CharlotteDH

Hvor skal jeg købe brudekjole i København?

11 indlæg i dette emne

Hej piger.

Så er det også min tur til at blive gift, og selvom brylluppet først er d. 25. maj 2013, er jeg allerede i fuld gang med at kigge på kjole - og hvor er det dog fantastisk!

Jeg har indtil videre været hos Karim Design i St. Kongensgade og hos Casa Lezar i Frederiksborggade. I morgen skal jeg så til Bride Fashion i Virum og næste weekend HOB i Holbergsgade.

Men hvor er det dog en jungle at finde rundt i.....

Jeg var helt høj, da jeg havde været hos Karim og skal faktisk derind for 2. gang i dag. Synes virkelig, at deres kjoler er smukke, og at han bare var så sød til at hjælpe og god til at vejlede, men nu har jeg siddet og læst jeres forskellige kommentarer om stedet, og der er flere, som siger, at han ikke overholder aftaler, så nu bliver jeg da pludselig nervøs!

Det gik egentlig fint, da jeg var hos Casa Lezar sidste weekend, men jeg synes, at det var meget ufleksibelt.. Var der bare én ting, jeg ikke kunne li' på en kjole, så kunne det bare ikke blive den, da de slet ikke havde mulighed for at tilpasse kjolerne til min smag, så jeg har besluttet, at den skal sys hos en skrædder, så den kan blive præcis, som jeg vil have den - også fordi, at jeg ikke vil have en "stang-kjole".

Er der nogen, der har erfaringer med andre skrædderbutikker end Karim? Mit budget er omkring 12-14.000 kr...

Håber meget at høre fra jer!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes du skulle tage ind forbi Nicolai ved nørreport. Jeg har altid godt kunne li' deres udvalg, og havde jeg ikke købt hos Panayotis, skulle jeg med meget stor sandsynlighed gå ned af kirkegulvet i en Nicolai-kjole :)

Kender ingen skrædderbutikker, desværre, men hvis du magter at prøve kjoleprøvning igen (og hvem gør ikke det? :happy: ), så synes jeg du skulle tage derind forbi Nicolai.

Held og lykke med jagten :biggrin::happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var faktisk forbi Nicolai i lørdags - bare og kigge...

Og fik total stress, da jeg kom ind i butikken. Der drønede 4 ekspedienter rundt med kæmpe kjoler, og der var 3 forskellige, der stod og prøvede kjoler på samme tid... Det var temmelig kaotisk :-)

Og så er det jo også "stang-kjoler" de sælger, og det vil jeg helst udenom.

Men hvis det ikke lykkes, så kunne det da godt være, at jeg skulle bestille en tid derinde alligevel :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var faktisk forbi Nicolai i lørdags - bare og kigge...

Og fik total stress, da jeg kom ind i butikken. Der drønede 4 ekspedienter rundt med kæmpe kjoler, og der var 3 forskellige, der stod og prøvede kjoler på samme tid... Det var temmelig kaotisk :-)

Og så er det jo også "stang-kjoler" de sælger, og det vil jeg helst udenom.

Men hvis det ikke lykkes, så kunne det da godt være, at jeg skulle bestille en tid derinde alligevel :-)

Hehe, ja okay, så er det måske heller ikke ligefrem det bedste billede, du har fået af dem :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej CharlotteDH

Jeg har lige været inde og læse,din lille smukke side hvor du skulle tage ind og købe DIN smukke brudekjole. Jeg vil anbefalde DIG helt BESTEMT HOB inde i København. Jeg har selv ringet der ind to gange og snakke med en der hedder Karina,og HUN ER BARE SÅ SØD AT SNAKKE MED. Jeg skal ind og prøve DE SMUKKE BRUDEKJOLER fredag - 23-11-2012. OG DU KAN TRO AT JEG GLÆDER MIG HELT VILDT MEGET TIL DEN DAG JEG SKAL IND TIL HOB.....MEN jeg syntes,også at du skal ringe til Marie D`ete Couture nede i Roskilde HUN ER BARE SÅ SØD,OG EN RIGTIGT RIGTIGT RIGTIGT RIGTIGT RIGTIGT DYGTIGT DESIGNER!!!!!.....

De Varmeste Knus.

Naja Bach

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej CharlotteDH

Jeg har lige været inde og læse,din lille smukke side hvor du skulle tage ind og købe DIN smukke brudekjole. Jeg vil anbefalde DIG helt BESTEMT HOB inde i København. Jeg har selv ringet der ind to gange og snakke med en der hedder Karina,og HUN ER BARE SÅ SØD AT SNAKKE MED. Jeg skal ind og prøve DE SMUKKE BRUDEKJOLER fredag - 23-11-2012. OG DU KAN TRO AT JEG GLÆDER MIG HELT VILDT MEGET TIL DEN DAG JEG SKAL IND TIL HOB.....MEN jeg syntes,også at du skal ringe til Marie D`ete Couture nede i Roskilde HUN ER BARE SÅ SØD,OG EN RIGTIGT RIGTIGT RIGTIGT RIGTIGT RIGTIGT DYGTIGT DESIGNER!!!!!.....

De Varmeste Knus.

Naja Bach

Jeg holder med Naja. Karina fra House of Brides i KBH er bare super at arbejde sammen med! Det er hos hende (og med hendes uvurderlige hjælp) at jeg har fundet min kjole!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

... du er velkommen hos mig :-)

Jeg fremtryller også drømmekjoler- fra første streg til den færdige robe.

kh

Marie

(dressmaker Marie Sommer, Roskilde)

Den invitation kan du rolig modtage CharlotteDH - fantastisk sted at være!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selv lige købt min kjole hos Karim. Rigtig god service og god oplevelse. Og som du selv skriver så har han altså bare nogle virkelig flotte kjoler :D ..

Kan jo ikke fortælle dig hvor du skal købe din kjole, men du må jo mærke efter hvor du har følt dig bedst tilpas i kjole og bedst tilfreds med service :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer