Guest Majse71

Erfaringer med fotobog søges ...

13 indlæg i dette emne

Hej Piger :)

Nu er tiden kommet til fotobog/album med alle vores skønne billeder, men der er jo et hav mulligheder .... Har kigget på "smartphoto.dk" - Primært fordi det er det eneste sted jeg kan finde sprialryg, som jeg kan godt kan li`og bogen minder meget om et "traditionelt" fotoalbum ...

Nogen der har erfaringer med dem eller har et andet sted de kan anbefale ?!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Majse71

Jeg vil godt komme med mit besyv her :-)

Først og fremmest handler det om hvad er dit budget på.

Der findes mange gode forhandler af fotobøger derude og mange dårlige.

Vælger man en bog til 100 kr ja så får man også foto papir derefter og de holder ikke så længe og farver kan begynde at falme. (Regner med at i gerne vil have jeres bog resten af livet)

Men hvad er dit budget pr. bøg så skal jeg prøve at lede dig i den rigtige retning ved dem som jeg kender laver dem :-)

Mvh Martin

www.nordic-productions.com

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan anbefale www.voresbornfoto.dk

selv deres spiral bog til kun 149 kr, er af super kvalitet, og har ikke nogen betænksomhed ved at bestille derfra igen.

Der er et hav af muligheder, at vælge i mellem :loveshower:

Og hvis det er noget for dig, kan du benytte dig af dette tilbud: http://www.voresbornfoto.dk/spiral-tilbud?cid=vbmarts&channel=2990

Du kan vælge selv at stå for at lave det hele :)

Redigeret af Bubsi
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en veninde der har lavet et par utrolig flotte fotobøger - hun er lige på bryllupsrejse nu, så jeg spørg når hun kommer hjem, hvor hun fik dem lavet henne. Hun havde i hvertfald fat i et program hvor hun kunne lave lige nøjagtig hvad hun ville af formater og tekst/billede-sammensætninger, og det så vildt godt ud. Giv mig lige et par dage, hun er hjemme på søndag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for svar .... Vi prøver at kaste os ud i det :)

Vi har som sådan ikke noget budget sat, men forventer nok vi kan lande på omkring de 500 kr. - Ved godt pris og kvalitet hænger sammen, men lige her hænger det også meget sammen med størrelsen af bogen .... Vi behøver nødvendigvis ikke én i XL :wink:

Nessie, du må meget gerne vende tilbage ... Altid godt at ha´noget at vælge i mellem jo :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi bestilte ved Billedbutikken.dk.

Vi bestilte 3 bøger, en til os og en til hver hold forældre.. (dette kan godt anbefales.. de blev super glade for den.. :biggrin: )

Den blev SUPER flot og er i fantastisk kvalitet. Vi gav ca 1700 for alle 3 bøger, med der er også 75 billeder i... Jeg vil helt sikkert bestille derfra igen. ( også lige et pluds at den bliver lavet i DK og ikke i kina!! Forsendelsen tager kun 2 dage.. wee..... :loveflag::toot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lavet en håndfuld fotobøger efterhånden... dog ikke med spiralryg, men mon ikke det er det samme ;-)

Jeg har rigtig god erfaring med vistaprint.dk - min første bog modtog jeg aldrig.. hvilket jeg selvfølgelig skrev til dem, og straks satte de en ny i produktion.

Efter et par dage havde jeg modtaget den! De undskyldte mange gange - og har ikke siden oplevet nogen problemer med dem...

Vistaprint er online - dvs. her uploader du dine billeder til dem og så har de et online program så du kan sætte det hele op som du har lyst til.

Kan se de ikke har det store udvalg længere - dog stadig med spiralryg: http://www.vistaprin...toboger.aspx

Jeg er lige PT igang med at lave en noget størrer bog, som vistaprint ikke kunne følge med... da den er 145 sider, der har jeg fundet hos myphotobook.dk..

Hos dem er det et program der downloades, hvilket jeg er ret glad for.. da det betyder man ikke behøver internetforbindelse når man vil arbejde på bogen!

De laver også med spiral: http://www.myphotobo...g/indbindinger/

Redigeret af crazy-chich
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer