sally24

Lidt spørgsmål til invitationer

6 posts in this topic

Vi har et farve tema på sort hvid og rød. Vores invitationer er sorte med rødt bånd og der hvor teksten skal stå skal så være hvidt. Hvor kan jeg købe noget papir vi kan printe ud på så det ser lidt fint ud?

Og med hensyn til kuverter vil det så være grimt hvis vi brugte ganske alm kuverter?

Jeg går nok for meget op i hvad folk tænker, men er så bange for at folk synes vores invitationer er grimme. Jeg er overhovedet ikke kreativ så har lavet invitationen i sort karton (firkant) og med rødt bånd limet på.

0

Annonce ♥

Prøv at gå i panduro der har de mange slags papir.

Op i røven hvad andre syntes, hvis du er tilfreds så er de jo perfekte!

Vi bruger også selv alm konvolutter. Ellers har tigeren vist nogle fine nogle.

0

Prøv at gå i panduro der har de mange slags papir.

Op i røven hvad andre syntes, hvis du er tilfreds så er de jo perfekte!

Vi bruger også selv alm konvolutter. Ellers har tigeren vist nogle fine nogle.

Panduro. Mon ikke de har sådan en i Århus.

Så bruger jeg også alm konvolutter. Det er nok også bare mig der tænker alt for meget over hvordan det hele ser ud. Og det er jo noget fis.

0

Der ligger en i Århus http://www.pandurohobby.dk/Stores/dk/Panduro%20Hobby-Århus%20C

Man har desværre tendens til at gå meget op i hvad folk syntes. Jeg selv gør/gjorde det også. Men har besluttet mig for at det er min/vores dag og så må folk tage tingene som de er, for de er som vi gerne vil have dem:)

0

Annonce ♥

Der ligger en i Århus http://www.panduroho...Hobby-Århus%20C

Man har desværre tendens til at gå meget op i hvad folk syntes. Jeg selv gør/gjorde det også. Men har besluttet mig for at det er min/vores dag og så må folk tage tingene som de er, for de er som vi gerne vil have dem:)

Tusinde trak for hjælpen :-)

Ja det har man nemlig og hvis man tænker over hvad folk vil sige til det forskellige så vil det ikkie være ens eget bryllup

0

Der ligger en hobby butik i smøgen bag Salling i Århus, den er billigere end Panduru hobby.. :fløjt:

Her købte vi papir til vores indbydelser mm.. :bunny_4:

0