Guest mariaER

Hjælp...vores feststed er gået konkurs :(

8 indlæg i dette emne

Den kro hvor det var meningen vi skulle holde vores fest gik konkurs her i onsdags. Meget træls oplevelse, men heldigvis er der stadig 8 måneder til brylluppet så vi har stort set fundet et nyt sted.

Vores problem er at vi har betalt et depositummet på 4500 til kroen, dem prøver vi selvfølgelig at få ud af konkursboet. Men idag fik jeg så en mail, hvor i der stod at de arbejdede på at åbne kroen igen og i så fald ville bookning bare bliver overført.

Jeg har så skrevet at det er vi overhovedet ikke interesseret i, dels fordi at vi jo ikke ved hvilke priser og tilbud de vil køre med og dels fordi vi da ikke tør stole på at de kan få det op at køre.

Men er der nogen af jer der ved hvordan vi er stillet i sådan en sitiuation med hensyn til at få depositummet tilbage?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeres depositum ryger sammen med alt det andet, der er udestående ift. stedet ..... og I skal nok ikke liiiiige regne med at få det retur .... sry :( Der er en masse prioriteter i sådan en konkurs-bo .... og I ligger højst sandsynligvis nederst i den pulje.... altså man går jo ikke konkurs for sjov, så chancen for, at der er nogen penge tilbage, når alt er gjort op, er meget lille vil jeg tro.

Hvis der endelig er, så blir I højst sandsynligvis smidt sammen med alle andre der ligger til sidst og I vil måske få en procent-del af jeres depositum, hvis det så endelig er.

Men jeg ville nok ha regnet med, at pengene var tabt ..... og er de ikke det, så bliv glad, hvis I får dele el det hele retur og brug dem på fx. morgengaver (hvis I ellers ikke havde regnet med at købe sådan noget) eller tag en weekend til London (hvis I ikke skal på bryllupsrejse) el lign :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var desværre også det jeg regnede med...vi prøver ikke at ærgre os for meget. Jeg er nok også bare lidt skuffet over feststedet. Dels at vi selv måtte læse os til det i medierne og selv måtte prøve at finde ud af hvem der stod for konkursboet. Og så provokerer det mig at de åbenbart "bare" kan starte op igen...og at de seriøst tror at vi stadig har lyst til at holde festen hos dem.

Men skidt pyt...vi har gjort hvad vi kunne og nu må vi jo så bare videre.

Så nu har vi nyt feststed og ny kirke og starter i bund og grund forfra med planlægningen ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi må nok bare bide det i os og indse at pengene er væk :(

Vi har valgt Hotel Nyborg Strand istedet. De ligger prismæssigt i samme leje og væsentligt tættere på hvor vi bor. Vi har derfor også valgt at blive gift i vores egen sognekirke i stedet for min barndomskirke. Heldigvis var begge steder ledigt så det gik nemt og smertefrit :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var desværre også det jeg regnede med...vi prøver ikke at ærgre os for meget. Jeg er nok også bare lidt skuffet over feststedet. Dels at vi selv måtte læse os til det i medierne og selv måtte prøve at finde ud af hvem der stod for konkursboet.

Det er nu meget normalt, at sådan noget kun bliver bekendtgjort i diverse aviser :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer