Guest Ranita

trænger til lidt opmundtring...

10 posts in this topic

imorgen skal vi giftes.. vores lille dreng er syg, vi har knapt fået sove de sidste nætter og er totalt smadret..og nu har jeg fået feber og min næse løber heeeelt vildt meget... det er bare SÅ øv!!!!! Pliiiiis send alt I har af positiv energi og god bedring mod os...this sucks!!!

0

Annonce ♥

:loveshower::bearhug::bestwishes:

God bedring....

0

Lunken kamillete med honning!! Honningen må først komme i når teen er kold nok til at drikke uden at brænde sig! :) det plejer at virke her! :)

Stort tillykke med i morgen og rigtig god bedring!! Jeg sender alt det "godbedrings-støv" jeg kan i din retning! :)

0

Masser af a og c-vitamin kan også hjælpe :) Håber i alle når at få det bedre og kan sove det meste ud i nat :)

0

Annonce ♥

God karma, held og lykke er på vej din vej

0

God bedring. Er sikker på, at der dukker energi op fra uanede depoter frem til i morgen og at det bliver en fantastisk dag :loveshower:

0

Ej stakkels jer! Jeg ville sende en på apoteket efter duact. Det er piller der udtørrer dine slimhinder så næsen ikke løber så meget. De hjælper v allergi men også ved forkølelse:-) Jeg krydser fingre for jer!!

0

Ej øv! Håber virkelig du vågner frisk og rask i morgen. Ellers findes der en vidundermedicin der fjerner forkølelse i 10 timer ad gangen. Lemsip hedder det - det er en kombo af paracetamol, det der er i næsespray, C-vitaminer og en ting mere. Hvis du bor i Kbh kommer jeg forbi med det, sådan skal ingen brud have det på sin dag!

Sender i øvrigt alt jeg har af positiv energi :) Det bliver fantastisk! Min kære bedstemor havde galdesten på sin bryllupsdag, og tilbragte morgenen på operationsbordet, men det er aldrig en del af hendes bryllupshistorie, for festen var vidst alligevel fantastisk - så lidt snot går!

Edited by Nessie
0

Annonce ♥

God bedring og masser af positiv energi og tanker herfra :bearhug:

Håber at I alle har det meget bedre i dag og at I får en fantastisk dag :loveshower:

0

Nu er det i dag, at det sker og håber virkelig, at alle har fået det bedre, og at I har fået noget søvn i nat :wink:

Håber, at I får en super dejlig dag og tillykke med dagen :bestwishes:

0