skal man vel have pengene tilbage eller en ret meget mere kraftig kompensation end I er blevet tilbudt. Det ændrer bare desværre ikke på at jeres bryllupsdag er overstået, og billederne blev dårlige. Hvad skerv I til dem, og hvad skrev de lige præcis tilbage? Fotografen har jo virkelig ikke lyttet til noget! Tænker I burde få dem til at dække en Trash the Dress-session, med en anden fotograf. Har nogen af jeres gæster taget noget flotte billeder I kan bruge til noget? Hvilken fotograf var det, så vi andre kan holde os væk? Tak for krammer .. Må vist ikke udlevere fotografen her på siden, hvad jeg kan forstå på bryllupklars politik. Vi skrev dette her (Undskyld hvis det lyder forvirrende, men jeg skrev i vrede og skuffelse): Hej. vi skriver fordi vi fik taget billeder d. 21/7-2012 af Marie, som bare er SÅ sød en pige. Ej men hun er virkelig en skøn pige som får en til at slappe af. MEN vi har nogle ting som vi er meget skuffet over. For det første havde brudens farmor spurgt Marie om hun kunne tage et billed af os hvor brudens buket ligger på slæbet, for det ville betyde meget for hende at have sådan et. Men det gjorde Marie ikke, og desværre var vi ikke bevidste om farmor'ens ønske, før efter bryllup'et. Så da min farmor blev oplyst om at vi ikke havde fået taget et og ikke viste hendes ønske, blev hun meget ked af det. Og så fortalte vi at vi meget gerne vil have meget anderledes og specielle billeder. IKKE søde opstillet billeder. Desværre blev mange af dem meget søde og opstillet hvor vi kigger hinanden i øjene og jeg ligger på hans skulder. Hvilket vi jo ikke vil have at størstedelen af billederne var, der er gode søde billeder, problemet er at det er for meget og ikke det vi bedte om. Vi ved godt at bruden har dårlige ben, men det oplyste vi om og det skulle ikke være et problem. Vi er også meget kede af nogen af de behandlet billeder, for nogen af dem er virkelig kikse billeder, som er behandlet.. I har behandlet dem super flot, problemet er at det er mange af de der UPS billeder, hvor der faktisk er meget flottere og ikke UPS billeder i blandt. Det er ikke for at nedrakke jeres arbejde, vi er bare meget skuffet, selvom der er nogen gode indimellem hvor de er lidt anderledes.. Og det er ikke Mette som person, for hun var bare så sød,sjov og rolig. Vi har heller aldrig fået vores kvittering, hvilket vi har prøvet at kontakte om flere gange. Vi regner ikke med at ALLE billeder er gode osv. men vi regner med at vores ønsker bliver opfyldt så vi ikke er kede af dem og at vi valgte jer. Alt i alt ville vi faktisk ønske at vi skulle ha taget det om. Mvh Maria og Kim. Og så skrev han: Kære Maria og Kim Tak for Jeres tilbagemelding, som vi sætter stor pris på. Jeg vil blive glad, hvis I vil vælge 10 nye billeder, som vi får fremkaldt til Jer, for at imødekomme den mangel, I synes der er. Jeg skal selvfølgelig også sørge for at sende kvitteringen til Jer, så hurtigt som muligt. Mange hilsener ØHH SOM OM!!!! . at vi kan vælge 10 billeder. Der er ikke en gang 10 pæne billeder.. så har vi skrevet at det vil vi ikke. Men men vi vil have redigeret nogle nye eller afslag i prisen, men det har han så ikke svaret på siden..! Ja vores gæster har heldigvis taget en masse billeder, men det er bare ikke på location . Men heldigvis har jeg en sød svigerinde, som tog billeder hele aftenen. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2012 · Report post Åh nej, sådan noget må ikke ske. Det er jo minder for livet. Jeg er virkelig ked af det på jeres vegne. En ting er om billederne lever op til de ønsker i har givet, men hvis kvaliteten af billederne heller ikke er god, så er det jo totalt fucked. Self. vil der også være kiksebilleder fra en fotograf, uanset hvem man vælger MEN dem viser man da ikke til parret. De skal bare slettes med det samme, så de kun har de gode billeder at vælge ud fra. Er der lukkede øjne eller store skygger, så duer det billede (i min verden) bare ikke, og så sletter jeg det. I kan jo prøve at tale med dem om det, men sådan retsligt set, så er den nok svær. For hvem skal få dem til at give pengene tilbage... Jeg syntes en ny fotoaftale ville være en god ide (øhm dog måske med en anden fotograf..) på de manglende billeder, og det behøver jo ikke være TTD, hvis i gerne vil have de alternative billeder (der også ligner noget fra bryllupsdagen). Ja det er nemlig:( Ja der er mange øv billeder og sådan er det selvfølgelig, men regnede med at de ville kunne lave det som vi ønskede i vores anderledes stil. Men desværre. og så sløret og skygget. Ja heldigvis har vi været i kontakt med et andet foto firma og de tager billeder af os her snart, så det glæder jeg mig bare rigtig meget til. Det kan ikke blive værre i hvert fald. Kun det at jeg selv skal ligge makeup og sætte hår hahaha ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2012 · Report post Uha, det må nok være noget af det værste der kan ske for en bryllupsfotograf, og ikke mindst et brudepar! Er det kun lokationsbillederne der er "kikset"? hvad med billederne fra vielsen, festen osv.? Som andre skriver, så kan man godt få taget lokationsbilleder efter dagen jo.. Hvis man ellers stadig er forelskede efter brylluppet ;) Mange fotografer laver "Trash the dress", som ikke ødelægger kjolen. Vi har fx vores eget koncept "LOVE! the dress" (http://www.applepark...love-the-dress/), hvor vi tager billeder der ikke ødelægger kjolen, men hvor vi også kan slutte af med Trash the dress billeder. Så sig til, hvis i vil have en rigtig god pris på det, da jeg synes det er meget synd for jer, at i ikke har nogle gode lokationsbilleder. Jamen vi havde ikke råd til festen for det kostede 6700 for billeder til vielsen og lokation. og vi har ikke mange penge, selvom vi har sparet op. Men altså det er heller ikke super gode fra kirken. der er mange hvor min mands arm er skået af eller det er taget helt skævt. Ihh hvor er det nogle skønne skønne billeder i tager.! det er da helt vildt.! Smukt arbejde i gør jer.! Tak for dit tilbud, virkelig mange tak, har været i kontakt med en anden fotograf, som gerne vil tage lidt billeder.. Men tager i egentlig andre billeder end portræt, bryllup og forlovelse? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2012 · Report post Har lige skimtet din planlægningstråd, og fandt et billede af jer uden for kirken, og hvis det er det der er taget af fotografen kan jeg skisme godt forstå I er skuffet! Min 7 årige datter kunne med sin gamle Iphone 3s`er havde taget bedre billeder! .. Hvor er det surt for jer, at betale "dyre domme" for noget man så bare slet ikke er tilfreds med ... Øv øv!! Håber I finder ud af noget med fotografen! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2012 · Report post Nu fandt jeg endelig din planlægningstråd, og jeg ville sku nægte at tro på, at det er taget af en fotograf, hvis ikke jeg vidste det. Det er da under al kritik. Er de ikke også mega grynet? Hvis alle billederne er i den kvalitet, så kan jeg i den grad godt forstå at i er skuffet. Og især fordi i er SÅ smukke. Hold da op hvor er den flot din kjole! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2012 · Report post Hvor ærgerligt! Vi er selv rigtigt godt tilfredse med vores fotograf, og sådan skal det jo også helst være, når man betaler en prof. Måske var gæsterne lidt opstillede, men mon ikke en prof ville kunne finde skæve vinkler og i det mindste tage skarpe billeder og vælge dem uden dobbelthage til redigering? Hvis I ikke har betalt endnu, så ville jeg nægte at betale fuld pris, og så synes jeg, det er et godt forslag at få taget nogle lækre parbilleder - evt. en "love the dress"-session!? Jeres billeder ser godt nok også flotte ud. Hvor er i smukke.! Vi har desværre betalt, det skulle vi inden hun fotograferede 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2012 · Report post Puha, jeg føler virkelig med jer, også et stort knus fra mig, selv om det intet løser. Jeg synes bestemt, at I må brokke jer. I har brugt mange penge på det og så skal det bare være i orden, ingen tvivl om det. Håber virkelig, at I finder en løs på problemet, så I bliver glade igen Tak for din krammer ... Tak, desværre er de lidt svære at rokke i 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2012 · Report post Ihh hvor træls.. Jeg synes bare at I skal få "afsluttet" forløbet med denne fotograf med mest mulig kompensation - og få taget nogle, ikke ttd billeder - men nogle andre billeder, med en anden fotograf - Ved godt at det også er en ny og stor budgetpost - men det er hvad jeg ville gøre. Håber at I finder en god løsning.. Takker.. Vi har snakket med en rigtig sød fotograf, som tager billeder af os her snart. Så det glæder vi os til. det er desværre ikke på selve dagen, men det kan blive sjovt alligevel 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2012 · Report post Puha, det lyder ikke så fedt altså. Var lige inde i din tråd og tjekke fotografens hjemmeside .... altså hun virker som om, at hun er rimelig kompetent, da billederne derinde er ret flotte Men er self noget øv, hvis I ikke kan li dem! Jeg vil dog sige .... der er MANGE billeder, som blir noget røv. Altså vi har fået ca 250 billeder fra Vegas og jeg vil måske bruge max 30 af dem .... resten kan jeg finde dobbelthager på, mærkelige smil osv ..... og sådan er det altså bare! Fotograferne sorterer ikke alle de billeder fra automatisk. Og som fotograf kigger man også på billederne anderledes end vi fx selv gør .... heck, jeg er totalt kritisk, når det kommer til, om jeg har en dobbelthage for meget, om jeg nu ser tyk ud fra den vinkel eller om min hubby gør, om håret nu sidder snorelige, om kjolen falder forkert osv osv ..... Når det så er sagt .... vi fik selv nogen RIGTIG LORTE BILLEDER fra det chapel i Vegas, hvor vi blev gift. Er meget glad for, at vi selv bookede en fotograf efterfølgende .... men altså .... vi snakker heller ik om en prof fotograf derude .... var bare sådan noget hobby noget, fandt vi ud af ... så den åd jeg lissom og kigger ikke så meget på de billeder her bagefter. Vi har dog prøvet at få det bedste ud af billederne og været inde og photoshoppe lidt osv.... er du helt sikker på, at det ikke er muligt ? Og man kan jo sætte mere lys i ansigtet på dig osv Kan du ikke prøve at smide nogen exempler herinde på billeder ? Bare så vi kan se, hvad der blir snakket om Aflsutningsvis .... hvis I ikke er tilfredse med billederne overhovedet, så ville jeg også få et afslag i prisen el lign. - evt et afslag stort nok, der dækker omkostningerne til at få lavet Love/Trash the dress .... jeg tror det er mega sjovt .... og selvom det ikke er bryllupsdagen osv .... altså så kan I jo ihvertfald kigge tilbage på de billeder med glæde ... og så må de andre bare være minder. Håber det bedste for jer! Og PS: Selvom man ikke vil ha opstillede bryllupsbilleder .... og vi også bare "hang ud" på vores billeder og grinede helt vildt osv .... altså de blir bare opstillede at kigge på .... sådan er det desværre bare ! Vi ved godt at alle billeder ikke er gode. heller ikke det vi forventer, men vi forventer at fotografen kunne formå at opfylde vores ønske om anderledes billeder, som de sagde. og ikke at de var som vi faktisk sagde at de ikke skulle være overhovedet.. vi regner ikke med at 800 billeder er gode. Men vi regner med at de holder hvad de lover.. Og når vi sidder med en følelse af at vi ikke er glade for dem og har grædt og brugt meget energi på at tænke om det var os og hvad familien synes om dem, og de også er forbavset. På deres hjemmeside er der bare SÅ skønne billeder, og der er også nogle imellem der er fine af os. Men det er få. Og det at det er sløret osv. Og vi ved godt at de altid vil blive lidt opstillet men det er mere det at de slet ikke har opfyldt vores ønsker, bare lidt. Det er det der gør skide ondt.. Især fordi deres billeder på siden er så god. Dog ikke fordi jeg regnede med at vores vil blive ligeså gode, da jeg bestemt ikke er ligeså fotogen ;). Men at i både viste og sagde at de kunne opfylde det, så håber man på at der er flere end 5 billeder af den slags.. Må se om vi kan finde en der kan photoshoppe det der skygge væk god ide. Tak 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2012 · Report post I skal brokke jer ordentligt til bryllupsfotografen og sige at I ikke har fået det som I har bedt om - og så lufte ideen om at det som I finder ville være en ordentlig kompensation ville være trash-the-dress billeder eller et god økonomisk rabat i forhold til jeres billeder. Mind dem om at bryllupsbilleder ikke sådan lige kan tages om og at I er meget kede af det. Skru lige så langsomt op for bissen og fanger de den ikke, kan I true med at give dem dårlig omtale - på alle relevante bryllupssites. Det kan hurtigt ødelægge deres forretning. Det er simpelthen en ny deal I laver med dem - deres omdømme for jeres billeder. Det har I ret til. Får I intet ud af jeres klager, så find ud af hvem I kender der er hobbyfotograf og kreativ og lav trash-the-dres sammen med dem. Læg gerne selv en detaljeret plan for hvilke billeder I ønsker jer. Find eventuelt inspiration først. Sørg for at der bliver taget MANGE billeder den dag. Få eventuelt 2 forskellige venner til at tage billeder. Husk iøvrigt at I også kan finde andre til at redigere billeder, end lige den fotograf der først tog dem. Har I betalt for redigering er det også fair nok at komme med kritik af den og fortælle hvad I ønsker gjort om. Det er jer der bestiller et produkt her. hej .. Uh er så dårlig til at skrue bissen på, bliver så nervøs for at gøre dem kede af det eller sure. Har prøvet at skrive til dem, som du kan se i et indlæg længere op. og det blev noget værre noget jeg fik skrevet tror jeg, fordi jeg både er sur og fordi jeg prøver at være sød alligevel, haha, så jeg lyder lidt forvirret i det jeg har skrevet til dem;).. Ja er ikke god til sådan noget.. Tak, det vil vi tage til eftertanke .. Det er nogle rigtig gode ideer du er kommet med 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2012 · Report post Med al respekt - hvis de to billeder jeg har kunne finde i jeres tråd(e) som eksempel, er retvisende for resten af jeres bryllups-serie, kan jeg ikke undlade at udbryde *#"/#&"¤%¤ (bandeord) og mene at jeres fotograf på dagen - enten - IKKE er bryllupsfotograf - eller IKKE er professionel fotograf.... Tager jeg fejl, vil jeg gerne æde/modificere mine ord - men det ændrer desværre nok ikke min holdning til dette. Endvidere skal i have AFSLAG i den betalte pris - jeg ville ikke være interesseret i en omskydning, for jeg er ikke sikker på at det ville hjælpe... Jeg vil faktisk gerne tilbyde jer at re-shoote jer u/b - bare for at bevise at det dog kan lade sig gøre - men øjeblikket er jo lissom passeret - mest fordi i helst ville have ikke-opstillede billeder - og det er lidt svært at lave (ikke umuligt)... Men tilbudet står ved magt ! Håber i finder en løsning ! Hej:), jamen det er fra dem af. Det ene er faktisk et af de bedste billeder der er.. Det hvor vi griner, hvis du har set det! Tak for dit meget generøse tilbud. Vi har været i kontakt med en fotograf som vil prøve at lave lidt billeder med med os for en pris.. Så nu må vi se, vi glæder os i hvert fald til prøve igen..! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites